abonnement Unibet Coolblue
pi_97643189
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ja en nee :P Ik zal blij zijn als alles achter de rug is. Icm de roparun is het me veel te chaotisch en ik hou me niet voldoende aan mijn dieet :X
Iets teveel op je ?
pi_97643228
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:42 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Iets teveel [ afbeelding ] op je [ afbeelding ]?
Nee joh :) Dat valt wel mee. In dit geval trek ik het best wel :Y Maar niet qua dieet :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Is een nieuwe werkgever niet al enerverend genoeg? Zou ik hebben hoor. :@ Dat je er dan nog die Roparun en die freelance-opdracht bij doet, vind ik bewonderenswaardig.
Ja. Maar toen ik die laatste twee aanging was de nieuwe werkgever nog niet in zicht he? En ik kan dat niet zo maar afzeggen :@ Net als die bruiloft fotograferen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:45:42 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97643339
[img][img] staat wel grappig in de TT. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_97643393
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:45 schreef golfer het volgende:
[img][img] staat wel grappig in de TT. ;)
Ik ben d'r stiekem wel een beetje trots op :D
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:48:01 #5
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97643431
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee joh :) Dat valt wel mee. In dit geval trek ik het best wel :Y Maar niet qua dieet :P

[..]

Ja. Maar toen ik die laatste twee aanging was de nieuwe werkgever nog niet in zicht he? En ik kan dat niet zo maar afzeggen :@ Net als die bruiloft fotograferen.
Ok, snap ik.

Maar op het moment dat je zegt dat je agenda je stramien verstoort, terwijl het je prioriteit is gezond te eten en af te vallen, moet je wel reorganiseren. Hoe dan ook.

In elk geval niks meer aannemen Pee, zou ik zeggen. Dit nog afwerken en dan louter nog je werk hebben en de rest van je energie als éérste besteden aan Regelmaat, Rust en Reinheid. :P

Maar dat had je vast zelf ook al bedacht. :*
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:48:48 #6
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97643460
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:47 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik ben d'r stiekem wel een beetje trots op :D
Welk plaatje moet ik me voorstellen bij Pee's 'op zijn'? :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97643475
Dude hoe gaat het eigenlijk met den poetjes?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:50:02 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97643514
Apollo staat trouwens weer netjes op stal in de logeerkamer te wachten op een volgend kleinkindbezoek, Lein. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_97643515
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:

Welk plaatje moet ik me voorstellen bij Pee's 'op zijn'? :o
pi_97643591
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Welk plaatje moet ik me voorstellen bij Pee's 'op zijn'? :o
Zie OP ;)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:52:59 #11
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97643647
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Dude hoe gaat het eigenlijk met den poetjes?
Den ene Poet gaat immer goed.
D'n andere moest met spoed
Onder een lekker roesje
Ter operatie van dit poesje

Een talgbult was de grote klier
Het groeide, jeukte, tergde dit dier.
Nu is ze ervan af en geeft ze ons veel straf
Nimmer was ze zélf zo'n klier.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:53:53 #12
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97643679
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:50 schreef golfer het volgende:
Apollo staat trouwens weer netjes op stal in de logeerkamer te wachten op een volgend kleinkindbezoek, Lein. :)
Wat een geweldige aankoop zeg. Zulke mooie hobbelpaarden zie je toch zelden meer, met al dat plastic.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 juni 2011 @ 00:53:59 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97643685
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:50 schreef Bluezz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Moest aan dit boek denken

:+

Staat er 1 plaatje in a la dat plaatje.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:55:18 #14
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97643749
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:53 schreef borisz het volgende:

[..]

Moest aan dit boek denken
[ afbeelding ]
:+

Staat er 1 plaatje in a la dat plaatje.
Ik had ook meteen de neiging tot rijmelarij! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97643817
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ok, snap ik.

Maar op het moment dat je zegt dat je agenda je stramien verstoort, terwijl het je prioriteit is gezond te eten en af te vallen, moet je wel reorganiseren. Hoe dan ook.

In elk geval niks meer aannemen Pee, zou ik zeggen. Dit nog afwerken en dan louter nog je werk hebben en de rest van je energie als éérste besteden aan Regelmaat, Rust en Reinheid. :P

Maar dat had je vast zelf ook al bedacht. :*
Ja. Had ik zelf ook al bedacht ;) Ik heb al een tijdje geleden besloten mijn foto-activiteiten te stoppen na de bruiloft over drie weken. Dat wordt mijn laatste. De freelance-klus hoop ik dit jaar af te ronden en daarna wil ik alleen nog maar mijn werk hebben en gewoon weer lekker voor de lol gaan fotograferen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:58:50 #16
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97643877
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Had ik zelf ook al bedacht ;) Ik heb al een tijdje geleden besloten mijn foto-activiteiten te stoppen na de bruiloft over drie weken. Dat wordt mijn laatste. De freelance-klus hoop ik dit jaar af te ronden en daarna wil ik alleen nog maar mijn werk hebben en gewoon weer lekker voor de lol gaan fotograferen.
O+ Heerlijk toch?

Hobbies dreigen soms gewoon verplichtingen te worden hè? Zeker als anderen dat ook vinden van je. (Ik denk dat fotografen en ICT'ers een probleem delen. Ik zag ooit een gaaf Tshirt met de opdruk: NO! I Will NOT fix your computer.) En jij combineert beide beroepen!

:*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97643971
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O+ Heerlijk toch?

Hobbies dreigen soms gewoon verplichtingen te worden hè? Zeker als anderen dat ook vinden van je. (Ik denk dat fotografen en ICT'ers een probleem delen).

:*
:D En ik zit in beide sectoren *) Nou ja, weet je.....met fotografie was het gewoon geen hobby meer. Ik zat net mijn foto's van Schotland terug te kijken en zelfs daar heb ik een twijfelachtig gevoel bij. Iets heeft gewoon mijn complete lol in de fotografie vernacheld.

Misschien dat ik dit jaar wel eens op vakantie ga zonder cam! Maar dan is het probleem weer......wat ga ik dan in godsnaam in mijn eentje doen :P Nou ja, veel te veel diepzinnige gedachten zo op de late avond :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_97643987
Dude, je bent een edit-slet }:| :*

edit: om nog even terug te komen op het onderwerp.....ik was dan wel weer erg tevreden over de Apollo-serie, hoewel technisch nog wel wat verbeterpunten O+

Maar ik zit nu dus een serie van een theatervoorstelling te bekijken.....het doet me echt helemaal niks :@ :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_97644032
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:

Den ene Poet gaat immer goed.
D'n andere moest met spoed
Onder een lekker roesje
Ter operatie van dit poesje

Een talgbult was de grote klier
Het groeide, jeukte, tergde dit dier.
Nu is ze ervan af en geeft ze ons veel straf
Nimmer was ze zélf zo'n klier.
:D O+
  vrijdag 3 juni 2011 @ 01:04:07 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97644061
Is Sinterdude al in het land? :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_97644140
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
Dude, je bent een edit-slet }:| :*

edit: om nog even terug te komen op het onderwerp.....ik was dan wel weer erg tevreden over de Apollo-serie, hoewel technisch nog wel wat verbeterpunten O+
Ik weet niet of je ooit nog zo'n paard voor de lens krijgt.
pi_97644161
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:06 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik weet niet of je ooit nog zo'n paard voor de lens krijgt.
Zo'n paard is uniek :Y Denk niet dat dat nog eens gebeurt :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_97644165
Maar Peeke, je weettog jonguh dat 'gewoon een mooie bijzonder goed getroffen plaat' ook al voldoende voor diegene kan zijn!
Zie reaktie van bruidspaar, van lein, hoe blij ik was met die zangplaat.
Snappie? :*
Van teveel onnodig perfectionisme heb je alleen maar zelf last en dat is zonde want dat vernaggelt je plezier.
Dus.
Duh.

w/
pi_97644210
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:07 schreef Bluezz het volgende:
Maar Peeke, je weettog jonguh dat 'gewoon een mooie plaat' ook al voldoende voor diegene kan zijn!
Zie reaktie van bruidspaar, van lein, hoe blij ik was met die zangplaat.
Snappie? :*
Van teveel onnodig perfectionisme heb je alleen maar zelf last en dat is zonde want dat vernaggelt je plezier.
Dus.
Duh.

w/
Je mist mijn punt denk ik. Het is meer dat ik een foto maak en daarna denk "blegh...dit komt er niet uit zoals ik wil en ik ben het zat en ik heb er geen zin en waarom ga ik in godsnaam fotograferen en WTH doe ik hier eigenlijk"

Precies de reden waarom ik dus morgen ook absoluut geen camera meeneem naar die bruiloft hoewel dat een uitstekend tijdverdrijf zou zijn vermoedelijk ken ik of niemand of slechts 1-2 van de gasten
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 3 juni 2011 @ 01:09:16 #25
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97644216
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
Dude, je bent een edit-slet }:| :*

edit: om nog even terug te komen op het onderwerp.....ik was dan wel weer erg tevreden over de Apollo-serie, hoewel technisch nog wel wat verbeterpunten O+
Ik editte jouw gedachten al in mijn post. 8-) Het is eng Pee. 8-)

Ik snap je, denk ik. Ook over Schotland. Alles wordt een showcase (dat is ook meteen een mooie vlucht natuurlijk). En dan vergeet je bijna om je heen te kijken en vakantie te houden.
Lijkt me best een ingewikkelde gedachte ja, dat je zónder die houvast van de camera en die showcase op pad gaat.

Ik zou in het diepe springen en het dóen. Wist je dat Vincent Mentzel met zoiets bezig is? Hij fotografeert zich gek met Hipstamatic op de Iphone. Groot fotograaf, bewust terug naar 'niks'. Gewoon weer eens even om je heen kijken. Nog wel toegeven aan de behoefte dingen vast te leggen, maar de druk van de grote camera is weg.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')