Nou ze hebben wel een interview met Samantha Maxis.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef Bozz187 het volgende:
hehe vanaaf op natgeo the truth behind zombies.
i wonder if it starts with nazi's
Als ze Patty Brard nou ook even meepakken hebben ze meteen een eckte zombie.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou ze hebben wel een interview met Samantha Maxis.
cholesterol?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:02 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Bij mij werd ik er zo blij van omdat het dus ook meteen m'n eerste collaterol (spelfouten voorbehouden) was.
Succes! die heb ik ook gehad, 3x zelfs! alle 3 kapot weer terug gestuurd...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:13 schreef Fsmxi het volgende:
Heb trouwens nieuwe headset besteld/gekregen![]()
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op zondag 5 juni 2011 22:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Succes! die heb ik ook gehad, 3x zelfs! alle 3 kapot weer terug gestuurd...
Ik hoop het ook voor je, ik heb hem daarna geruild voor het xbox only model.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
NetjesHopelijk heb ik er dan maar wat meer geluk mee
Netjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:34 schreef KoningStoma het volgende:
Zombies tot level 22 met randoms. Pijn aan m'n klauwen.
Nog 5 dagen en 3 maanden vakantie, cant waitttquote:Op maandag 6 juni 2011 08:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Netjes.
Goedemorgen! Nog 1 weekje werken en dan lekker op vakantie.
Alleen de hitte deed mijn xbox weinig goed....quote:
Koop een nieuwe danquote:Op maandag 6 juni 2011 08:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen de hitte deed mijn xbox weinig goed....
Tja er moet altijd iemand zijn die het beter heeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nog 5 dagen en 3 maanden vakantie, cant waittt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |