Precies! Over het algemeen! Er zijn erbij die het wel vrijwillig doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:34 schreef reformatorisch het volgende:
[..]
Jij betaald waarschijnlijk jouw hypotheek met mooie praatjes, werken in de prostitutie doe je over het algemeen niet vrijwillig daar is altijd een reden voor.....
Over het algemeen betekent, normaal gesproken. Vrijwilligheid met een kanttekeningquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Precies! Over het algemeen! Er zijn erbij die het wel vrijwillig doen.
En overal is een reden voor, ook voor vrijwillige keuzes.
wat een onzin 90% van de callgirls zijn goedopgeleide vrouwen. Die willen gewoon geld verdienen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:43 schreef reformatorisch het volgende:
[..]
Precies je zegt het zelf al, dit is GEEN vrije keuze, als ze geen schulden hadden, dan hadden ze dit werk niet gedaan
voor werken is er altijd een reden voor duh.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:34 schreef reformatorisch het volgende:
[..]
Jij betaald waarschijnlijk jouw hypotheek met mooie praatjes, werken in de prostitutie doe je over het algemeen niet vrijwillig daar is altijd een reden voor.....
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:46 schreef Socios het volgende:
Het probleem is de kamerhuur. Die is veel te hoog!
zeker, eigenlijk moet de overheid al die kamers opkopen en zelf gaan verhuren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:46 schreef Socios het volgende:
Het probleem is de kamerhuur. Die is veel te hoog!
We hebben het hier NIET over callgirls.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
wat een onzin 90% van de callgirls zijn goedopgeleide vrouwen. Die willen gewoon geld verdienen.
Dan moet je ander werk zoeken, je moet nog een leven lang werken, zoek werk wat je leuk vindtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
voor werken is er altijd een reden voor duh.
Ik werk ook niet omdat het zo leuk is.
Ik heb werk dat ik leuk vind, maar ik werk om te leven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:00 schreef reformatorisch het volgende:
[..]
Dan moet je ander werk zoeken, je moet nog een leven lang werken, zoek werk wat je leuk vindt
moet de overheid maar eens ingrijpen en wettelijk vastleggen dat de kamerhuur zoveel en zoveel mag zijn. Het is natuurlijk belachelijk dat je zomaar 100-200 euro per dag mag vragen voor een kamertje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:16 schreef Droomert het volgende:
Het is wel sip dat deze mensen, die elke dag hard werken meer in de geldproblemen zitten dan de luie zielige uitkeringstrekker.
Het gaat hier niet om kamers waar je woont.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:24 schreef Droomert het volgende:
[..]
Tja, je hoeft er natuurlijk niet te wonen. Dat heet nou de vrije markt. Maar ja, iedereen wil altijd op de beste toplocaties wonen, er zijn zat goedkopere plekken in Nederland.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:24 schreef Droomert het volgende:
Tja, je hoeft er natuurlijk niet te wonen. Dat heet nou de vrije markt. Maar ja, iedereen wil altijd op de beste toplocaties wonen, er zijn zat goedkopere plekken in Nederland.
...het is al laat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:25 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Inzamelingsactie iemand?
[..]
Het gaat hier niet om kamers waar je woont.
Sorryquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Zij wonen er niet, zij werken er.
De genoemde bedragen zijn ronduit absurd.
Valt wel mee denk ik. Zo'n vetpot is de bijstand ook weer niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:26 schreef Droomert het volgende:
[..]
Ze kunnen beter niet werken, verdienen ze meer.
Kan gebeuren.quote:
Het is niet wat je van de bijstand krijgt dat je rijk maakt, maar het is de aftrek die je krijgt op andere dingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:30 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Zo'n vetpot is de bijstand ook weer niet.
Inderdaad, je hebt immers het meeste respect voor vrouwen als je ze dingen verbiedt te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Prostitutie, alleen de Westerse wereld is achterlijk genoeg om hier termen als carrière, banen en werkgelegenheid aan te koppelen. Schandalig, en wat hebben we respect voor vrouwen.
Hoe vaak het wel niet is gebeurd dat een boy even gaat klussen bij een "dame" van lichte zeden en na afloop een stoffelijk overschotje achterlaat.
Random woord: kastanjeboom²
je hebt het nu over de Arabische wereld begrijp ik ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Prostitutie, alleen de Westerse wereld is achterlijk genoeg om hier termen als carrière, banen en werkgelegenheid aan te koppelen. Schandalig, en wat hebben we respect voor vrouwen.
Hoe vaak het wel niet is gebeurd dat een boy even gaat klussen bij een "dame" van lichte zeden en na afloop een stoffelijk overschotje achterlaat.²
Daarom zouden ze alle aftrekposten en subsidies gewoon af moeten schaffen en de belastingen omlaag moeten gooien (het liefst eenzelfde percentage voor iedereen), gooi er nog een belastingvrije schijf in en ik ben tevreden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:34 schreef Droomert het volgende:
[..]
Het is niet wat je van de bijstand krijgt dat je rijk maakt, maar het is de aftrek die je krijgt op andere dingen.
Je hebt immers meer te besteden als je minder hoeft uit te geven.
Waarom zou je geen geld mogen verdienen op een manier waar je een ander niet mee schaadt? Hoezo is het respectloos tegenover vrouwen als prostitutie wordt toegestaan? Hoezo denk jij bij het woord prostitutie alleen aan vrouwelijke hoeren? Waarom weet jij niet dat in het merendeel van de westerse wereld prostitutie illegaal is?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe vaak het wel niet is gebeurd dat een boy even gaat klussen bij een "dame" van lichte zeden en na afloop een stoffelijk overschotje achterlaat.
Random woord: kastanjeboom²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |