abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97666457
Is het een mythe dat je aardbeien eerst moet afspoelen en daarna pas mag ontkronen omdat de aardbeien zich anders zouden volzuigen met water? Op het internet zie ik het hier een daar bevestigd worden, maar anderzijds praten mensen elkaar ook al duzenden jaren na dat je van kou verkouden wordt.

Het lijkt me nogal stug: een aardbei zou dan dus een superabsorberend stukje moeten hebben dat normaal afgesloten wordt door de kroon.

Zojuist maakte ik opzettelijk in de "illegale" volgorde aardbeien schoon, en ze leken iets zachter geworden. Ook kwamen er een paar druppels water uit het plekje waar het kroontje zat na knijpen. Eigenlijk zou ik twee porties onder handen moeten nemen in verschillende volgorde, en ze daarna beiden wegen (voor en na). Maar hopelijk hoeft dat niet omdat er een fokker is die het antwoord weet.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:07:55 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_97666500
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:06 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Eigenlijk zou ik twee porties onder handen moeten nemen in verschillende volgorde, en ze daarna beiden wegen (voor en na). Maar hopelijk hoeft dat niet omdat er een fokker is die het antwoord weet.
Nee. Er zit niets anders op dan dat jij het wetenschappelijk aanpakt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Donald Duck held vrijdag 3 juni 2011 @ 19:11:26 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_97666676
Klinkt als een taak voor Adam en Jamie
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_97666726
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Klinkt als een taak voor Adam en Jamie
Stuur een mail naar Mythbusters
pi_97668157
Ondertussen heb ik ze achter de kiezen, en ik vond ze smakelijk maar wel wat zompig. Zeker zachter dan ze waren voor ik ze waste. Wordt wellicht vervolgd, als ik het niet vergeet.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:05:03 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97671707
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:06 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Is het een mythe dat je aardbeien eerst moet afspoelen en daarna pas mag ontkronen omdat de aardbeien zich anders zouden volzuigen met water?

Nee, dat is geen mythe.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:08:35 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_97671898
Ik was ze altijd eerst voordat ik ze ontkroon, lijkt me logisch ook, eerst wassen voordat je er wat mee doet. Ze groeien buiten op het veld, tenminste, de goede, en dat maakt ze vies. Ergo, gewoon goed wassen voor je er wat mee doet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')