Plaatjes van blote wijven 3 pixels naar links schuiven en een randje eromheen zetten. En zorgen dat vieze mannetjes ze gemakkelijk kunnen vinden in Google. nsfw.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:50 schreef Doff het volgende:
[..]
![]()
Ik begin zo langzamerhand wel benieuwd te raken naar wat jij zo de hele dag (professioneel gezien) uitvoert.
Heb je het over die western of over Pico's link?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:54 schreef Hulkio het volgende:
Was best vermakelijk moet ik zeggen, veel mooie natuurbeelden ook.
Same here...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:22 schreef Doff het volgende:
En ik bijt me nog steeds stuk op die naam van de eerste vraag vanochtend.
Die ja...quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vrouwenfilm? Ja in zekere zin wel, maar niet zoals Muriel's Wedding.
Dank je, Nederland anno 2011quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:01 schreef picodealion het volgende:
Voor Robby: een dystopie is een (denkbeeldige) samenleving met louter negatieve eigenschappen waarin men beslist niet zou willen leven. Een dystopie is daarmee het tegenovergestelde van een utopie, dat juist een bijzonder positieve samenleving voorspelt.
V for Vendetta valt daar wel onder, net als Soylent Green, 1984, Brave New World en Blade Runner.
En Children of Men en nog talloze films. Heb jij ooit een rooskleurige toekomst gezien in films afkomstig uit Hollywood? Dat scoort namelijk nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:01 schreef picodealion het volgende:
Voor Robby: een dystopie is een (denkbeeldige) samenleving met louter negatieve eigenschappen waarin men beslist niet zou willen leven. Een dystopie is daarmee het tegenovergestelde van een utopie, dat juist een bijzonder positieve samenleving voorspelt.
V for Vendetta valt daar wel onder, net als Soylent Green, 1984, Brave New World en Blade Runner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |