Ja want ze beginnen gewoon met lulverhaaltjes over kennissen! O nee wachtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:53 schreef RemcoDelft het volgende:
De grootschuldbezitters worden duidelijk steeds wanhopiger!
En kun je die stelling ook nog ergens mee staven, of ben je een kloon van Xeno?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik betwijfel of die trollen hier een eigen huis hebben heur, en het zal zeker geen superduur huis zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Wel het hele verhaal vertellen dan he...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:54 schreef tjoptjop het volgende:
Zo heb ik eens van een kennis, die het kan weten, gehoord dat ze bezig waren met het plan om de leendisclaimer "let op, lenen kost geld" in de ramen van koophuizen te graveren.
Nee dat is een andere kennis denk ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Wel het hele verhaal vertellen dan he...
Bij de huurwoningen zou dan 'Let op, huren blijft levenslang steeds meer geld kosten' gegraveerd worden.
Oh, sorry, dan was dat vast een kennis van Xeno.quote:
Ik zou gaan huilen als ik jou was, misschien krijg je dan wel een vliegtuigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of die trollen hier een eigen huis hebben heur, en het zal zeker geen superduur huis zijn.
Dus je wilt eigenlijk een vorm van bewijs, en als we dat niet kunnen aantonen zijn we slechts 'huurders'...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of die trollen hier een eigen huis hebben heur, en het zal zeker geen superduur huis zijn.
Pomtiedomtiedom...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
quote:
Waarom is hij een trol?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mooi huis. Jammer dat je een trol bent.
Ik denk dat ik nu wel veilig kan stellen dat als jij geen troll bent van Xeno of Jan zaadbubble, dan ben ik er 1.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Mooi huis. Jammer dat je een trol bent.
lol. psst straks gaat Xeno nog kopen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een kennis van mij zit bij een corporatie en die moet metselaars bij huurwoningen dwingen om alleen maar met vorst te metselen en de koopwoningen moeten heel netjes gemaakt worden. Ook vertelde hij mij dat moedwillig tocht wordt verzorgd bij die woningen, want die huurders mogen geen comfort hebben.
Echt gebeurd!
Zo lang ik geen huurkneusje ben kan ik daar prima mee leven.quote:
Oh tof, niet meegekregen. Maar goed, dat is dan al meer dan de meeste mensen die hier durven toe te geven.quote:
Mja. Het verpest dit topic wel al dat getrol hier.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zo lang ik geen huurkneusje ben kan ik daar prima mee leven.
Klopt, maar je kunt altijd vragen aan de mods of ze je account willen deleten natuurlijk. Zou het topic een stuk op voorruit gaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Mja. Het verpest dit topic wel al dat getrol hier.
Of je zou een ander topic kunnen gaan verkloten met je zielige gedrag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt altijd vragen aan de mods of ze je account willen deleten natuurlijk. Zou het topic een stuk op voorruit gaan.
Die optie heb je natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Of je zou een ander topic kunnen gaan verkloten met je zielige gedrag.
Mooi huis, niks op aan te merken. Maar Is de huizenmarkt nu dan ineens hersteld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |