Jij bent dus geen Turk?quote:Op maandag 6 juni 2011 03:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken zeik ik nooit af, wel de politiek en een deel van de volksaard.
En dat siert mij.
Nee, want Amerikanen en Ieren interesseren mij niet. Ik heb niks met ze te maken. Gokhan Saki daarentegen is een Turk, net als ik. Als ik over een bekend Armeens persoon had gezegd dat hij Turks was - en dan met bullshit argumenten als 'ik zie het aan zijn aura', dan had de gemiddelde Armeen net zo fel gereageerd als dat ik nu doe. Overigens ben ik niet kwaad of boos hoor - alleen heel erg geïrriteerd. Ik kan bozer en kwader overkomen dan dat ik in werkelijkheid ben.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:11 schreef Absurditeit het volgende:
De emoties zijn ineens een stuk beter te plaatsen.
Kom me niet vertellen dat je net zo op je achterste poten staat als iemand morgen beweert dat hij aan het hoofd en de aura kan zien dat Alex Jones geen Amerikaan is, maar een Ier.
Dat kan niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kan bozer en kwader overkomen dan dat ik in werkelijkheid ben.
Wat is een Turk? Een Turk is iemand die Turkse ouders heeft - van Turkse afkomst is, Turks spreekt en zich identificeert met de Turkse identiteit. Gokhan Saki dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:20 schreef Specularium het volgende:
Antwoorden blijven uit.
Nu moet ik de suggestie opwekken dat dat komt door het principe van:
"I wouldn't touch it with a 60-foot pole."
Wat logisch is. Maar misschien ook kenmerkend.
Nah, het is toch echt zo.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Of je speelt een rol.
Maar ik kan wel begrijpen dat je je nuanceert.
Ik lust eigenlijk bijna alle loempia's wel. De saus die je erbij doet is vrij cruciaal voor de uiteindelijk smaaksensatie. Als de saus deugt, kan er niet zo gek veel mis gaan.quote:
Die bij die diepvriesdingen zit is goed.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:31 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk bijna alle loempia's wel. De saus die je erbij doet is vrij cruciaal voor de uiteindelijk smaaksensatie. Als de saus deugt, kan er niet zo gek veel mis gaan.
Klopt. En zeker saus-grootverbruikers als wij moeten erg om zo'n miniscuul zakje lachen.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die bij die diepvriesdingen zit is goed.
Doen ze er alleen een klein kutzakje bij voor 8 loempias.
Soms veeg ik er mijn reet mee af maar dat gaat branden.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:44 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Klopt. En zeker saus-grootverbruikers als wij moeten erg om zo'n miniscuul zakje lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de teentjes knoflook weet jij vast en zeker ook wel raad in de keuken.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:55 schreef Landysh het volgende:
De tenen zijn uitgesloten voor consumptie.
lolquote:Op maandag 6 juni 2011 03:58 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Met de teentjes knoflook weet jij vast en zeker ook wel raad in de keuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |