Heb je het kenteken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga na het eten maar even bellen met de politie, want ik heb alles gezien gistermiddag
Nee, totaal niet aan gedachtquote:
Misschien omdat ik vaak achterop gezeten heb, maar als er iemand raar rijdt, sla ik het kenteken en merk op.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, totaal niet aan gedachtEr waren bij het stoplicht heel veel getuigen omdat we allemaal voor het stoplicht stilstonden toen hij begon te stompen. Ik zag het vanaf het snijden al achter me gebeuren.
Ik weet hoe de 'stomper' en de automobilist eruit ziet & de kleur van de motor en de kleur van de auto
goed onthouden en top dat je het meldt. Hopelijk zitten ze ff vastquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, totaal niet aan gedachtEr waren bij het stoplicht heel veel getuigen omdat we allemaal voor het stoplicht stilstonden toen hij begon te stompen. Ik zag het vanaf het snijden al achter me gebeuren.
Ik weet hoe de 'stomper' en de automobilist eruit ziet & de kleur van de motor en de kleur van de auto
Nee, mijn scheurschoenen staan er niet bij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Krak in een rok met plakschoenen![]()
leuke opmerkingen over je schouders
wie zei van niet dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:57 schreef krakkemieke het volgende:
Tralala! Ik ben blij met mijn nieuwe kleren. Ik ben toch een meisje.![]()
En donderdag mag ik ze aan naar een verjaardag.
Oh! Help! Mijn hele carriere naar de filistijnen!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Krak! Je hebt barbecue verkeerd geschreven
grapje krak, weet ik tochquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, mijn scheurschoenen staan er niet bij.
Dat worden zitsandaaltjes of zilveren teenslippers.
Ik. Ik houd niet van kleren kopen en make-up. Dus ik twijfel wel eens of ik wel een echt meisje ben.quote:
soms helpen smoesjes nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh! Help! Mijn hele carriere naar de filistijnen!![]()
Het is de serotonine-kick van het winkelen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
soms helpen smoesjes niethehe
ik hou ook niet van winkelen en eet graag grote burgers maar ben ook n vrouwquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik. Ik houd niet van kleren kopen en make-up. Dus ik twijfel wel eens of ik wel een echt meisje ben.![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hou ook niet van winkelen en eet graag grote burgers maar ben ook n vrouw
Hoe komt dat? Omdat je alleen bent? Omdat je toch ja ipv nee hebt gezegd?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
gatverdamme ben zo misselijk..ik wacht tot ik moet overgeven
ik was niet lekker begin vd middag en dacht dat het kwam vanwege te weinig drinken was.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Omdat je alleen bent? Omdat je toch ja ipv nee hebt gezegd?
niet gegaan vanwege misselijkheid. op internet wat rondgekeken en zag wel wat leuks, morgen verder kijken tot ik het hele assortiment door benquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:46 schreef krakkemieke het volgende:
Oh en ik paste niet in een bloes. Zegt de verkoopster: Ach ja, je hebt ook brede schouders. Ik zei dat ik dat heel diplomatiek vond.Later paste er weer iets niet en ik zei: Mijn schouders zitten ook vooral van voren.
zou er graag een keer mn tanden in willen zetten maar nu niet..quote:
doe ik, heb gelukkig geen plannen. morgen wel en ik hoop dat het dan beter gaat. thnxquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
FF'je toch, doe maar rustig aan vanavond
[..]![]()
Bind maar eens 4 pakken suiker voor je borst. Dan piep je wel anders. Niet persoonlijk bedoeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
FF'je toch, doe maar rustig aan vanavond
[..]![]()
Lekker Djoko - Federer kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe ik, heb gelukkig geen plannen. morgen wel en ik hoop dat het dan beter gaat. thnx
Heb alleen Nutrasweet in huisquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bind maar eens 4 pakken suiker voor je borst. Dan piep je wel anders. Niet persoonlijk bedoeld.
aardjes uit de oven, sla en een duits biefstukje. Was lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:41 schreef DarkElf het volgende:
Zometeen eens eten. Wat eten jullie?
Ik heb een waldorfsalade gemaakt, met walnoten voor de mr en een dressing op basis van Griekse yoghurt. Lekker wat brood en boter erbij.
Bedankt voor deze informatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ik was niet lekker begin vd middag en dacht dat het kwam vanwege te weinig drinken was.
maar na gedronken te hebben bleef ik misselijk en werd het steeds erger. ff buiten gezeten, hielp ook niet.
ik heb net 5 min geleden overgegeven
Ik maak hem juist zonder cheddar (lactose).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:59 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Golfer; die pindasaus zag er vreemd uit op t plaatje maar lijkt me toch lekker, evenals de biefburgers met cheddar. Maar dat laatste vind ik altijd lekker
Ik had nog een paar toscaanse worstjes, die gebakken en wat rauwkost erbij, echt totaal geen trek maar moest iets etenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:41 schreef DarkElf het volgende:
Zometeen eens eten. Wat eten jullie?
Ik heb een waldorfsalade gemaakt, met walnoten voor de mr en een dressing op basis van Griekse yoghurt. Lekker wat brood en boter erbij.
Kweenie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Ze hadden nu geen tijd voor mijn getuigeverklaringIk word di of wo teruggebeld voor een complete getuigenverklaring. Moet je dan naar het bureau of zo?
Wat voor salsa? Borisz heeft een recept voor bolognese volgens mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:05 schreef freecell het volgende:
Heeft iemand nog een lekker recept voor salsa die je in een grote hoeveelheid kan maken en dan kan invriezen?
Die is traditioneelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat voor salsa? Borisz heeft een recept voor bolognese volgens mij.
Je bedoelt een geblenderde groentedinges. Aha! Dan weet je hoe houdbaar dat is!quote:
Idioteriequote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Ze hadden nu geen tijd voor mijn getuigeverklaringIk word di of wo teruggebeld voor een complete getuigenverklaring. Moet je dan naar het bureau of zo?
Vriezer?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je bedoelt een geblenderde groentedinges. Aha! Dan weet je hoe houdbaar dat is!
Volgens mij is het lekkere van salsa dat het vers en krakend is. En misschien kan invriezen ofin potjes stoppen wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Vriezer?
Of kan dat niet?
En ze verkopen het toch ook gewoon in potjes die bruut lang houdbaar zijn?
En iets met tijd en anders invullen, nieuwe herinneringen ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, nieuwe kleren voor krakEn ik vind je wel vrouwelijk hoor
En ik ben het ook nog eens met je eens dat getuigenverklaringen zo snel mogelijk moeten worden opgenomen. Iets met geheugen en vergeten
Wij hebben een bolognese met rode wijn en een lekkere salade met veel olijven
Ja dat krijg je ervan als je in een hoekje gaat zitten met een glas cola en je iPhonequote:
Wat Iphone? Hij zei allang niks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dat krijg je ervan als je in een hoekje gaat zitten met een glas cola en je iPhone
Hele passages in deze slowchat over zonnebrandcremes en het belang daarvan en jij verbrandtquote:
ben ik aan het doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
Steer: een reclame voor een deodorant, voor mooie oksels. Met een beauty-mineraal!
Ik doe een Steer naar de ingredienten.
Het beauty mineraal is mica!!!!
Ik vermoed stearinezuur en glycerine samen, maar dat weet ik niet zekerquote:Ingrediënten Functies
Sodium Lauroyl Isethionate Surfactant
Stearic Acid Humectant
Sodium Palmitate Surfactant
Aqua Solvent
Lauric Acid Humectant
Sodium Isethionate Surfactant
Sodium Stearate Surfactant
Cocamidopropyl Betaine Surfactant
Sodium Palm Kernelate Surfactant
Parfum Fragrance
Glycerin Humectant
Sodium Chloride Viscosity Controlling Agent
Zinc Oxide Additive
Citric Acid Antioxidant
Tetrasodium EDTA Sequestrant
Tetrasodium Etidronate Sequestrant
Alumina Additive
Alpha-Isomethyl Ionone Fragrance
Benzyl Alcohol Fragrance
Butylphenyl Methylpropional Fragrance
Citronellol Fragrance
Coumarin Fragrance
Hexyl Cinnamal Fragrance
Limonene Fragrance
Linalool Fragrance
CI 77891 Colourant
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hele passages in deze slowchat over zonnebrandcremes en het belang daarvan en jij verbrandt
ik denk gewoon aan de telefoon met gesprek opnemen. lekker dom dat ze 'geen tijd' hadden voor iets wat zo snel mogelijk opgelost moet worden neem je aanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:44 schreef Bluezz het volgende:
ik weet het niet, het smaakte best. ik denk griep want ik ril ook en heb spierpijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:08 schreef Isabeau het volgende:
FF, iets verkeerds gegeten, meis?Beterschap
`Be kind to eachother, floss, wear sunsceen.`quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Hele passages in deze slowchat over zonnebrandcremes en het belang daarvan en jij verbrandt
Klinkt als buikgriep, FF...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet het niet, het smaakte best. ik denk griep want ik ril ook en heb spierpijn.
en een droge keel van het overgeven maar als ik drink ga ik weer
Deze is minder irritant, de originele versie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Griep is een luchtwegaandoening.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet het niet, het smaakte best. ik denk griep want ik ril ook en heb spierpijn.
en een droge keel van het overgeven maar als ik drink ga ik weer
Buikgriep bestaat niet. Griep is koorts met spierpijn en keelpijn. Gastro-enteritis (zoals FF) heeft, komt meestal van voedselvergiftigingquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Griep is een luchtwegaandoening.
Buikgriep is een stom woord van een ziekte die niet bestaat
Teveel komkommers en tomaten zeker in Noord-Duitsland.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
Wat heb je gister en eergister gegeten?
Nou en, 't is in de volksmond een verzamelnaam voor wat FF misschien wel heeftquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Griep is een luchtwegaandoening.
Buikgriep is een stom woord van een ziekte die niet bestaat
Zo, ik was het even zat.
maar wat betekent het danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
Nou en, 't is in de volksmond een verzamelnaam voor wat FF misschien wel heeft![]()
Ziet er naar uit dat de 3e set naar Djokovic gaat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk dat Federer al 2 sets heeftik hoop dat ie het in 3 sets red, dan kan ik naar bed.
Ja maar educatie van het volk is primaire preventie. En daar heb ik voor geleerdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
Nou en, 't is in de volksmond een verzamelnaam voor wat FF misschien wel heeft![]()
Bij buikgriep denk ik aan zo'n vrolijke, ontzettend besmettelijke vorm van acute diarree en overgeven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maar wat betekent het dan![]()
Ik heb last van mijn maag = buikgriep?? wtf, zelfbedachte aandoeningen.
Ja, een virale gastro-enteritisquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:30 schreef freecell het volgende:
Bij buikgriep denk ik aan zo'n vrolijke, ontzettend besmettelijke vorm van acute diarree en overgeven.
Dat is waarschijnlijk het NORO-virus of een ander virus dat via braaksel en diarree overgaat. Vaak door matige hygiëne.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:30 schreef freecell het volgende:
Bij buikgriep denk ik aan zo'n vrolijke, ontzettend besmettelijke vorm van acute diarree en overgeven.
Als je zegt: "misschien heb je buikgriep" , dat je snapt dat je bedoelt 'je hebt symptomen die kunnen optreden bij maag-darmontstekingen, misschien hedde gij da wel!'quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maar wat betekent het dan![]()
Ik heb last van mijn maag = buikgriep?? wtf, zelfbedachte aandoeningen.
Je hebt een buikinfectie klinkt al beter dan buikgriep. Want ipv buikgriep kan je dan net zo goed een buikchlamydia zeggen, dat heeft er net zo weinig mee te makenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
Als je zegt: "misschien heb je buikgriep" , dat je snapt dat je bedoelt 'je hebt symptomen die kunnen optreden bij maag-darmontstekingen, misschien hedde gij da wel!'
Ja, 't arme wichtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
Terwijl wij over semantiek praten hangt FF over de WC
quote:
Tof van je zus!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Lief mailtje van zus gekregen waarin ze zegt dat ik me niet zo moet laten opfokken door pa en ma en dat ze achter me staan![]()
![]()
En dat de crèche juffrouw zegt dat Babi T. keieigenwijs is![]()
![]()
Een tijgerbaby!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Lief mailtje van zus gekregen waarin ze zegt dat ik me niet zo moet laten opfokken door pa en ma en dat ze achter me staan![]()
![]()
![]()
Goedzo 2.0quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |