Natuurlijk wil ik dat! Voor R. ook een maat 92 doen? (denk dat ik die doe v Wolf)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poppejans, wil jij misschien twee pyjama's extra meenemen? Ik betaal vooraf.
Voel je uiteraard zo vrij om te zeggen van niet hè?
Als ik alleen naar de Primark ga kan ik er om half 10 zijn en dan heb ik 1,5 uurquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:44 schreef MamaPurk het volgende:
Hmm kan ik me voorstellen idd en het is te ver om voor 12 uur terug te zijn?
klopt ja, 7 euro.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:32 schreef MamaPurk het volgende:
Jaël heeft 3-4 jaar en dat is een 104 en volgens mij was ie 7 euro
Ja ruim 90 cm...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
klopt ja, 7 euro.
wat is Jaël lang! Wat Meimel zegt klopt wel ja van die maten, t gaat van 86 naar 98. Ik heb hem nog niet gepast bij Amélie maar ik vind hem er wel lang uitzien hoor, echt 98 zeg maar. Voordeel is wel dat er natuurlijk makkelijk wat omgeslagen kan worden. Zal hem eerdaags eens aandoen bij dr.
Ze heeft nu dat blauwe jumpsuiteje aan en met knoopjes erin op de schouders kan het prima
Verschilt heel erg, vind ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:38 schreef MamaPurk het volgende:
Je moet nooit op zaterdag gaan SC dat is echt te erg... gewoon op een door de weekse dag's avonds zal het ook wel druk zijn ben ik bang... (maar ja als je overdag werkt heb je geen keus natuurlijk..)
Alleen vrijdag en dat is tot 9 uur.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:52 schreef Meimeltje het volgende:
SC, welke dagen is er koopavond en tot hoelaat?
Oh Bodpa, die is leuk!!! Als poppejans hem niet wil, mag ik hem dan overnemen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:13 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb de jongetjesvariant. Maat 98 idd, 2-3 jaar, maar hij is mijn jongetje (2,5) nu te klein. Dat zit hem vooral in de lengte van de pijpen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poppejans, als je wilt kun je hem overnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |