Ja geef ook duidelijk grenzen aan, dat snapt ze ook. Maar het liefst heb ik dat ze elkaar niet zien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:35 schreef drvc het volgende:
Elk verhaal is anders,
Alleen laat je vriendin duidelijk weten dat ze minder close moet worden,
Want jij vind dat niet leuk, klaar.
Wees een baas.
Dit bestaat niet. Of je vertrouwt je vriendin niet, of je vertrouwt haar wel, en dan is er niks aan de hand. Als zij niets wil of toelaat, zal er immers ook niets gebeuren, dus het heeft feitelijk weinig te maken met wat die gozer al dan niet van plan is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:32 schreef Fappert93 het volgende:
Vertrouw mijn vriendin wel maar hem echt voor geen meter op dit gebied.
Kan ik me voorstellen. Ze zeggen niet voor niets: 'hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf'.quote:Ook heb ik extra angst omdat mijn vriendin het voor mij uit heeft gemaakt met een andere gast. Dus heb het gevoel dat als ze hem leuker vind ook zomaar weg gaat.
Ik zou dat ook niet willen, controle is beter dan vertrouwen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:36 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
Ja geef ook duidelijk grenzen aan, dat snapt ze ook. Maar het liefst heb ik dat ze elkaar niet zien.
Hij moet gewoon naar zijn gevoelens luisteren, en haar een keuze laten maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:37 schreef obsama het volgende:
Denk dat het overleden ouder gebeuren wel een makkelijk gesprek punt voor hun is ja. Ik snap dat het niet lekker voelt (vooral omdat het een vage vriend is). Ik zou zeggen laat het voor wat het is, als ze weg gaat dan is ze nooit van jouw geweest
haha, ja dat snap ik maar dat zeg ik ook niet. Maar het is meer zo, van als hun elkaar nooit hadden ontmoet (wat toch mijn schuld is geweest) was ik een stuk relaxter.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:44 schreef Son-Goku het volgende:
Je beseft ook wel dat als je zegt "ik verbied je om met die gast om te gaan" dat je een zwaar probleem gaat krijgen.
Nee hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:44 schreef Son-Goku het volgende:
Je beseft ook wel dat als je zegt "ik verbied je om met die gast om te gaan" dat je een zwaar probleem gaat krijgen.
Ja ik luister naar mijn gevoel, dat zegt dat ik van haar hou. Gisteren had ik het er ook over met een vriend van me en die had een mooie zin; "Jou vriendin zal er altijd voor die vriend zijn, maar altijd van jou houden".quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:44 schreef drvc het volgende:
[..]
Hij moet gewoon naar zijn gevoelens luisteren, en haar een keuze laten maken.
Dat heeft je kameraad goed verwoordt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:47 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
Ja ik luister naar mijn gevoel, dat zegt dat ik van haar hou. Gisteren had ik het er ook over met een vriend van me en die had een mooie zin; "Jou vriendin zal er altijd voor sjoerd zijn, maar altijd van jou houden".
Krijg er inderdaad geen problemen mee maar heel chill vind ze het niet. Maar ze zegt dat als ze moet kiezen, ze voor mij kiestquote:
De man moet de leiding nemen, broek aan hebben enz.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:48 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
Krijg er inderdaad geen problemen mee maar heel chill vind ze het niet. Maar ze zegt dat als ze moet kiezen, ze voor mij kiest
Ik praat er ook gewoon over met haar. Maar vroeg me gewoon af wat jullie ervan dachten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:13 schreef alexmeijer het volgende:
jullie zijn pas 3 maanden samen..
maar zou je dit soort dingen juist niet vragen/vertellen aan je vriendin ipv op fok te melden?
gewoon met haar praten en zeggen hoe je je er bij voelt
Hoezo verstikkendend halsband gedrag. Ze mag er gewoon naar toe gaan, maar geef wel aan dat ik het liever niet heb. Voor de rest is vrij om te gaan en staan waar zij wil. Ze gaat ook gewoon met vriendinnen op vakantie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:54 schreef Re het volgende:
ik denk dat deze relatie nog een maandje of 2 standhoudt met je verstikkende halsband gedrag...
oh je wil alleen bevestiging van je gedrag, niet een mening, prima verder hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:56 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
Hoezo verstikkendend halsband gedrag. Ze mag er gewoon naar toe gaan, maar geef wel aan dat ik het liever niet heb. Voor de rest is vrij om te gaan en staan waar zij wil. Ze gaat ook gewoon met vriendinnen op vakantie.
Ik adviseer je wel voorzichtig te zijn met dit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:36 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
Ja geef ook duidelijk grenzen aan, dat snapt ze ook. Maar het liefst heb ik dat ze elkaar niet zien.
Correct. Want het is niet zo dat mannen altijd weerloze, lieve, naīeve (maar daar kunnen zij niets aan doen) schakenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:01 schreef Re het volgende:
[..]
oh je wil alleen bevestiging van je gedrag, niet een mening, prima verder hoor
ik krijg altijd jeuk van vriendjes die zeggen ik vertrouw haar wel maar hem niet... gewoon verkapt, nou eigenlijk vertrouw ik haar ook niet allen wat positiever/subjectiver verpakt
Haha. Vrouwen lopen over jou heen, obviously.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:54 schreef Re het volgende:
ik denk dat deze relatie nog een maandje of 2 standhoudt met je verstikkende halsband gedrag...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |