abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:32:36 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98175958
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef wickie het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog maar 2 kledingstukken voor dochter2.0 heb gekocht :@
had ik ook wicks rond die termijn :* en ik heb er nog steeds moeite mee. Haar kasten puilen uit en het voelt zo zonde geld als ik eerlijk ben :@ ze krijgt ook nog heel veel her en der dus hmm...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98176064
Wickie, hier ook hetzelfde hoor. R had maar weinig nieuws tegen de tijd dat hij geboren werd. Sowieso hebben mijn kinderen niet belachelijk veel kleding in hun kasten liggen.

Er ligt wel heel veel op zolder, maar alleen het allerleukste leg ik daarvan ook daadwerkelijk in hun kast.
pi_98176259
Ik heb van Mette nog zoveel spul, ik moet alleen nieuwe romertjes maatje 50/56 kopen. Die zijn allemaal afgedragen. Dat wil ik in mn verlof allemaal gaan doen.
Maar het voelt gewoon heel raar, heel stom. Als ik dan kleertjes koop, koop ik steeds alles voor Mette :')
Ik denk dat ik gewoon los ga in mn verlof. Eerst kijken wat voor meisje het is.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:41:36 #279
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98176537
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:37 schreef wickie het volgende:
Ik heb van Mette nog zoveel spul, ik moet alleen nieuwe romertjes maatje 50/56 kopen. Die zijn allemaal afgedragen. Dat wil ik in mn verlof allemaal gaan doen.
Maar het voelt gewoon heel raar, heel stom. Als ik dan kleertjes koop, koop ik steeds alles voor Mette :')
Ik denk dat ik gewoon los ga in mn verlof. Eerst kijken wat voor meisje het is.
Mja ik heb dus ook voor Amelie nog steeds een gat in mn hand :') heel stom; maar nu Elin er eenmaal is koop ik wel af en toe gewoon iets speciaal voor haar, gewoon omdat het zo'n lief shirtje/jurkje is ofzo. Ze heeft een shitload Amelie kleertjes in de kast liggen maar eigenlijk draagt ze die maar heel weinig. Gek is dat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98176708
voor Polle heb ik denk ik van alles zo'n 15 stuks :x
pi_98176776
Dat is ook waarom ik wil wachten tot ze er is. Ik ben ook bang dat ik haar nu als een 'Mette' neerzet, gewoonweg omdat ik niet anders gewend ben. Ik wil haar de kans geven ons haar eigen zijn te kunnen tonen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:56:13 #282
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98177483
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
voor Polle heb ik denk ik van alles zo'n 15 stuks :x
:D
financieel is het erg goed geweest dat we nog een meisje kregen :+

ja oh dat gaat zo ongemerkt ja wickie :Y
bij Amelie had ik veel zoete dingen in t begin, en het paste haar ook goed, dat romantische. Tegenwoordig ga ik steeds meer voor meisjesachtig stoer. Het past haar nog steeds wel bij dr krullen en dr snoetje, dat romantische, maar qua karakter echt niet meer. Als je haar zit rondrennen en klimmen en geiten enzo. Komt ze weer naar binnen gewalsd met dr coupe ontploft, en modder tot aan dr elleboogjes enzo. Mama's kleine sloopkogel O+

Elin kleed ik zelf iets stoerder en met wat fellere kleuren, nog steeds niet zuurstok, maar ook niet van die earthy tones. Ik ben zo benieuwd hoe zij is over anderhalf jaar, of ik haar dan misschien juist weer meer girly kleed of juist niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98177758
Ik heb voor Lena een kast vol met dingen die ik niet echt leuk vind. Ik weet inmiddels vooral heel goed wat ik níet leuk vind, maar heb te veel in de kast hangen om iets nieuws te kopen wat ik wél leuk vind. :Y)

Dat broekje dat Lena van je heeft gekregen is trouwens megacute, huup. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:04:56 #284
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98178074
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb voor Lena een kast vol met dingen die ik niet echt leuk vind. Ik weet inmiddels vooral heel goed wat ik níet leuk vind, maar heb te veel in de kast hangen om iets nieuws te kopen wat ik wél leuk vind. :Y)

Dat broekje dat Lena van je heeft gekregen is trouwens megacute, huup. O+
ik vond t stiekem heel moeilijk om iets uit te zoeken voor Lena :@ strikjes heb k vermeden :+ en alles waarvan ik dacht jaaaa!! daar bedacht ik me later weer van dat ik het al had aangezien bij haar op een foto, vandaar dat het zo'n goed idee leek :') t was een onderneming :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98178355
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef huuphuup het volgende:

[..]

financieel is het erg goed geweest dat we nog een meisje kregen :+

ja oh dat gaat zo ongemerkt ja wickie :Y
bij Amelie had ik veel zoete dingen in t begin, en het paste haar ook goed, dat romantische. Tegenwoordig ga ik steeds meer voor meisjesachtig stoer. Het past haar nog steeds wel bij dr krullen en dr snoetje, dat romantische, maar qua karakter echt niet meer. Als je haar zit rondrennen en klimmen en geiten enzo. Komt ze weer naar binnen gewalsd met dr coupe ontploft, en modder tot aan dr elleboogjes enzo. Mama's kleine sloopkogel O+

Elin kleed ik zelf iets stoerder en met wat fellere kleuren, nog steeds niet zuurstok, maar ook niet van die earthy tones. Ik ben zo benieuwd hoe zij is over anderhalf jaar, of ik haar dan misschien juist weer meer girly kleed of juist niet.
Bij elin begon ik heel stoer, zwarte rompers en leren jackies met pilotenmutsen enzo, nu loopt mevrouwtje erbij als een elfje, altijd lichtroze en lichtblauw met roosjes enzo :) tís gewoon een echte meid, al poert ze vaak zat met stokjes in slakjes en valt ze r knietjes stuk :P t lerenjackiemeisje is ze niet meer ;(

maar nu krijg ik een Polle O+ die krijgt een leren jackie :D :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:33:07 #286
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_98180013
Dames :( ik kom er niet uit met stomme feestjurkjes. Heb ze al over een week nodig en heb nog niks gevonden. Of te bruiderig, of een zomerjurkje.

ideeën ?

Huup ben jij al begonnen aan je zoektocht?
pi_98180169
welke maat?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:40:39 #288
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98180584
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef Sandous het volgende:
Dames :( ik kom er niet uit met stomme feestjurkjes. Heb ze al over een week nodig en heb nog niks gevonden. Of te bruiderig, of een zomerjurkje.

ideeën ?

Huup ben jij al begonnen aan je zoektocht?
Nee :N ik geloof dat er nog niet eens een datum staat ofzo? Eerst zekerheid dan kopen. Maar ik wil best helpen zoeken ja. welke maat idd? en wat valt er af? qua kleur of stijl bijv,
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:52:57 #289
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_98181341
maatje 92 of 98

het moet wel een lichte kleur zijn wit/creme roze.. en toch wel feestelijk maar dan al niet weer bruidsjurkachtig (tenzij dat op mp is, maar kijk al een week dagelijks op mp). monsoon dingen die ik laatst plaatste vond ik wel leuk.

thnx jullie!!
pi_98181497
ah oke

ik heb evt nog een lichtroze feestjurkie van de h&m voor je liggen maar dat is mt 86 die wat groter valt. voor als je echt hoog zit. Simpel doch schattig ding.

maar ik zal eens verder kijken want heb al wat leuke jurkies gezien!
pi_98181738

ik houd van simpel maar dromerig O+
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:07:01 #292
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_98182244
Sandous, heb je al eens naar Mim Pi gekeken? Mijn dochters hadden daar voor onze bruiloft alletwee een zwierjurk van voor het feest. En Lena van Poppedein had ook iets soortgelijks voor een bruiloft.

Kiezeltje heeft ook soms feestgoed, maar wel wat tuttiger.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_98182341

of voor goedkooper doch schattig

34,95
pi_98185111
ook leuk ja :Y die prijs is ook aangenaam :D
ik persoonlijk wil er best iets meer geld aan uitgeven dan normaal maar dan moet het wel een jurkje zijn dat ze ook normaal kan dragen eerlijk gezegd.

Is dit wat anders Sandous, of is dat te simpel? Eventueel zelf feestelijk(er) te maken met een bolero/haarband/schoentjes enz. Beetje lieftuttigfeestelijke stijl <3

of zoiets dergelijks met een mooi hemd en een vestje erop?

en voor dr bij:

Alles z-enfant, alles onder de 30,- :) Ik heb alleen geen flauw idee van hun levertijden.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 juni 2011 @ 01:46:21 #296
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98187975
Huup, dat H&M jurkje met broekje heeft Eline ook. Staat Elin heel schetig.
pi_98190384
leuk jurkje die bovenste huup O+

suitsyouwell ziet er allemaal heel leuk uit, alleen die presentatie suckt wel erg hard op zo'n zachte worstenpop :D
pi_98190981
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef Sandous het volgende:
maatje 92 of 98

het moet wel een lichte kleur zijn wit/creme roze.. en toch wel feestelijk maar dan al niet weer bruidsjurkachtig (tenzij dat op mp is, maar kijk al een week dagelijks op mp). monsoon dingen die ik laatst plaatste vond ik wel leuk.

thnx jullie!!
Ik had voor dana een jurkje voor onze bruiloft. Had ik van internet af. Ik denk dat het jurkje zelf te bruidsachtig voor je is (alhoewel mijn zoektoch begon met dezelfde criteria als jij ;)
Ik zal thuis wel even kijken of ik kan terugvinden welke site het was. Ze hadden er echt heel leuke dingen tegen een nette prijs :)
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 juni 2011 @ 09:29:04 #299
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98191257
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

O+
surrogaat-tante Buuf O+
die voetjes ja, mn kleine aapjes, Amelie deed dat ook in t begin, ik ben benieuwd wanneer dat verdwijnt.

klinkt leuk groofs! lekker kleurrijk!

AH heeft ook ondergoed :o
[ afbeelding ]
ik kan er niets aan doen maar ik heb enorm zwak voor hemdjes en onderbroekjes :@
Ze werd er zelf in elk geval erg blij van <3 Aabie Aabie!! note, dit was ooit aambei aambei, doet het errug leuk in de supermarkt :')
Heerlijk spul, dat ondergoed van de AH! Isa heeft die hemdjes ook, maar dan met boxertjes erbij. Ze wil geen ander meer aan :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_98191336
Oh

http://www.dejurkjes.nl/jurken_maat_98_104.htm
http://www.dejurkjes.nl/jurk_maat_98_104.htm

hier zitten wel heeeeeeeeeeele leukies tussen O+ zonde van de crappy pics
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')