quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:19 schreef tuut-chips het volgende:
9 juni in Rotterdam zeiden jullie?
http://www.qbuzz.nl/over+(...)onderdag+9+juni.aspx
ook dat nogquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:19 schreef tuut-chips het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:19 schreef tuut-chips het volgende:
Je zou maar een stukje moeten lopen/fietsenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:19 schreef tuut-chips het volgende:
Lees even nog een keer en sla je zelf voor je kop. Wijsneusquote:Op zondag 5 juni 2011 19:34 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Je kan inFamous gewoon gratis downloaden.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:34 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Je kan inFamous gewoon gratis downloaden.
Gewoon een laptop schijfje kopen en erin proppen. Heb je geen nieuwe PS3 voor nodig.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:14 schreef Driepink het volgende:
Heb ik al gewonnen? Ik zou donderdag eigenlijk vrij zijn, maar daar heeft mijn baas weer een stokje voor gestoken
STEL ik zou winnen, zou ik alsnog gewoon een middagje vrij kunnen nemen, zullen ze denk ik niet zo moeilijk over doenGewoon iets zeggen van: "Ja, hallo, ik dacht dat win ik toch niet!"
![]()
Hopelijk win ik wel, ik heb wel een nieuwe ps3 nodig, die 40G raakt TE snel vol
Vanmorgen, de prijsvraag liep t/m gister. Wordt zo bekend gemaaktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:25 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Wanneer worden de winnaars eigenlijk bekend gemaakt?
En als 1 van hun niet kan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
Nu zelfs
De winnaars zijn:
Ash
Killjoy
WhiteAss_
Herr_M
slamdance
Tijnes
MarkM
allroms
Adames
Mr.Kaas
Gefeliciteerd!
Jullie ontvangen allemaal een PM zo direct met de gegevens voor morgenmiddag.
Het is in elk geval om 14.00 uur in Rotterdam. In de PM staat de exacte locatie (goed met OV te bereiken) en een mobiel nummer in geval van nood.
Bij verschijnen morgen krijgen de winnaars de game direct overhandigd.
Mocht je de winnaar zijn van de PS3 krijg je die spoedig daarna thuis gezonden.
Als één van hen onverhoopt toch niet kan hopen we - zetten we ook in de PM - dat ze dat per omgaande aan ons laten weten, zodat we in hen plaats een andere winnaar(s) kunnen kiezen.quote:
Here's hoping.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als één van hen onverhoopt toch niet kan hopen we - zetten we ook in de PM - dat ze dat per omgaande aan ons laten weten, zodat we in hen plaats een andere winnaar(s) kunnen kiezen.
aaahhh ik wilde winnenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
Nu zelfs
De winnaars zijn:
Ash
Killjoy
WhiteAss_NL
Herr_M
slamdance
Tijnes
MarkM
allroms
Adames
Mr.Kaas
Gefeliciteerd!
Het is in elk geval om 14.00 uur in Rotterdam. In de PM staat de exacte locatie (goed met OV te bereiken) en een mobiel nummer in geval van nood.
Hahaha fail!!!! De RET staakt morgen dus geen bus en metroquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
Nu zelfs
De winnaars zijn:
Ash
Killjoy
WhiteAss_NL
Herr_M
slamdance
Tijnes
MarkM
allroms
Adames
Mr.Kaas
Gefeliciteerd!
Dat is ook één van de redenen dat ik 14:00 niet kan halen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:55 schreef Ludacriss het volgende:
Jammer had ook graag willen winnen! Gefeliciteerd aan de gelukkigen!
Edit:
De locatie is niet goed te bereiken met OV aangezien er morgen in Rotterdam wordt gestaakt!
Heb je dit al gemeld bij Fok?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat is ook één van de redenen dat ik 14:00 niet kan halen.
Jij komt best wanhopig overquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:32 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Heb je dit al gemeld bij Fok?
Ik wil m best voor je halen, maar dan houd ik m ook.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:32 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Heb je dit al gemeld bij Fok?
Ik wil m best voor je halen, maar dan houd ik m ook.
Ow nee hoor. Maar ik ben toevallig morgen in rotjeknor voor zaken. Was leuk geweest.quote:
Ah, leuk dat je dat zo grappig vindt, maar de organisator van dit event wist dat uiteraard niet toen hij het organiseerde hequote:Op woensdag 8 juni 2011 13:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hahaha fail!!!! De RET staakt morgen dus geen bus en metroSucces met ophalen
Nee, het heeft ook al die tijd heel luid en duidelijk in de OP gestaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Is er geen mogelijkheid dat het opgestuurd wordt naar de winnaars ofzo? Kan me herinneren dat dit bij de Harry Potter actie ook werd gedaan.
Oh zo. Ik wist niet dat je daar ging spelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, het heeft ook al die tijd heel luid en duidelijk in de OP gestaan
Er zit een game aan verbonden die je ter plaatse gaat spelen om kans te maken op de PS3.
Je game krijg je daar sowieso dan. Dat was de deal.
Morgen checken kan niet meer, sorry. Het stond in de OP dat mensen echt alleen mee moesten doen als ze donderdagmiddag vrij konden maken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:09 schreef Kaneda_ het volgende:
Whoohoo mischien ook moet morgenochtend alleen nog checken met baas, ALS tie het toelaat!
Maar dan welk spel wat spelen?
En hoelang gaat het duren ongeveer?
aka kom ik nog terug op kantoor ?
Gezien een Colega Carpool met mij vanwege gebrekig OV morgen
Geen 06 die je even kunt smsen ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef Kaneda_ het volgende:
F9, F9, F9, F9, F9 ( < Outlook awaiting reply van mijn chef)
Je bent er bijquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:00 schreef Stuurver het volgende:
Ik kan morgen, heb je ook een pm gestuurd
Wederom bedankt, wie organiseert het evenement eigenlijk? Sony Nederland?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent er bij![]()
Info heb je reeds gehad per PM terug. Succes morgen!
Minder hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:48 schreef Stuurver het volgende:
Het is trouwens maar een kwartier lopen vanaf het station
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef Kaneda_ het volgende:
WHOOHOOOO het KAN/MAG, dus ik ga er zijn![]()
Heh, jij ook al?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:00 schreef Stuurver het volgende:
Ik kan morgen, heb je ook een pm gestuurd
Welk nummer...quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:29 schreef TheQuestioner het volgende:
Ik ben reserve winnaar maar het nummer klopt niet
*nr even weg, event is geweest*quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:39 schreef Driepink het volgende:
Het telefoon nummer in de PM is 1 cijfer te kort..
Graag even dat laatste cijfer weten, zodat ik weet of het aanbod nog geld, aangezien ik nu op mijn werk zit.. ( was eigenlijk vrij deze week)
Aert van Nesstraat? Ik hoop het ook niet...quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:37 schreef Kaneda_ het volgende:
Hoop dat de garage niet overvol zit daalijk :|
Geen idee garage aan de Linbaan, leek mij het logische is ook goekoper dan de Bijenkorf Garage zelfquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:45 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Aert van Nesstraat? Ik hoop het ook niet...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:22 schreef Kaneda_ het volgende:
zo jammermaar fair.....
Hoewel het een debat is over WAT voor een PC er bedoelt wordt...maar... was funny
THX voor de game iedergeval
Tja had je bij moeten zijn, de laatste finale vraag was "verbruik een PS3 meer of minder stroom dan een PC" En ik had het dus misquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik NIKS van je post snap?
Wel fijn dat het funny was![]()
Ah okquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:44 schreef Kaneda_ het volgende:
[..]
Tja had je bij moeten zijn, de laatste finale vraag was "verbruik een PS3 meer of minder stroom dan een PC" En ik had het dus mis
Dus afgevallen. Jammer maarja had ik mijn mond maar moeten houden XD
Ja ach was leuk en leuke game gehad, dus val niet over te klagen.quote:
Maar dat is op eigen risico natuurlijk als je meedoet aan een prijsvraag waarbij duidelijk staat dat je je prijs in Rotterdam dient op te halenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:57 schreef Kaneda_ het volgende:
Sneu is het wel dat je uit Zwolle moet komen en dan vrij snel afvallen
Klopt! Het was leuk dat ze er even bij kon zijn, namens de FOK! crewquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:18 schreef Driepink het volgende:
RenRen is die mod van PUB?
Daar heb ik namelijk nog een praatje mee staan maken..
Fijn dat je het leuk hebt gehad, veel plezier straks met spelen van je game en sterkte met de wasmachinequote:Ik lag er ook vrij snel uit, maar ik vind het al leuk dat ik werd gepmed dat ik mee kon doen, aangezien ik niet bij de officiele eerste 10 zat.
Dalijk lekker spelen, eerst iets dat nog moeilijker is dan al die wetenschappelijke vragen: uitvogelen hoe de wasmachine werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |