Ik niet, gewoon basismerk van C1000.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:31 schreef Ole het volgende:
Veel mensen drinken toch bier/cola van een bepaald A merk?
datquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
A-merk: tomatenketchup. (Heinz)
Verder kan ik me nu niks bedenken waarvan ik speciaal het A-merk moet hebben.
lipton-thee bevalt me anders meer dan primaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:35 schreef Beardy het volgende:
Ole ik heb indertijd bij van Nelle stage gelopen. Veel 'eigen merk' producten worden door grote fabrikanten gemaakt (roodmerk van de Edah was indertijd op de wikkel na letterlijk identiek aan van Nelle roodmerk). Het prijsverschil zit 'm onder andere in de A merk reclame.
Waarom je thee van een merk zou willen kopen snap ik niet; er zijn genoeg winkeltjes waar thee 'los' verkocht wordt en waar de thee vele malen lekkerder is dan die zakjes thee [met stofgehalte] uit een doosje. Theezakjes zijn echt voor paupers met afgestorven smaakpappillen.
Chips van de Lidlquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:39 schreef Ole het volgende:
Maar even omgekeerd: sommige dingen van C- merken zijn ronduit smerig. Bijvoorbeeld die hele goedkope kaas van de euroshopper. Of brood van Euroshopper..
Dan ga je een stapje hoger zitten de volgende keer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:39 schreef Ole het volgende:
Maar even omgekeerd: sommige dingen van C- merken zijn ronduit smerig. Bijvoorbeeld die hele goedkope kaas van de euroshopper. Of brood van Euroshopper..
Ja, dat koop ik ook bij Aldi/Lidl. Trouwens best goed spul! Maar ik denk gewoon dat bijna iedereen wel een paar dingen heeft die hij/zij toch liever van een A merk koopt Niet eetbaar maar tandpasta koop ik altijd van een A merk. Werkt gewoon beter.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan ga je een stapje hoger zitten de volgende keer.![]()
Ik heb veel C-merken in huis die wel goed gelukt zijn en waarom zou ik trouwens zoiets als keukenpapier van een A-merk nemen...het goedkoopste C-merk doet precies hetzelfde werk.
Aldi en Lidl hebben prima spullen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, dat koop ik ook bij Aldi/Lidl. Trouwens best goed spul! Maar ik denk gewoon dat bijna iedereen wel een paar dingen heeft die hij/zij toch liever van een A merk koopt Niet eetbaar maar tandpasta koop ik altijd van een A merk. Werkt gewoon beter.
Dat het wordt gemaakt in dezelfde fabriek wil nog niet zeggen dat het dezelfde kwaliteit is. Als produktieproces van een A-merk klaar is worden de machines gereinigd en nieuwe (lees: andere of goedkopere) ingredienten gebruikt voor de B, C merken. Dus dat het uit dezelfde fabriek komt zegt helemaal niets (al zullen er misschien bepaalde zaken zijn die wel exact hetzelfde zijn, koffie wellicht).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:35 schreef Beardy het volgende:
Ole ik heb indertijd bij van Nelle stage gelopen. Veel 'eigen merk' producten worden door grote fabrikanten gemaakt (roodmerk van de Edah was indertijd op de wikkel na letterlijk identiek aan van Nelle roodmerk). Het prijsverschil zit 'm onder andere in de A merk reclame.
Dit dus. Kwalitatief doet het toch niet veel voor elkaar onder.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:27 schreef trovey het volgende:
Ik probeer eerst het goedkoopsteen als dat niet bevalt ga ik een stapje hoger dus het kan ook een B-merk zijn i.p.v. een A-merk waar ik eindig. Het enige waar ik vast een A-merk heb zijn mijn vuilniszakken, alleen KOMO, de rest is bagger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |