abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97658612
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Wat staat er voor vanavond op het menu, Dipkip?
Ik hoop vanavond mijn eerste champignon te overleven. Verstopt in een spaanse tortilla met spekjes, ei en aardappel.
pi_97660879
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik hoop vanavond mijn eerste champignon te overleven. Verstopt in een spaanse tortilla met spekjes, ei en aardappel.
Klinkt heerlijk! Benieuwd of het gaat smaken ;)
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_97703244
En? Hoe was de champignon?? Ben benieuwd!

En wat eet je nog meer? Spaanse tortilla is alweer meer dan frietjes met nuggets. Ik denk dat het het makkelijkst is om te denken vanuit de dingen die je nu al wel eet en dat uit te breiden.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_97729918
Lukte niet. Ik vind het ook eigenlijk te moeilijk om zo hier bij te houden wat ik eet enzo. Komt te dichtbij. Ik vind het idee wel echt heel lief hoor! En jullie hebben me op goede ideeen gebracht. Maar ik kom het liever vertellen als er iets gelukt is dan moeten vertellen dat het niet wou.
pi_97729989
Je hebt het in elk geval geprobeerd! ^O^
  zondag 5 juni 2011 @ 11:53:41 #56
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_97730188
Ik lust ook niet veel, met name om de structuur. Champignons vind ik qua smaak bijvoorbeeld wel prima maar ik ga letterlijk over mijn nek van de structuur. Zelfde met Courgette en Aubergine, hoewel ik de laatste 2 al jaren niet heb geprobeerd. Wil binnenkort gevulde courgette gaan proberen met sterk gekruid gehakt.

Waar ik vreselijk van baal is dat ik witlof en asperges niet weg krijg. Ik wil dat zo graag leren eten, zeker asperges. Het klinkt heerlijk met een botersausje en ei etc, ik wil dat ook!
Witlof heb ik al meerdere keren geprobeerd met ham en kaas dus daar valt weinig eer meer aan te behalen vrees ik.

Verder lust ik wel alle bonensoorten, bloemkool, brocolli, mais, bietjes en dat soort zaken.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_97730424
Gekookte witlof is ook helemaal niet lekker. Wel lekker om een salade van te maken met rozijntjes en gewoon een beetje naturel slasaus!
  zondag 5 juni 2011 @ 13:54:47 #58
244933 trovey
Nachtoele
pi_97734343
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:02 schreef Naamah het volgende:
Gekookte witlof is ook helemaal niet lekker. Wel lekker om een salade van te maken met rozijntjes en gewoon een beetje naturel slasaus!
Gekookt kan het heel lekker zijn maar je moet het wel goed klaarmaken. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')