Als ik dat soort shit ga draaien op m'n HP laptop knalt ie er na een kwartier uit van de hitte.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je volgens mij geen high-end pc voor nodig..
Kan je Left 4 Dead draaien?
Gamen op je laptop.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Als ik dat soort shit ga draaien op m'n HP laptop knalt ie er na een kwartier uit van de hitte.
Ik dacht ook al dat ik heel wat overeenkomsten zie.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat is het verschil? tell me?quote:
No way, hij kan wel firefox draaienquote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 6 juni 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
schermpje er achter en een muis en keyboard en BAM! gewoon gamen.
Dat inderdaad. En zodra de vingers van m'n linkerhand beginnen af te fikken weet ik dat het tijd is om even te stoppen met gamen en die laptop even rust te geven.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
schermpje er achter en een muis en keyboard en BAM! gewoon gamen.
Ik ga hem wel volgen jaquote:Op maandag 6 juni 2011 15:57 schreef KoningStoma het volgende:
Zullen we zo gezellig naar de Microsoft E3 2011 Press Conference kijken?![]()
http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:57 schreef KoningStoma het volgende:
Zullen we zo gezellig naar de Microsoft E3 2011 Press Conference kijken?![]()
http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/
Geen tijd voor, ik hoor het wel van jullie achteraf.quote:
Ik wil hem wel, maar ik heb geen geld. Dirt 2 was echt vet.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:20 schreef SoldMayor het volgende:
En DiRT 3 is binnen.
Niemand verders hier die deze bazengame speelt toch?
Als je de uren die je aan BO heb besteed, uitbetaald kreeg zou je loaded zijn!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, maar ik heb geen geld. Dirt 2 was echt vet.
Ik dacht hem te hebben gekocht, maar ik ben opgelichtquote:Op maandag 6 juni 2011 17:20 schreef SoldMayor het volgende:
En DiRT 3 is binnen.
Niemand verders hier die deze bazengame speelt toch?
Serieus? Of is hij gewoon verlaat met de post?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik dacht hem te hebben gekocht, maar ik ben opgelicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |