Er zijn zo het lijkt aardig wat mensen compleet aan het doordraaien. Drie dagen geleden dacht ik dat ik in een gevecht zou belanden
Rijdt bij mij de weg op (smal paadje) en rij rustig. Komt er een stelletje van in de twintig, naast elkaar fietsend mij tegemoet en hij heeft een grote doos in de hand die flink uitsteekt. Blijven gewoon naast elkaar fietsen en hij slaat met die doos tegen mijn spiegel en die klapt om. .
Ik stop, zij fietsen rustig door. Ik stap uit, roep "Hey, kun je niet wat uitkijken!". Hij flikkert z'n fiets neer, rent naar mij toe en maakt mij voor alles wat mooi en lelijk is. En dan gewoon met z'n hoofd vijf cm van de mijne en maar schreeuwen dat ik harder dan 50 reed
Moest mij zowaar even herpakken voordat ik hem kon vragen of er een zekering in z'n hoofd ontploft was en of hij op weekendverlof had. Afijn, z'n vriendin kalmeerde hem wat en hij droop af.
Maar ook het gore onfatsoen om door te rijden terwijl je bij iemand de spiegel er bijna afslaat. Niet even stoppen om te vragen of er schade was, de hufter
En daar gaf zijn dinnetje mij dan weer gelijk in, dat ze dat wel even hadden kunnen doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2011 17:35:31 ]