http://www.at5.nl/artikel(...)bben-slechtste-imagoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef Doler12 het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde Turk meestal vergist word voor een Marokkaan trouwens.
CHINAAAAquote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:10 schreef Ayca het volgende:
Ik neem wel iets vegetarisch, je weet het nooit met die chinezen.
Was te druk om me in een SC bezig te houden, sorryquote:
eerst türk aaaaaaaaaaltijd nümmer 1 ablaquote:
De ene helft is weg, de andere post hier nog af en toe.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Was te druk om me in een SC bezig te houden, sorry.
Wel veel nieuwe mensen opeens. Waar zijn Wik, Rookert, Landysh, Trigger, Bilmi en Burakius gebleven?
Welke helft is weg?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
De ene helft is weg, de andere post hier nog af en toe.
moest lachenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:13 schreef o.us het volgende:
[..]
eerst türk aaaaaaaaaaltijd nümmer 1 abla
daarna dieren
daarna gras
daarna aard
daarna püp
en dan kümt de rest
hiddinkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:42 schreef ToerkCep het volgende:
Wat was de wedstrijd tegen Belgie een drama zeg damn..
QFTquote:
kinky!quote:
Gokhan Saki Armeens? Sinds wanneer? Dat hij op een Armeen lijkt betekent niet dat hij het ook is.quote:Op maandag 30 mei 2011 06:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar ik wilde haar ook hebben, gaat zo'n Armeense breedloper met haar aan de haal
Saki is eenbaas en wat is ze schoon
Wat een figuur ben je ook. Een Turk zomaar labelen als Armeen. WTF.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij zit zeker nog in de Armeense kast
Hoe dan ook, hij is een baas.
Pismaniye.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:54 schreef Absurditeit het volgende:
Heeft Turkije eigenlijk ook een bepaalde suikerspinnen-traditie. Of iets soortgelijks?
Misschien moet je het hem zelf een keer vragen. Zal 'ie leuk vinden.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Niks zomaar, ik lees zijn aura gewoon.
Kan jij dat niet dan?
Jij bent echt ziek in je hoofd. Jouw bekrompen beeld van de geschiedenis geeft jou niet het recht om mensen te bestempelen als iets wat ze niet zijn. Wie denk jij wel niet dat je bent?quote:Op maandag 6 juni 2011 02:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Nee zoals ik al beschreef zit hij in de kast, veel Armenen zijn in de kast gegaan om aan de genocide te ontkomen.
In die zin is hij zowel Turks, Armeens als Nederlands
De aanwijzing zag ik in zijn aura, die kan ik bij 50% van de mensen lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |