Mijn ook niet hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat je een bepaalde intentie met die zin had.
Maar ons za(a)kje () kan niet non-stop actief zijn
.
Maar wel langer.quote:
Machtigquote:
Wel een goeien garpje hèquote:
Dankje! Heb mijn zelfvertrouwen weer terugquote:
Keine Ahnung.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk je dat kleuters het leuk vinden om het 'penalty spel' te spelen?
Als in voetbal? Denk het wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon penalties trappenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, moet een gymles geven. Penalty spel is het volgende:quote:
Dat soort spellen zijn altijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, moet een gymles geven. Penalty spel is het volgende:
Twee matten op de muur, voor elke mat een kindje en dan daar tegenover staan twee kindjes en die gaan proberen te schieten.
Gewoon gaan Apenkooien met die koters.. lekker energie kwijt kan jij chillen aan de zijkant.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, moet een gymles geven. Penalty spel is het volgende:
Twee matten op de muur, voor elke mat een kindje en dan daar tegenover staan twee kindjes en die gaan proberen te schieten.
Mocht bij ons ook niet meer toen we in groep 7/8 zaten. Boooooos dat we warenquote:
douchse niet fappen hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:20 schreef yosander het volgende:
Ik ga douchen enzulks gr gr en wellicht tot zo
Latertjes, en douchse!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:20 schreef yosander het volgende:
Ik ga douchen enzulks gr gr en wellicht tot zo
Nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alle mannen fappen toch tijdens het douchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |