Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
SIF Ranocchia, absoluut een beest.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:01 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Hij is samen met Chielini de enige speler met een pace van 80Zoiets zocht ik. SIF Ranochia vind ik ook wel wat maar ik vind hem te duur
Ga ergens anders oplichten prutserquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:43 schreef Vak113 het volgende:
IF Sneijder uit een pakje!
TEAB: IF Sneijder
88, CAM, 4-3-2-1, nog contract voor 7 wedstrijden.
Iemand geinteresseerd?
De premium gold packs kosten 7500quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef Vak113 het volgende:
Heb hem toch echt uit een premium gold pack (3 rares) gekregen net. 5000 coins!
Staat nu op de tradepile, wil je morgen een screenshot zien als bewijs dat hij geen vorige eigenaar heeft gehad?
StijnDa
Misschien Happy Hour?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De premium gold packs kosten 7500De niet premium 5000.
Nee is maandag pas.quote:
Die wil je ook niet hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie nu een paarse special pack voor 7,5K.. Maar ik durf het niet te kopen..![]()
Dat is alleen tijdens happy hour en dat is nu niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:52 schreef Vak113 het volgende:
http://img691.imageshack.us/img691/8885/futu.jpg (copy/paste deze link)
Moet hem sowieso wel hebben ja. Bijna mn hele team is al IF.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SIF Ranocchia, absoluut een beest.
Even doorsparen dan want je mag hem niet missen
Veel plezier er mee, pleur nou maar weer snel opquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef Vak113 het volgende:
Stijn jongen, dan geloof je het toch niet
Ik ben al blij genoeg met mn IF Sneijder
En die printscreen heb ik net 2 minuten geleden gemaakt
Niet doen!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef brainbird het volgende:
Ik kan ook een pakje kopen voor 5000, wish me luck!
ik bied 450, echt fantastisch!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:59 schreef brainbird het volgende:
200 puh! *hoopt dat niemand eroverheen gaat*
Hij zat ook niet in het TOTY deze keer...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:10 schreef Confetti het volgende:
IF Sneijder is volgens mij wel uit op de PS3 hoor...iets met re-releases
Until Wed June 8th:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij zat ook niet in het TOTY deze keer...
Nope, 9 - 16 Februariquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Until Wed June 8th:
>> Lower League, Unrewarded, Most Improved TOTY
>> April 19, 26 + May 4, 11 TOTW
>> Cup MOTM: Balotelli, Obraniak, Doumbia, Ki Sung-Yueng, Huntelaar, Rodriguez, Falcao
Ik denk dat die in 1 van die TOTW's zat.
Voor hoeveel verkoop je hem?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:14 schreef Vak113 het volgende:
Maar toch heb ik hem net uit een premium gold pack gekregen
IF Sneijder kreeg een re-release van de IF versie een paar weken terugquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nope, 9 - 16 FebruariIs al weer een tijdje geleden.
Ah, mijn welgemeende excuses danquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:16 schreef Vak113 het volgende:
Hoeveel bied je?
En trouwens, http://www.ea.com/uk/foot(...)ly-update-april-27-2
Hij zat dus wel degelijk in TOTW van 26 april
Hehe, ik zat er ook op te biedenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:44 schreef brainbird het volgende:
god sterf... is SIF wijnaldum voor 3700 weggegaan... niet genoeg
Kom de normale nog wel regelmatig tegen als LF/LW. Denk dat hij op die positie veel populairder zou zijn. Zelfde met Pato btw.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:11 schreef Rijstbal het volgende:
Eerste potje gespeeld met mn Italiaanse team en jezus die IF Giovinco is TERING snel. Hij kan zo de blanke Eto'o zijn. Ik vind het vreemd dat ik hem nooit zie in andere teams.
zou ik toch voor 4-1-2-1-2 gaan, wel duur maar klinkt als het beste daarvoor. of 4-2-2-2 dan heb je iets meer defensieve zekerheid en het bespaard toch iets aan geld. Maar zijn zover ik weet allebei erg dure opstellingenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:15 schreef zerokil het volgende:
Niet veel geld rond de 100k heb ik
En speel best vaak over vleuges en dan soms naar binnen komen of juist de voorzet geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |