had ik ook wicks rond die termijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef wickie het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog maar 2 kledingstukken voor dochter2.0 heb gekocht
Mja ik heb dus ook voor Amelie nog steeds een gat in mn handquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:37 schreef wickie het volgende:
Ik heb van Mette nog zoveel spul, ik moet alleen nieuwe romertjes maatje 50/56 kopen. Die zijn allemaal afgedragen. Dat wil ik in mn verlof allemaal gaan doen.
Maar het voelt gewoon heel raar, heel stom. Als ik dan kleertjes koop, koop ik steeds alles voor Mette![]()
Ik denk dat ik gewoon los ga in mn verlof. Eerst kijken wat voor meisje het is.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
voor Polle heb ik denk ik van alles zo'n 15 stuks :x
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb voor Lena een kast vol met dingen die ik niet echt leuk vind. Ik weet inmiddels vooral heel goed wat ik níet leuk vind, maar heb te veel in de kast hangen om iets nieuws te kopen wat ik wél leuk vind.
Dat broekje dat Lena van je heeft gekregen is trouwens megacute, huup.
Bij elin begon ik heel stoer, zwarte rompers en leren jackies met pilotenmutsen enzo, nu loopt mevrouwtje erbij als een elfje, altijd lichtroze en lichtblauw met roosjes enzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
financieel is het erg goed geweest dat we nog een meisje kregen
ja oh dat gaat zo ongemerkt ja wickie
bij Amelie had ik veel zoete dingen in t begin, en het paste haar ook goed, dat romantische. Tegenwoordig ga ik steeds meer voor meisjesachtig stoer. Het past haar nog steeds wel bij dr krullen en dr snoetje, dat romantische, maar qua karakter echt niet meer. Als je haar zit rondrennen en klimmen en geiten enzo. Komt ze weer naar binnen gewalsd met dr coupe ontploft, en modder tot aan dr elleboogjes enzo. Mama's kleine sloopkogel
Elin kleed ik zelf iets stoerder en met wat fellere kleuren, nog steeds niet zuurstok, maar ook niet van die earthy tones. Ik ben zo benieuwd hoe zij is over anderhalf jaar, of ik haar dan misschien juist weer meer girly kleed of juist niet.
Neequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef Sandous het volgende:
Damesik kom er niet uit met stomme feestjurkjes. Heb ze al over een week nodig en heb nog niks gevonden. Of te bruiderig, of een zomerjurkje.
ideeën ?
Huup ben jij al begonnen aan je zoektocht?
Ik had voor dana een jurkje voor onze bruiloft. Had ik van internet af. Ik denk dat het jurkje zelf te bruidsachtig voor je is (alhoewel mijn zoektoch begon met dezelfde criteria als jijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef Sandous het volgende:
maatje 92 of 98
het moet wel een lichte kleur zijn wit/creme roze.. en toch wel feestelijk maar dan al niet weer bruidsjurkachtig (tenzij dat op mp is, maar kijk al een week dagelijks op mp). monsoon dingen die ik laatst plaatste vond ik wel leuk.
thnx jullie!!
Heerlijk spul, dat ondergoed van de AH! Isa heeft die hemdjes ook, maar dan met boxertjes erbij. Ze wil geen ander meer aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
surrogaat-tante Buuf![]()
die voetjes ja, mn kleine aapjes, Amelie deed dat ook in t begin, ik ben benieuwd wanneer dat verdwijnt.
klinkt leuk groofs! lekker kleurrijk!
AH heeft ook ondergoed
[ afbeelding ]
ik kan er niets aan doen maar ik heb enorm zwak voor hemdjes en onderbroekjes
Ze werd er zelf in elk geval erg blij van <3 Aabie Aabie!! note, dit was ooit aambei aambei, doet het errug leuk in de supermarkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |