Hoi

Hebben jullie het ook zo warm?
Huup, wat een supergrappig filmpje, ik en lief hebben er net met z'n tweetjes om zitten lachen, wat schattig!

Grappig dat ze gaat springen ook, vandeweek op het springkussenfestival zag Stef grotere kindjes springen en toen wilde hij het zelf ook doen, maar het lukte niet. En dan dan beteuterde bekkie erbij, echt.. Aww

Nouja, Amélie komt los van de grond met de juiste muziek dus, haha! En fijn dat ze leeg raakt meis

En Driekus, hahaha, erg grappig.. Zo erg heeft Stef ht nog nooit gehad, hoewel die ook nog wel eens met wegwerpluier en al een bak water in is gestort.
Stef is vannacht uit logeren geweest en heeft liggen rommelen tot een uur of 10 voor hij ging slapen, om vervolgens door te slapen tot 7. Ben erg benieuwd wat het vannacht gaat worden. Hij lijkt op het moment wel weer last van een kies te hebben, zure poep, kwijlen als een gek en bloed bij het tandenpoetsen vandeweek. En qua taal gaat hij hard op het moment, hij zegt ineens veel dingen na en heeft de betekenis van ht woord in kwestie ook heel snel door. Zo zegt hij sinds vandeweek 'bye bye' (ookal klinkt het meer als 'bye. Bye.') en 'mauw!' als het over de katten gaat. Ook denk ik dat hij iets zegt dat je zou kunnen zien als een eerste zinnetje van twee woorden: zodra hij bij mijn ouders binnenkomt rent hij naar de tuindeur en roept 'sissen hap!' en gaat aan de deur staan peuteren. Hij mag altijd de vissen (sissen) in de vijver eten geven bij mijn ouders, dus ik vind het wel een mooie manier om duidelijk te maken dat hij dat wil doen

Oohh, en ik las nog iets van Minke en kapotte billen, wat sneu, Lijnloos! Wij hebben ook Zarqua in huis, en een zalfje van de dokter (dat nit altijd werkt).. Hoe is het nu?
En BE, hoe is het met Oscar en zijn geweldig accuate interne klok?