Oud en verkeerde topic.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:49 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Last night, i got your girl into last stand. I used deep impact to double tap her Bouncing Bettys. She sucked me like she had iron lungs, i am glad i had Painkiller. We went all night using Extreme Conditioning. Her sleight of hand got me to Sonic Boom all over her face. luckily for her i used steady aim so none of it went on her hair. We went round for another round because i was packing One man Army, and you didn't hear us because we were both using Ninja.
Oud en verkeerde topic.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:49 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Last night, i got your girl into last stand. I used deep impact to double tap her Bouncing Bettys. She sucked me like she had iron lungs, i am glad i had Painkiller. We went all night using Extreme Conditioning. Her sleight of hand got me to Sonic Boom all over her face. luckily for her i used steady aim so none of it went on her hair. We went round for another round because i was packing One man Army, and you didn't hear us because we were both using Ninja.
Ik ben nu de 1e aflevering aan het kijken tijdens het werken aan oprdachten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
politie word neergeschoten, komt in coma. wordt wakker in zombie apocolypse
Ik wist wel dat je het ging kijken, met je zombies.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ben nu de 1e aflevering aan het kijken tijdens het werken aan oprdachten.![]()
Ik hoop dat het niet de Lost-kant op gaat met allemaal bullshit enzo.
Die van mij zijn op.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:40 schreef dreamzk het volgende:
Zo en nu als een echte man het betaamt, in de zon gaan zitten met een jillz
Sorry man, maar gay!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:40 schreef dreamzk het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:40 schreef dreamzk het volgende:
Vond die nog wel redelijk vet eigenlijk!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:53 schreef Bozz187 het volgende:
ohja als iemand Sons of Anarchy kijkt. sla season 3 over die is ruk
ik vond die echt zooo kut, vond het pas weer leuk worden toen ze terug in usa warenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond die nog wel redelijk vet eigenlijk!
Omdat hij het rieten dak van m'n ouderlijk huis molt.quote:
En dan schiet je hem dood? Stoere jongen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:57 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Omdat hij het rieten dak van m'n ouderlijk huis molt.
Wat dan? We krijgen ze niet weggejaagd op een andere manier, en weet je hoe belachelijk veel geld het kost om een monumentaal pand in dezelfde oude stijl te laten repareren?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan schiet je hem dood? Stoere jongen.
Dat is de natuur. En van 1 duif neerschieten blijven ze niet weg. En bij 10 ook niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:01 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Daarbij maken ze, als ze de kans krijgen, de uilenjongen kapot die in onze schuur zitten en we zijn zo ongeveer wettelijk verplicht om die beesten in leven te proberen te houden.
Echt weer typisch een vrouw.quote:
Nee daar gaat het mij niet om. Gaat me om de reden waarom je dat beest neerschiet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:03 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Echt weer typisch een vrouw.Zodra er een "aaibaar" dier doodgaat of iets dergelijks gewoon meteen elk beetje rationaliteit vergeten.
Tering hé.
Als het een insect is dat doodgetrapt wordt hoor je ze niet.
"Oeh een spin, SNEL, MAAK HEM DOOD!!!"
Blijven ze wel van weg, als je hem ophangt. Hij hangt nu in de tuin.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is de natuur. En van 1 duif neerschieten blijven ze niet weg. En bij 10 ook niet.
Ik was al benieuwd of iemand dit ging zeggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een echte man had die duif tenminste nog opgegeten.
Ik heb tenminste een reden. Er zijn zat mensen die dat voor sport doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee daar gaat het mij niet om. Gaat me om de reden waarom je dat beest neerschiet.
doe maar niet beesten zijn niet te vretenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een echte man had die duif tenminste nog opgegeten.
ja morgen weer. motor van vandaag was een mooie, maar morgen bij een 750cc kijken die voor het zelfde bedrag weg gaatquote:
Is dat meer een sport model? Ja ik heb er geen verstand van.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja morgen weer. motor van vandaag was een mooie, maar morgen bij een 750cc kijken die voor het zelfde bedrag weg gaat
Duif is echt wel lekker als je het goed bereid.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
doe maar niet beesten zijn niet te vreten
hoe meer cc hoe beter. inhoud van de motorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat meer een sport model? Ja ik heb er geen verstand van.
Ja hij is echt heel erg goed, alleen het einde van het eerste seizoen is een beetje meh... voor de rest echt briljantquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:22 schreef tliciouz het volgende:
Iemand bekend met de serie the walking dead? Net de eerste 2 afleveringen gekeken, best tof.
180CC vroem vroem, door je straat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoe meer cc hoe beter. inhoud van de motor
110 120 130 geen probleemquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
180CC vroem vroem, door je straat.
Als een wegpiraat.
Bozz, Michhas en hun matties.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:14 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_museumplein.html
hij blijft leuk
haha nee ik zat toen al niet meer op de middelbare school dus had geen last van die 1040 uur regelingquote:
quote:
Hij is daar wel een stuk dunner dan in zn show.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |