Wat valt er van mij te zeggen? Ik ben hier omdat we de reeks niet uit de band willen laten vliegen.quote:
Maar toch is het zo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hehe, anders had ik het ook niet verbeterd, maar nu moest het gewoon
En kan je ons nog tips geven? Of ben jezelf ook nog hard opzoek?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat valt er van mij te zeggen? Ik ben hier omdat we de reeks niet uit de band willen laten vliegen.
Soms als ik wat leuks lees dan post ik even mee.
Ben je toch nog besproken. Maar verder durf ik niet te gaan, want jij hebt macht en ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat valt er van mij te zeggen? Ik ben hier omdat we de reeks niet uit de band willen laten vliegen.
Soms als ik wat leuks lees dan post ik even mee.
Mod worden is soms al een hele goeie stap.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ja gij wijze mod , geef ons tips in het datingleven
Ga je gang, zolang je je aan de FOK! policy houdt kun je alles zeggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ben je toch nog besproken. Maar verder durf ik niet te gaan, want jij heb macht en ik niet.
Voor meer zelfvertrouwen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mod worden is soms al een hele goeie stap.
Yep, maar ook dat is vaak wel te relateren aan opleidingsniveau en ook wel opleidingsrichting.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Me too. Als we meer gemeenschappelijke interesses zouden hebben gehad dan zou dat niveau verschil minder erg zijn geweest
jaquote:
Er is gelukkig meer dan werk en opleidingquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep, maar ook dat is vaak wel te relateren aan opleidingsniveau en ook wel opleidingsrichting.
Nou sommige kunnen er in doorslaan.quote:
ach sommige mensenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou sommige kunnen er in doorslaan.
Ken zo'n ventje op een forum die voelt zich de koning te rijk.
Mag ook wel hij heeft een vriendin en is de baas over een forumpje.
Danny is echt vervelend soms ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou sommige kunnen er in doorslaan.
Ken zo'n ventje op een forum die voelt zich de koning te rijk.
Mag ook wel hij heeft een vriendin en is de baas over een forumpje.
Wat nu nog?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:05 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nog mensen met plannen voor vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat nu nog?Ach, ben zelf al terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom gaat iedereen toch zo laat stappen?quote:
Voornamelijk omdat iedereen zo laat gaat stappen en er anders dus niemand is. Hoe dat gekomen is? Geen idee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen toch zo laat stappen?
Omdat zij wel moeders hebben waar van ze later dan 0:00 mogen thuiskomen denk ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:11 schreef kipknots het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat iedereen zo laat gaat stappen en er anders dus niemand is. Hoe dat gekomen is? Geen idee.
Alleen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:12 schreef formerjellybean het volgende:
yup en dan pas in de vroege uurtjes terugkomen
Ik ben ooit om half 9 s'ochtends thuis gekomen na het stappen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:12 schreef formerjellybean het volgende:
Eentje is genoeg hoorquote:
Waarschijnlijk meer dan in mijn dorp.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
Yup , maar er gebeurd veel hoor , voor een dorp
Je woont wel in een lekkere buurt, zeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Supersoep het volgende:
Ik blijf binnen.
Rellende Turken hier. Ik zie hier uit het raam de oproerpolitie al staan.
Nu nog welquote:
Valt wel mee. Het was Belgie - Turkije hier dus dan kan je dat verwachten. Zal in Rotterdam vaak net zo zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je woont wel in een lekkere buurt, zeg.
Ik miste die toeter Turken op het WK.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het was Belgie - Turkije hier dus dan kan je dat verwachten. Zal in Rotterdam vaak net zo zijn.
Interesting. Ik tut meestal alleen mezelf op als ik wegga.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:21 schreef formerjellybean het volgende:
Nou jongens ff optutten en ik ga er weer vandoor.
Gaat het zo lang door dan in Wormerveer?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:12 schreef formerjellybean het volgende:
en als iemand dan je bloesje opent en je jongens zijn niet opgetut?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Interesting. Ik tut meestal alleen mezelf op als ik wegga.
Ik snap hem, maar ik lach er dan in het echt een beetje om, van mij ga je niet snel zo'nquote:
Dus je tut jezelf een beetje op morgen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Interesting. Ik tut meestal alleen mezelf op als ik wegga.
Hoezo, kom je ook?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus je tut jezelf een beetje op morgen?
Sorry, maar als jij nou zegt dat haar belachelijk onduidelijk geschreven posts juist hoogwaardig zijn omdat ze meer vragen dan antwoorden oproepen zit je wel heel diep met je hoofd in haar aarsjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:46 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er blijft vaak wel iets te raden over. Maar dat is mss wel een kenmerk van een goede post.
Arme Gelukkige Minnemin is de enige vrouw.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef kipknots het volgende:
En de man/vrouw verhouding op de meet was al wat scheef
En bedankt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Arme Gelukkige Minnemin is de enige vrouw.
Mijn hoofd zit nergens in, bah. Je mag iemand toch wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Sorry, maar als jij nou zegt dat haar belachelijk onduidelijk geschreven posts juist hoogwaardig zijn omdat ze meer vragen dan antwoorden oproepen zit je wel heel diep met je hoofd in haar aarsje
Volgens mij vind je ze net iets te leuk
Gaat opzich inderdaad natuurlijk nergens overquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen toch zo laat stappen?
Ik pik haar pas op na de meet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef kipknots het volgende:
En de man/vrouw verhouding op de meet was al wat scheef
Lijkt het nou alleen maar zo of ga jij echt belachelijk vaak stappen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:21 schreef formerjellybean het volgende:
Nou jongens ff optutten en ik ga er weer vandoor.
Wat is belachelijk vaak?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Lijkt het nou alleen maar zo of ga jij echt belachelijk vaak stappen?
Ze moet ergens haar verzetjes op doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Lijkt het nou alleen maar zo of ga jij echt belachelijk vaak stappen?
Jawel hoor, uiteraard, maar om nou te zeggen dat haar post juist zo goed zijn omdat de helft van de mensen er geen reet van begrijpt...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit nergens in, bah. Je mag iemand toch wel leuk vinden.
Nu ben ik ook benieuwd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal met haar doen dan?
Lijkt of ze 3/4 dagen in de week gaat stappen, en volgens mij was ze geen twintiger meer, dus persoonlijk vind ik dat wat apart, al moet ze natuurlijk gewoon lekker zelf weten waar ze vrolijk van wordtquote:
Dat mag, maar blijf wel realistisch. Het is niet zo dat we haar posts niet begrijpen omdat ze qua niveau te hoog gegrepen zijn voor ons.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit nergens in, bah. Je mag iemand toch wel leuk vinden.
Dat lijkt mij ook niet, want ze zijn eenvoudig. De rest zijn (ver)oordelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat mag, maar blijf wel realistisch. Het is niet zo dat we haar posts niet begrijpen omdat ze qua niveau te hoog gegrepen zijn voor ons.
Je nodigde haar toch uit om mee te gaan naar een feestje?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh ja, wat gaan we eigenlijk doen? Naar de film? Of toch maar koekhappen?
Dat kan je breed interpreteren. Een feestje op z'n slaapkamer bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je nodigde haar toch uit om mee te gaan naar een feestje?
Laat ons klompendanschen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh ja, wat gaan we eigenlijk doen? Naar de film? Of toch maar koekhappen?
hij is meteen afgehaakt na dit voorstelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Laat ons klompendanschen. [ afbeelding ]
Oké.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:
oh ik stelde me jou meer als zon danser voor:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
No dice!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:55 schreef deelnemer het volgende:
Kom naar de meet en je kan haar ontmoeten ipv je iets voorstellen.
Goed volgens mij. Happygirl heeft net examens gedaan, wacht op de uitslag en zoekt een vakantiewerk. (dinges = Lipper).quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef minibeer het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met happygirl ennnn... dinges
Oh wat toevallig, ik was net aan het bijlezen! Lipper bedoel je - ja hoor, nog steeds heelquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef minibeer het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met happygirl ennnn... dinges
Yup, dat ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Goed volgens mij. Happygirl heeft net examens gedaan, wacht op de uitslag en zoekt een vakantiewerk. (dinges = Lipper).
Dat denk ik ook. Een hele horde mannen achter je broek aan. Wel een interessante ervaring. Gaan we nog een poging doen om MLiG over te halen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:13 schreef minnemin het volgende:
nou ik ben blij dat ik niet de enige vrouw op de meet ben. Meravigliosa. Ik vind het eng... Straks heb ik allemaal belagende stalkers achter me aan. Sorry. Enigszins respectloos. Maar toch, komt Richard nou?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:14 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh wat toevallig, ik was net aan het bijlezen! Lipper bedoel je - ja hoor, nog steeds heel
Ik ben nu thuis, maar ik zie 'm woensdag weer
[..]
Yup, dat ook![]()
Waarom zouden we de jongen moet het lekker zelf weten, we hebben ons best gedaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Een hele horde mannen achter je broek aan. Wel een interessante ervaring. Gaan we nog een poging doen om MLiG over te halen?
Toch jammer dat hij niet komt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zouden we de jongen moet het lekker zelf weten, we hebben ons best gedaan.
veel examenfeestjes enzo?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:14 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh wat toevallig, ik was net aan het bijlezen! Lipper bedoel je - ja hoor, nog steeds heel
Ik ben nu thuis, maar ik zie 'm woensdag weer
[..]
Yup, dat ooken ze moet eens van haar luie verliefde reet afkomen en haar rijlessen weer oppikken maar ze is veel te blij met haar onlangs verworven vrijheid (einde middelbare school)
Nah het is enigszins gechargeerd. ach, ik stel me niet kwetsbaar op, ze vinden me vaak toch al one of the guys, ik kan jullie, samen met Mera, wel aan!quote:
Gelukkig maar, ben niet zo goed om in te schatten wanneer iets sarcastisch bedoelt is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:24 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nah het is enigszins gechargeerd. ach, ik stel me niet kwetsbaar op, ze vinden me vaak toch al one of the guys, ik kan jullie, samen met Mera, wel aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |