Dat wist ik nietquote:
Je hoort toch op de hoogte te zijn van dat soort dingen op dit forum vind ik zoquote:
Ik weet veel. Maar kan niet alles bijhouden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je hoort toch op de hoogte te zijn van dat soort dingen op dit forum vind ik zo
Je weet ook dat hij heel lang recordhouder van iets is geweest? Welk record was dat en door wie is het verbeterd?quote:
Snelste doelpunt ooit in Nederland ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:33 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Je weet ook dat hij heel lang recordhouder van iets is geweest? Welk record was dat en door wie is het verbeterd?
Nope, meeste speelminuten achtereen zonder dus gewisseld te worden of een rode kaart te krijgen. Het record werd later verbroken door Fred Grim (destijds keeper Cambuur).quote:
Ik lees dat zijn laatste wedstrijd in het betaald voetbal anders ook wel spectacular is geweestquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:40 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nope, meeste speelminuten achtereen zonder dus gewisseld te worden of een rode kaart te krijgen. Het record werd later verbroken door Fred Grim (destijds keeper Cambuur).
En dan nog iets, bij mijn weten heeft Heini Otto in zijn carrière bijna geen gele en helemaal geen rode kaart gehad klopt dat?
Nou en of dat spectaculair was..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees dat zijn laatste wedstrijd in het betaald voetbal anders ook wel spectacular is geweest
Hij is nu trainer bij Ajax en doet het goed. Maar dat moet je aan Smoofie vragen. Wat was er zo spectaculair aan trouwens?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:50 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nou en of dat spectaculair was..
Hoe is het trouwens met zijn gezondheid? Ik weet dat hij indertijd een stevige operatie heeft moeten ondergaan. Is hij in die tijd helemaal hersteld?
Inderdaad, in zijn laatste seizoen scoorde hij 2 keer tegen Feyenoord.. Helaas voor hem in eigen doel. Werd hij toen ook tot MotM uitgeroepen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:31 schreef DonRaja het volgende:
Heinie Otto... is dat niet die gast van 2 eigen doelpunten in 1 wedstrijd tegen Feyenoord?
Werd daarna door de Feyenoorders toegezongen: Liever iets van Otto! (reclameslogan destijds van Otto - een postorderbedrijf)
Denk ik ga even goochelen want ik verveel me toch kom ik dit tegenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:31 schreef DonRaja het volgende:
Heinie Otto... is dat niet die gast van 2 eigen doelpunten in 1 wedstrijd tegen Feyenoord?
Werd daarna door de Feyenoorders toegezongen: Liever iets van Otto! (reclameslogan destijds van Otto - een postorderbedrijf)
Goeiste geheugen hoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:55 schreef DonRaja het volgende:
ff een vraagje: ik kan mij vagelijk een wedstrijd tussen den haag en feyenoord herinneren waarin Heini Otto 2 eigen doelpunten maakte. Ik kan er alleen niks over terug vinden.
Vergis ik mij (misschien een andere tegenstander) of weet iemand anders zich deze wedstrijd nog te herinneren?
gr.
Raj
Haha, goeie google.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Denk ik ga even goochelen want ik verveel me toch kom ik dit tegen(2004)
[..]
Goeiste geheugen hoor
hehe, ik weet niet eens meer waarom ik dat toen vroeg...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Denk ik ga even goochelen want ik verveel me toch kom ik dit tegen(2004)
[..]
Goeiste geheugen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |