quote:Op maandag 6 juni 2011 04:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker, al die nuancering en doordachte meningen zijn kwijt, alles.
Ik lees net een nieuwsbericht (Turks) waarin staat dat Hiddink binnenkort de trainer wordt van Chelsea. Er zijn 45 reacties geplaatst op dat bericht; in alle berichten lees ik een voorkeur voor een Turkse trainer als opvolger, behalve één bericht waarin Scolari (Brazilaanse trainer) wordt geprefereerd.quote:Op maandag 6 juni 2011 04:18 schreef Absurditeit het volgende:
Hoe beschouwen de Turkse media de prestaties van Guus eigenlijk? Is het volgens velen alweer tijd dat hij naar huus gaat? Naar huus met een hoop miljoenen.
Ik heb ook het idee dat Guus al even zit te azen op een vertrek. Het liefst met een heel vliegtuig vol geld. Ik denk dat een Turkse trainer uiteindelijk toch wel beter past bij deze selectie. En niet onbelangrijk: de bevolking zal hem veel meer krediet geven.quote:Op maandag 6 juni 2011 04:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lees net een nieuwsbericht (Turks) waarin staat dat Hiddink binnenkort de trainer wordt van Chelsea. Er zijn 45 reacties geplaatst op dat bericht; in alle berichten lees ik een voorkeur voor een Turkse trainer als opvolger, behalve één bericht waarin Scolari (Brazilaanse trainer) wordt geprefereerd.
Men is in ieder geval niet blij met de vertoning van het Turkse team tegen België. Hiddink heeft wat mij betreft geluk gehad dat de Belgen de penalty misten, anders zou men vele malen minder positief tegenover hem zijn dan nu. Nu is men nog mild omdat Turkije nog een kans heeft om deel te nemen aan het EK.quote:Op maandag 6 juni 2011 04:37 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Guus al even zit te azen op een vertrek. Het liefst met een heel vliegtuig vol geld. Ik denk dat een Turkse trainer uiteindelijk toch wel beter past bij deze selectie. En niet onbelangrijk: de bevolking zal hem veel meer krediet geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep van binnen zou hem dat prima zijn uitgekomen. Hij zou het liefst deze week ontslagen worden, een hoop miljoenen meenemen en naar Chelsea verkassen. Hij zit puur voor het geld in Turkije - als hij er al eens is - en is 0,0 begaan met het lot van zo'n land.quote:Op maandag 6 juni 2011 04:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Men is in ieder geval niet blij met de vertoning van Turkse team tegen België. Hiddink heeft wat mij betreft geluk gehad dat de Belgen de penalty misten, anders zou men vele malen minder positief tegenover hem zijn dan nu. Nu is men nog mild omdat de Turkije nog een kans heeft om deel te nemen aan het EK.
quote:Op maandag 6 juni 2011 04:48 schreef Specularium het volgende:
Dubbelquote in tha house, voor de 20350854x keer.Flip van Erven Dorens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah, een Belgische of Zweedse trainer zie ik niet zo snel met een zwaar Turks accent Engels proberen te praten.quote:
Dan is het alleen maar beter voor Turkije dat hij zo snel mogelijk verkast naar een ander team. Het ligt trouwens niet alleen de trainer... Turkije mist gewoon klasse, wat Nederland bijvoorbeeld wel heeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 04:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Diep van binnen zou hem dat prima zijn uitgekomen. Hij zou het liefst deze week ontslagen worden, een hoop miljoenen meenemen en naar Chelsea verkassen. Hij zit puur voor het geld in Turkije - als hij er al eens is - en is 0,0 begaan met het lot van zo'n land.
Die integratie is wel gelukt he? Jezelf onterecht naar beneden praten.quote:Op maandag 6 juni 2011 04:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkije mist gewoon klasse, wat Nederland bijvoorbeeld wel heeft.
Onterecht? Welnee. Nederland is gewoon beter. Niet alleen individueel, maar ook collectief. Als Arda er niet was in het spel tegen België had het veel slechter afgelopen.quote:Op maandag 6 juni 2011 05:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die integratie is wel gelukt he? Jezelf onterecht naar beneden praten.
Het is bij vlagen prachtig vechtvoetbal. Vooral op dat EK toen Nederland eruit lag.
Ik liep zelfs in het rood toen, positieve discriminant die ik ben.
Dat zeg ik, vechtvoetbal.quote:Op maandag 6 juni 2011 05:21 schreef zarGon het volgende:
Turkije heeft van die uitschietertjes. WK 2002, EK 2008. That's it.
Neem het EK 2008 nou bijvoorbeeld. Wat herinner ik van Turkije? Het geluk, driemaal achter elkander. Wat herinner ik van Nederland? Het mooie spel, met het onvoorstelbare verlies tegen Rusland.
Oh, ik ben trots hoor. Maar niet als het onterecht is. Tegen België speelden we gewoon barslecht. Saai, dof en knullig. Niets meer, niets minder.quote:Op maandag 6 juni 2011 05:22 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk op dezelfde manier naar de EU leauguee als de Sjempjens Liek.
En snappen dat het verschil te groot is. En het toch waarderen.
Kritieken over Nederland-Brazilie.
Wist niet of ik moest lachen of huilen.
Belachelijk hard combinatiespel, het halve elftal was er niet.
En gewoon overeind blijven.
Wereldtop en gezeik op alles.
Daarom vind ik jouw kritiek op Turkije niet terecht.
Wees wat trotser, kunnen wij hier ook wel meer gebruiken.
Bij mij is het vaak reactionair.quote:Op maandag 6 juni 2011 05:25 schreef Absurditeit het volgende:
Ik ben altijd de realist. Al vind ik negatief doen een stuk leuker dan de zaken te prijzen.
Nee, toen we eruit lagen na Rusland was lekker voor de moraal.quote:Op maandag 6 juni 2011 05:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, ik ben trots hoor. Maar niet als het onterecht is. Tegen België speelden we gewoon barslecht. Saai, dof en knullig. Niets meer, niets minder.
Op het Ned. elftal ben ik het liefst kritisch. Heb er ook nauwelijks een binding mee.quote:Op maandag 6 juni 2011 05:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak reactionair.
Gaat iemand Nederland teveel prijzen ga ik negatief doen.
Omgekeerd ben ik iemand die met een oranje armband zou moeten lopen.
Mooi om te zien, maar onverdiend. Wat ik sowieso mis bij Nederland is de supporters die blijven supporten. Wanneer Nederland voor staat is het een leuke boel, maar wanneer Nederland achter staat, zijn de supporters plotsklaps lusteloos.quote:Op maandag 6 juni 2011 05:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vechtvoetbal.
Ken al die namen niet maar weet dat moment met het korte hooghouden bij de eigen hoek,
achterom spelen en daar kwam een goal uit als ik het me goed herinner.
De allerlaatste minuten. Zo mooi, dat doorzettingsvermogen.
Er zitten ook bijna alleen maar clowns en dagjesmensen bij wedstrijden van het Ned. elftal. Absoluut geen lui waar je de oorlog mee wint. Hoe klein die oorlog ook is. De Engelsen zeggen niet voor niets: You're Clowns Not Footballfansquote:Op maandag 6 juni 2011 05:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi om te zien, maar onverdiend. Wat ik sowieso mis bij Nederland is de supporters. Wanneer Nederland voor staat is het een leuke boel, maar wanneer Nederland achter staat, zijn de supporters plotsklaps lusteloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |