quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet eens een keer tijd voor gemaakt worden. Deze heb ik maandag ff snel erin gezet na een verzoek van een TROS-producer.
De koeien? De ramen staan op springen!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
Guus kom naar huus want de koeien staan op springen!
dan is dat raam behoorlijk tochtig lijkt me!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De koeien? De ramen staan op springen!
En eentje is zelfs al voor z'n beurt gegaan...
schouderklopje en een aai over de bol voor jou!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:20 schreef gerbenp het volgende:
Dat is lang geleden voor mij trouwens zeg, zo'n topic openen!
Het is wel veel makkelijker geworden dan het wasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
schouderklopje en een aai over de bol voor jou!
en dat heb je heel goed gedaan! niet zo bescheiden doen hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Het is wel veel makkelijker geworden dan het was. OP en nummer staan al voor je klaar, alleen TT verzinnen en gaan!
Broekje uit ja?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:28 schreef Evertjan het volgende:
heerlijk toch broekje uit biertje in de hand en lekker op de bank met airco aan en ekstraweekend op de TV
Goeie reactie: "Rebecca Black is 13, she's supposed to make mistakes. This bitch has no excuse."quote:
terwijl het dubbelglas waarvan nog 1 heel is. Ik heb zo'n vermoeden dat Tjibbe het niet goed uitgelegd heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:37 schreef Sirolf het volgende:
Dus Rob van de afdeling gebouwenbeheer is nu speciaal om een ruitje te vervangen onderweg van de andere kant van het land naar Hillywood...? Die heeft pas hart voor de zaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |