De ondergang begint met een slecht seizoenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar een stuk beter dan begin van het seizoen.
Daarnaast hebben we het nu over 1 seizoen dat het wat minder gaat. Liverpool is een structurele topclub in Engeland.
het gaat al 3 jaar slecht bij Liverpoolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De ondergang begint met een slecht seizoen
Ninja edit gespotquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatste kampioenschap is bijna 22 jaar geleden.
Niet gemist.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Pfhoe. Dat is lang geleden dat ik hier heb gepost
Je bent niet alleen een topclub als je kampioen wordt. We rekenen City en Arsenal ook onder de topclubs en die hebben al jaren niets meer gewonnen (City dan nu toevallig de beker, maar verder)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatste kampioenschap is bijna 22 jaar geleden.
Klopt, en City was voor de overname geen topclub. Ze hadden ervoor bijna nooit Europees voetbal, laat staan een top 5 positie. Hetzelfde geldt voor Chelsea. Al die "made" clubs, echt tumoren van het voetbal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je bent niet alleen een topclub als je kampioen wordt. We rekenen City en Arsenal ook onder de topclubs en die hebben al jaren niets meer gewonnen (City dan nu toevallig de beker, maar verder)
Tja, het is sowieso al oneerlijk. Barca en Realquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, en City was voor de overname geen topclub. Ze hadden ervoor bijna nooit Europees voetbal, laat staan een top 5 positie. Hetzelfde geldt voor Chelsea. Al die "made" clubs, echt tumoren van het voetbal.
Spuugclubsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja, het is sowieso al oneerlijk. Barca en Real.
Balenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Pfhoe. Dat is lang geleden dat ik hier heb gepost
Ik niet, dan heb ik om 1 of andere reden nog meer een zwak voor Chelsea.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef Smoofie het volgende:
Ook al is het een club met heel erg veel schuld, ik vind Man United wel een mooie club.
Maar ze hebben wel een giga schuldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Vind het bij Barça wel meevallen. Ze spelen met 8/9 zelfopgeleide spelers.
Maar tikken zo even 50 miljoen weg voor Zlatan om hem weer voor 30 te verkopen. Die kopen net zo goed, hun basis is alleen opleiding.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Vind het bij Barça wel meevallen. Ze spelen met 8/9 zelfopgeleide spelers.
Ik hoop dat ze die gast op de bank zetten bij het tweede en hem volledig afschrijven. Wat een kutmentaliteit heeft die vent, die verdient de allerslechtste behandeling.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef msnk het volgende:
Ik kan mij eigenlijk geen scenario voorstellen waarin hamlap blijft. Ik mag toch hopen dat Ajax hem niet nog een jaar vasthoudt als er straks geen enkele club hoog genoeg biedt omdat "TS te weinig heeft geboden"
Leuke is dat Milan die optie voor 24 miljoen nog steeds heeft, straks sturen ze hem gewoon terug... daar zit niemand bij Barca op te wachten denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar tikken zo even 50 miljoen weg voor Zlatan om hem weer voor 30 te verkopen. Die kopen net zo goed, hun basis is alleen opleiding.
De nieuwe eigenaar van Liverpool heeft de club uit de brand geholpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:34 schreef Tarado het volgende:
Het is natuurlijk lullig die clubs met een rijke eigenaar die kunnen kopen wat ze willen, maar die eigenaren zijn op jonge leeftijd fan geworden van die club en ik vind het ook wel weer z'n charme hebben dat een supporter er tig instopt.
Bij Man U en Liverpool zijn de eigenaren dat puur om commerciele redenen, zonder affiniteit met het voetbal of zelfs de club, dat vind ik eigenlijk nog erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |