Iets teveelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ja en neeIk zal blij zijn als alles achter de rug is. Icm de roparun is het me veel te chaotisch en ik hou me niet voldoende aan mijn dieet
Nee johquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Iets teveel [ afbeelding ] op je [ afbeelding ]?
Ja. Maar toen ik die laatste twee aanging was de nieuwe werkgever nog niet in zicht he? En ik kan dat niet zo maar afzeggenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is een nieuwe werkgever niet al enerverend genoeg? Zou ik hebben hoor.Dat je er dan nog die Roparun en die freelance-opdracht bij doet, vind ik bewonderenswaardig.
Ok, snap ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johDat valt wel mee. In dit geval trek ik het best wel
Maar niet qua dieet
[..]
Ja. Maar toen ik die laatste twee aanging was de nieuwe werkgever nog niet in zicht he? En ik kan dat niet zo maar afzeggenNet als die bruiloft fotograferen.
Welk plaatje moet ik me voorstellen bij Pee's 'op zijn'?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben d'r stiekem wel een beetje trots op
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Welk plaatje moet ik me voorstellen bij Pee's 'op zijn'?
Zie OPquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Welk plaatje moet ik me voorstellen bij Pee's 'op zijn'?
Den ene Poet gaat immer goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Dude hoe gaat het eigenlijk met den poetjes?
Wat een geweldige aankoop zeg. Zulke mooie hobbelpaarden zie je toch zelden meer, met al dat plastic.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:50 schreef golfer het volgende:
Apollo staat trouwens weer netjes op stal in de logeerkamer te wachten op een volgend kleinkindbezoek, Lein.
Moest aan dit boek denkenquote:
Ik had ook meteen de neiging tot rijmelarij!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Moest aan dit boek denken
[ afbeelding ]
Staat er 1 plaatje in a la dat plaatje.
Ja. Had ik zelf ook al bedachtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ok, snap ik.
Maar op het moment dat je zegt dat je agenda je stramien verstoort, terwijl het je prioriteit is gezond te eten en af te vallen, moet je wel reorganiseren. Hoe dan ook.
In elk geval niks meer aannemen Pee, zou ik zeggen. Dit nog afwerken en dan louter nog je werk hebben en de rest van je energie als éérste besteden aan Regelmaat, Rust en Reinheid.![]()
Maar dat had je vast zelf ook al bedacht.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Had ik zelf ook al bedachtIk heb al een tijdje geleden besloten mijn foto-activiteiten te stoppen na de bruiloft over drie weken. Dat wordt mijn laatste. De freelance-klus hoop ik dit jaar af te ronden en daarna wil ik alleen nog maar mijn werk hebben en gewoon weer lekker voor de lol gaan fotograferen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Hobbies dreigen soms gewoon verplichtingen te worden hè? Zeker als anderen dat ook vinden van je. (Ik denk dat fotografen en ICT'ers een probleem delen).
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Den ene Poet gaat immer goed.
D'n andere moest met spoed
Onder een lekker roesje
Ter operatie van dit poesje
Een talgbult was de grote klier
Het groeide, jeukte, tergde dit dier.
Nu is ze ervan af en geeft ze ons veel straf
Nimmer was ze zélf zo'n klier.
Ik weet niet of je ooit nog zo'n paard voor de lens krijgt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
Dude, je bent een edit-slet![]()
edit: om nog even terug te komen op het onderwerp.....ik was dan wel weer erg tevreden over de Apollo-serie, hoewel technisch nog wel wat verbeterpunten![]()
Zo'n paard is uniekquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ooit nog zo'n paard voor de lens krijgt.
Je mist mijn punt denk ik. Het is meer dat ik een foto maak en daarna denk "blegh...dit komt er niet uit zoals ik wil en ik ben het zat en ik heb er geen zin en waarom ga ik in godsnaam fotograferen en WTH doe ik hier eigenlijk"quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:07 schreef Bluezz het volgende:
Maar Peeke, je weettog jonguh dat 'gewoon een mooie plaat' ook al voldoende voor diegene kan zijn!
Zie reaktie van bruidspaar, van lein, hoe blij ik was met die zangplaat.
Snappie?
Van teveel onnodig perfectionisme heb je alleen maar zelf last en dat is zonde want dat vernaggelt je plezier.
Dus.
Duh.
Ik editte jouw gedachten al in mijn post.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
Dude, je bent een edit-slet![]()
edit: om nog even terug te komen op het onderwerp.....ik was dan wel weer erg tevreden over de Apollo-serie, hoewel technisch nog wel wat verbeterpunten![]()
Ik zou het zomaar moeten doen hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik editte jouw gedachten al in mijn post.Het is eng Pee.
![]()
Ik snap je, denk ik. Ook over Schotland. Alles wordt een showcase (dat is ook meteen een mooie vlucht natuurlijk). En dan vergeet je bijna om je heen te kijken en vakantie te houden.
Lijkt me best een ingewikkelde gedachte ja, dat je zónder die houvast van de camera en die showcase op pad gaat.
Ik zou in het diepe springen en het dóen. Wist je dat Vincent Mentzel met zoiets bezig is? Hij fotografeert zich gek met Hipstamatic op de Iphone. Groot fotograaf, bewust terug naar 'niks'. Gewoon weer eens even om je heen kijken. Nog wel toegeven aan de behoefte dingen vast te leggen, maar de druk van de grote camera is weg.
Ja, alle chickes vallen voor hemquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:01 schreef Memento-Mori het volgende:
steer die straatmuzikant/zanger heb je die weleens gespot? vanmiddag stond ie bij de footstep voor
Je hebt een film- en drankworkshop gehoudenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Terug van X-Men en cocktails met L. Was gezellig.
Heb je soms nodig hequote:Morgen hard werken en studeren, loop weer een paar dagen te lummelen. Wat is dat toch met mij...
Pee zonder die toeter als 'masker' en bezigheids-excuus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou het zomaar moeten doen he![]()
Misschien in september
Eerst maar eens wat maandjes werken bij de nieuwe baas en de freelance-opdracht. Daarna misschien met vrienden lekker een weekje ardennen of zo. Gewoon niksen......rondkijken, spelletjes en drank!
Ja.......hmmm......misschien moesten we dat maar niet doen in dit stadiumquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Just do it.![]()
En je bij tijd en wijlen kapót vervelen is niet erg hoor. Overkomt de besten.
Dan denken we aan woeste seks
Maar wat Bluezz zegt is wel de waarheid als een koe, natuurlijk. Jij hebt geen idee van het plezier dat je mensen doet met jouw platen. Je makke is dat jij je niet spiegelt aan dat plezier, maar aan jouw tóóóóórenhoge lat die daar ergens bovenop een wolkenkrabber ligt te wiebelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mist mijn punt denk ik. Het is meer dat ik een foto maak en daarna denk "blegh...dit komt er niet uit zoals ik wil en ik ben het zat en ik heb er geen zin en waarom ga ik in godsnaam fotograferen en WTH doe ik hier eigenlijk"
Precies de reden waarom ik dus morgen ook absoluut geen camera meeneem naar die bruiloft hoewel dat een uitstekend tijdverdrijf zou zijn vermoedelijk ken ik of niemand of slechts 1-2 van de gasten
Nee in toekomstig voorkomende situaties bedoel ik. Wanneer je geen excuus-camera meer hebt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja.......hmmm......misschien moesten we dat maar niet doen in dit stadium
Wat een babe heb je daar te pakken man.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:17 schreef golfer het volgende:
Had ik al vermeld dat mijn liefgisteren bij L' Amuse was om Andijker Fenegriekkaas te kopen en toen ter plekke verzon om ook maar voor mij wat Pata Negra Iberico Bellotaham te kopen?
Dar zit ik nu dus nog even wat van weg te werken.
Ja, ik hou haar voorlopig nog wel even.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een babe heb je daar te pakken man.
Groot geliek!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik hou haar voorlopig nog wel even.
quote:
Ja, die doek heb je dan eigenlijk wel nodig he.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:08 schreef freecell het volgende:
Gaaaf DH!
Wij gaan ook gewoon over iets meer dan een week al weg![]()
Echt aan toe inmiddels.
Ik, ik riep dat ik nu écht genoeg draagdoeken had, dat ik compleet tevreden was, er niks meer bij wilde en het zo goed was.
Ik heb daarvoor heel lang gezegd dat ik nog wel een 'wellen' (een soort doek met golven) of een doek met zijde zou willen.
Dus, nu...
Compleet tevreden en ook absoluut geen geld voor een nieuwe doek, ongeveer net zo onbereikbaar als een nieuwe auto zeg maar
En nun brengt de grootste draagdoekenzaak een 'wellen' uit mét zijde.En hij heet Leander.
AAAAARGH!
Hoeven we ook niet veel terug te lezen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:20 schreef DarkElf het volgende:
De halve sc loopt leeg over een week dus
(nog anderhalve week en dan gaan wij weg)
*recalcitrant dat doe ik ook zelden heurquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoeven we ook niet veel terug te lezen.
Ik niet alles van 3 weken nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*recalcitrant dat doe ik ook zelden heur
Ja, akelig hè?quote:
Ook met pinksteren?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:20 schreef DarkElf het volgende:
De halve sc loopt leeg over een week dus
(nog anderhalve week en dan gaan wij weg)
Italiëquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Leuk!
Waar ga je precies heen?
Wij vertrekken pinsterzondag
Ik ga naar de Provence, in de buurt van Orange!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Italië
In de buurt van Florence, met op de heenweg een overnachting in Bologna (zodat we de eerste echte vakantiedag lekker rustig aan kunnen doen) .
Waar gaan jullie heen?
Wj gaan meequote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga naar de Provence, in de buurt van Orange!
Het is dynamisch en iik moet even oppassen dat ik niet in dezelfde valkuilen stap als bij EYquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:54 schreef MissHobje het volgende:
Hey P hoe was je werk van de week?? is het tof>?
Meer dan 100 km verder.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Wj gaan mee
Ook de Provence, in de buurt van Lac st. croix
Oja het aftellen op facebook is nu eindelijk afgelopen hahahaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...bruiloft is op Hoek van Holland vandaag. Denk dat ik maar op tijd weg ga en hopen dat ik nog parkeerplek vind
Ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:57 schreef borisz het volgende:
Iedereen gaat dus veel pasta's en pizza's eten komende zomer.
*Schenkt koffie inquote:
En nog steeds niet wakker!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:03 schreef borisz het volgende:
[..]
*Schenkt koffie in
nog niet helemaal wakker. Florence met Italie koppelen
.
quote:
Ik kom uit bed, dus je zal me echt een linkje moeten geven van dat gewraakte topicquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:16 schreef Sarabi het volgende:
* Sarabi is zo hard op haar tong aan het bijten om niet in een bepaald topic te reageren
@Lein, wij gaan ook niet op vakantie en dat komt ook door het huis (huren)
We hebben nog wel een tegoedbon voor een vakantie maar dat zal ergens een weekendje weg worden in de herfst denk ik
Niemand weet waar het over gaatquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik kom uit bed, dus je zal me echt een linkje moeten geven van dat gewraakte topic
Ja misschien doen we nog een (kampeer)weekend in de Champagne (om import-redenen) maar meer dan dat wordt t niet.
Die Dieetclub?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Niemand weet waar het over gaatsowieso niet belangrijk, het topic haalt alleen mijn slechte en kinderachtige kant in mij naar boven
Dus ik blijf gezellig hier
Bijnaquote:
Slank?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bijna
Maar dat is ook wel echt een apart topic aan het worden.....allemaal aan het crashen
Vroeger vond ik het ook geen leuk topic maar volgens mij was iedereen toen toch wel redelijk gezond bezig?
"De Kern" was altijd heel erg gezond bezig en probeerde de crashers bij te sturen jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:20 schreef Sarabi het volgende:
Bijna
Maar dat is ook wel echt een apart topic aan het worden.....allemaal aan het crashen
Vroeger vond ik het ook geen leuk topic maar volgens mij was iedereen toen toch wel redelijk gezond bezig?
Nu eet de kern gemiddeld volgens mij nog geen 1000kcal, maarjaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"De Kern" was altijd heel erg gezond bezig en probeerde de crashers bij te sturen ja
Is dat over? Ach ja...
Ik ben wel eens benieuwd naar die groep waar we toen allemaal mee omgingen, hoe het met hun lijn is. Ik las deze week alweer de meest depressieve statistieken over afvallen en weer alles aankomenMaar ik las ook dat maar 1 op de 7 mensen met obesitas de levensverwachting haalt. *slik*
Statistiekjes moet je negeren, Isaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:23 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik las ook dat maar 1 op de 7 mensen met obesitas de levensverwachting haalt. *slik*
ik denk dat ik weet wie je bedoelt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]gewoon iemand die me ooit echt goed gekwetst heeft
@Isa daar lijkt het soms wel op he
Dat type statistiek werkt motiverend voor mij jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Statistiekjes moet je negeren, IsaSchiet je allemaal geen flikker mee op. Gewoon lekker leven en genieten. En dan zie je vanzelf wel hoe het loopt en zo! En dan ga je een misschien paar jaar eerder dood omdat je wat aan de gezette kant bent...shit happens.
Of ben ik dan te cru bezig?
Lekker leven & genieten (en iets gezetter zijn) klinkt beter dan je hele leven zorgen maken over wat je wel of niet mag etenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Statistiekjes moet je negeren, IsaSchiet je allemaal geen flikker mee op. Gewoon lekker leven en genieten. En dan zie je vanzelf wel hoe het loopt en zo! En dan ga je een misschien paar jaar eerder dood omdat je wat aan de gezette kant bent...shit happens.
Of ben ik dan te cru bezig?
met wat voor dieet was je zoveel afgevallen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik geef het regelmatig op, SarabiIk heb er eigenlijk geen zin meer in. Mijn hongerregelcentrum wint het meestal toch, slank ga ik nooit weer worden. Ik zit nog heel erg in de spijt-hoek omdat ik al die kilo's die ik was afgevallen (34...) weer heb laten terugkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |