Jij bent wollig, de term niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:20 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
maar je vindt het wel een wollige term?
Je haalt wat users door elkaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:22 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
waarom noemde je het dan net een wollige term? Je bent niet erg consistent
Het werkt beide kanten op. Ik vind het tweakers nieuws altijd wel interessant omdat er vaak ook inhoudelijk interessant kommentaar op komt. Maar als het dan een keer over Apple gaat zijn er meteen 200 reacties met allemaal dezelfde strekking.quote:
TS volledig met je eens, maar een kwartier geleden met pauze gegaan en al 55 reacties, geeft wel aan hoezeer dit onderwerp "leeft".quote:
Volledig mee eens, en goed verwoord. Heb geen bewijs, maar is ook puur mijn persoonlijke inschatting.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het werkt beide kanten op. Ik vind het tweakers nieuws altijd wel interessant omdat er vaak ook inhoudelijk interessant kommentaar op komt. Maar als het dan een keer over Apple gaat zijn er meteen 200 reacties met allemaal dezelfde strekking.
En ja, ik krijg wel het idee dat het naar Apple toe erger is, omdat Andriod nog een beetje de underdog positie heeft. Apple is relatief duur en dat triggert kennelijk een hoop mensen om hun keuze voor een 'goedkoper' toestel te verdedigen.
Als je het zo'n kankertopic vindt, waarom open je hem dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:28 schreef Sjebbige het volgende:
[..]
TS volledig met je eens, maar een kwartier geleden met pauze gegaan en al 55 reacties, geeft wel aan hoezeer dit onderwerp "leeft".
Om te bewijzen dat vliegen inderdaad op stront afkomen zodra het woord Apple valt...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:29 schreef OEM het volgende:
[..]
Als je het zo'n kankertopic vindt, waarom open je hem dan?
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het werkt beide kanten op. Ik vind het tweakers nieuws altijd wel interessant omdat er vaak ook inhoudelijk interessant kommentaar op komt. Maar als het dan een keer over Apple gaat zijn er meteen 200 reacties met allemaal dezelfde strekking.
En ja, ik krijg wel het idee dat het naar Apple toe erger is, omdat Andriod nog een beetje de underdog positie heeft. Apple is relatief duur en dat triggert kennelijk een hoop mensen om hun keuze voor een 'goedkoper' toestel te verdedigen.
Jij bent echt dom.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:30 schreef Sjebbige het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat vliegen inderdaad op stront afkomen zodra het woord Apple valt...
Jij helpt zelf niet bepaald mee, dit door de manier waarop je iedere keer op elk Apple topic afkomt.quote:
Weet ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij helpt zelf niet bepaald mee, dit door de manier waarop je iedere keer op elk Apple topic afkomt.
Proberen te verhullen dat je geen meerdere dingen tegelijk kan doen he? Je lijkt wel een iPhone, die kan dat ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ach jullie zijn allemaal 1 pot nat.
De Apple-zeloten waren er eerder dan die van Android, ik denk dat de Apple-zeloten het zelf in de hand hebben gewerkt door altijd bij iedereen hun spullen door de strot te duwen en er op geen enkele manier fatsoenlijk over kunnen discussiėren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen jaloerse mensenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En het is natuurlijk ook een beetje status kopen, en dat is voor de zwakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |