of dat Rob het niet goed begrepen heeft. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Tjibbe iets niet goed gedaan heeft....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
terwijl het dubbelglas waarvan nog 1 heel is. Ik heb zo'n vermoeden dat Tjibbe het niet goed uitgelegd heeft.
en als zo'n grote raam is gesneuveld vraag ik me af of ze die überhaupt wel op voorraad hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of dat Rob het niet goed begrepen heeft. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Tjibbe iets niet goed gedaan heeft....
Die afdeling heeft heel wat op voorraad staan hoor, zoals stapels met bureaus om complete afdelingen mee in te kunnen richten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en als zo'n grote raam is gesneuveld vraag ik me af of ze die überhaupt wel op voorraad hebben.
Ik voelde al dat ik even langs moest komenquote:
GADVERDAMME!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik voelde al dat ik even klaar moest komen![]()
haha, niet vrij intepreteren jij!quote:
ja, je zegt het anders zelf hoorquote:
niet echt he?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:25 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Whahaha wat een kneiter van een grap
Vervelende scratch geluidquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Er is ook echt een clean version van dit nummer, blijft niks van over!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:41 schreef Pino112 het volgende:
Zandstorm:En de spoiler weer in een quote doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:41 schreef Pino112 het volgende:
Zandstorm:oei oei, daar krijg ik een bol broekje van, vooral track 3 en 4!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |