quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
nopequote:
Dat ligt eraan hoe je het opvatquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan is het alleen pinksteren, niet pasen EN pinksteren
Hoezo, jij ging door de regels heenquote:
Volgens mij lullen we langs elkaar heen. Ik noem jou nergens bot, ik zeg simpelweg dat als ik 'open en oprecht' zeg ik niet bedoel dat je te pas en te onpas je mening ventileert zonder rekening te houden met je medemens, dat is bot. Maar daar doelde ik totaal niet op.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, jij noemt het bot, terwijl jij geen idee hebt hoe ik in het echt tegen mensen ben..... dus....
Hier op Fok ben ik wel eens bot ja, maar dat is vaak tegen mensen die om koetjekroel aandacht vragen terwijl dat eigenlijk niet op z'n plek was....
ik wil mijn nier bewaren voor versie 10quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Rare fanboys![]()
Jongen (17) verkoopt nier voor iPad 2
is ook niks meer waard dan zo'n nierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Rare fanboys![]()
Jongen (17) verkoopt nier voor iPad 2
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij lullen we langs elkaar heen. Ik noem jou nergens bot, ik zeg simpelweg dat als ik 'open en oprecht' zeg ik niet bedoel dat je te pas en te onpas je mening ventileert zonder rekening te houden met je medemens, dat is bot. Maar daar doelde ik totaal niet op.
Oprecht zijn houdt voor mij in dat je trouw bent aan jezelf, luistert naar jezelf, keuzes maakt waarbij je jezelf in de ogen kan kijken, de eer houdt aan jezelf. Dat je niet meegaat met de meute omdat je niet links durft waar iedereen rechts gaat. Dat je niet mee doet met het oeverloze bashen om te bashen hier op FOK als je niet van bashen houdt. Dat je leeft volgens de standaarden die je jezelf oplegt, niet de maatschappij. Etc etc. Oprecht zijn zit voor mij in hoe je jezelf wenst op te stellen, niet in of je het durft te zeggen als die broek iemand dik maakt.
Duidelijk!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij lullen we langs elkaar heen. Ik noem jou nergens bot, ik zeg simpelweg dat als ik 'open en oprecht' zeg ik niet bedoel dat je te pas en te onpas je mening ventileert zonder rekening te houden met je medemens, dat is bot. Maar daar doelde ik totaal niet op.
Oprecht zijn houdt voor mij in dat je trouw bent aan jezelf, luistert naar jezelf, keuzes maakt waarbij je jezelf in de ogen kan kijken, de eer houdt aan jezelf. Dat je niet meegaat met de meute omdat je niet links durft waar iedereen rechts gaat. Dat je niet mee doet met het oeverloze bashen om te bashen hier op FOK als je niet van bashen houdt. Dat je leeft volgens de standaarden die je jezelf oplegt, niet de maatschappij. Etc etc. Oprecht zijn zit voor mij in hoe je jezelf wenst op te stellen, niet in of je het durft te zeggen als die broek iemand dik maakt.
quote:
Dat je het topic nog durft te openenquote:
Als je dat denkt, snap je er echt geen fuck van.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
Alleen jammer dat je dat wel kan doen maar de wereld zo niet in elkaar steekt en je dus alsnog geen bal bereikt.
dit is een nieuw topic hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je het topic nog durft te openen
illegale postquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij was ik alsnog de laatste poster
Nee ik doe het uit de goedheid van mijn hartquote:
jouw nachtmerries zijn een soort SAW film's?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zijn mijn nachtmerries toch nog ergens goed voor!
True!quote:
En wie weet wat die me weer op gaat leveren!quote:
Daarom dusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jouw nachtmerries zijn een soort SAW film's?
Zo ben je!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik doe het uit de goedheid van mijn hart
En naalden in dat oog.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!
Dus we hadden het over ogen uitlepelen?
Beetje B kwaliteit van nachtmerries dusquote:
En zeekoeien op het biljart!quote:
daar heb ik geen moeite mee zolang het niet mijn ogen zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!
Dus we hadden het over ogen uitlepelen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje B kwaliteit van nachtmerries dus
Dat zijn het wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
daar heb ik geen moeite mee zolang het niet mijn ogen zijn
Negert!!quote:
Ik ben het er gedeeltelijk mee eens maar sommige dingen kan je wel doen maar dat werkt gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je dat denkt, snap je er echt geen fuck van.
Ha die Huppel.quote:
Nee joh. Ik stop d'r in een doosje en dan kan ik altijd naar haar kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vroeg me ook af of je je benen niet meer nodig had.
Nee joh, benen zitten alleen maar in de weg tijdens de seks!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vroeg me ook af of je je benen niet meer nodig had.
Heul niet!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee joh, benen zitten alleen maar in de weg tijdens de seks!
Dan doe je toch iets verkeerdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee joh, benen zitten alleen maar in de weg tijdens de seks!
tja, ieder zn ding. Ik zou ze missen iig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh. Ik stop d'r in een doosje en dan kan ik altijd naar haar kijken
Zonder benen bovenop, dan stuiter je zo van het bedquote:
Ja maar met benen kan L-E weglopenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
tja, ieder zn ding. Ik zou ze missen iig.
Dat hoeft niet perse.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zonder benen bovenop, dan stuiter je zo van het bed
Godver, ik zie dat echt helemaal voor me.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar het is toch ook gewoon fijn om je benen om je partner heen te doen en zucht ik wil seksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Toch maar eens gaan upgraden dan.quote:
Nee, maar het kán!quote:
S95Sedan wil welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het is toch ook gewoon fijn om je benen om je partner heen te doen en zucht ik wil seks
Ja als dat eens zou kunnenquote:
alleen als hij geen armen heeft, anders kan ie je vasthoudenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon doordrinken is altijd het beste.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik nog een biertje pakken of gewoon naar bed gaan?
Nog anderhalve dagquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het is toch ook gewoon fijn om je benen om je partner heen te doen en zucht ik wil seks
Nee!quote:
I feel a nightmare coming upquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
alleen als hij geen armen heeft, anders kan ie je vasthouden![]()
*ziet t voor zich
FF UPC bellen voor een beter pakketquote:
Gewoon kabels aan het plafond en gaan met die banaan....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
En wordt doggystyle niet heel moeilijk zo zonder benen?
plat op tafel liggenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Krijg je wel lamme armen iddquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Wat neequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
nog een biertje is altijd het juiste antwoordquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik nog een biertje pakken of gewoon naar bed gaan?
Ik moet lachen bij de gedachte alleen al.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon kabels aan het plafond en gaan met die banaan....
Ik zie het al schommelen
Nee is een negatief antwoord op een vraag.quote:
Ja nou uhm gewoon neequote:
Ik volg jouw voorbeeld, slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik ga mezelf eens in bed gooienwees lief voor elkaar he popjes?
En het juiste vervolg antwoord is wederom: nog een biertje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nog een biertje is altijd het juiste antwoord
Ja maar voor ik het weet is mn krat opquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nog een biertje is altijd het juiste antwoord
je kan dat misschien oplossen door maar de helft eraf te halen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Bijdehandquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee is een negatief antwoord op een vraag.
Dan is het goedquote:
ja jou kennende gaat dat snelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar voor ik het weet is mn krat op
Zonder ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:54 schreef L-E het volgende:
Erg snel is ze overigens niet hoor, met die benen.
Maar ze wil alles erafquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je kan dat misschien oplossen door maar de helft eraf te halen?
Het is natuurlijk ook een stuk lichter als ze geen benen heeft. Volgens mij is dat een prima manier om af te vallen.
Ik heb bij jou gewoon stevig doorgedronken om te "vluchten" ofzoquote:
Omdat ze in de weg zitten natuurlijkquote:
ja dat vluchten heb ik gemerktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb bij jou gewoon stevig doorgedronken om te "vluchten" ofzo
Begrijp ik nou goed dat iemand van zijn benen af wil?quote:
Dat heb ik nou ook altijd.quote:
In de weg voor wat?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ze in de weg zitten natuurlijk
Ja jij liet mij alleen met die 2 tietengluurdersquote:
Seksquote:
ja, dat heb ik ook wel eens, laatst zelfs gevraagd of iemand mijn hoofd eraf wilde halen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat iemand van zijn benen af wil?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jij liet mij alleen met die 2 tietengluurders
Ja nou zo deden ze wel.quote:
Ik heb dat wel eens gezien op TV, mensen die gewoon van een arm afwilden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:59 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook wel eens, laatst zelfs gevraagd of iemand mijn hoofd eraf wilde halen.
Epic tetten zijn wel anders dan normale tetten, toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou zo deden ze wel.
Leek net alsof ze nog nooit tetten hadden gezien
Niet zoals die van jou waarschijnlijk huppelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou zo deden ze wel.
boeren hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou zo deden ze wel.
Ik ben echt de enige die die van mij niet episch vindt geloof ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Epic tetten zijn wel anders dan normale tetten, toch?
Zo erg zijn ze toch niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zoals die van jou waarschijnlijk huppel
ja, heel grappigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gezien op TV, mensen die gewoon van een arm afwilden.
Wel geestig ik dacht daar over na onder de douche en lag 3 minuten later knock-out in het douchegordijn.
Voor haar zoonquote:
Ja die zijn dus uiers gewend dus snap ik de reactie nog steeds nietquote:
Jos is altijd zo, willy was gewoon te dronkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die zijn dus uiers gewend dus snap ik de reactie nog steeds niet
Wou je tieten ook weg hebben?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik zal nu toch maar naar bed gaan.
Met mijn tieten en mijn hoofd.
Die mag je ook hier latenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik zal nu toch maar naar bed gaan.
Met mijn tieten en mijn hoofd.
Jos maakte 1 opmerking die ik wel heel kut vond.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jos is altijd zo, willy was gewoon te dronken
Met tulband?quote:
Oh lieve schat, dat ga ik morgen doen, als ik fris en fruitig benquote:
Neequote:
En terechtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:09 schreef L-E het volgende:
Ik heb allemaal van die vakantiefoto's van mezelf zonder make-up, haar niet gedaan, etcetera. En ik denk steeds: Wat ben ik mooi!
Bijna 30 en ik ga mezelf haast leuk vinden.
Je had 30 jaar ervoor nodig om daar achter te komen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:09 schreef L-E het volgende:
Ik heb allemaal van die vakantiefoto's van mezelf zonder make-up, haar niet gedaan, etcetera. En ik denk steeds: Wat ben ik mooi!
Heb je het licht gezien? Vrouwen hebben (vaak) geen make-up nodig.....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:09 schreef L-E het volgende:
Terecht ook (van wat ik heb gehoord)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:09 schreef L-E het volgende:
Dat zeg ik toch, Kapitein.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je had 30 jaar ervoor nodig om daar achter te komen?
Snel neem nog een borrelquote:
In "En terecht" zat geen spelfout.quote:
Make-up gebruik ik al niet zo veel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je het licht gezien? Vrouwen hebben (vaak) geen make-up nodig.....
Miss zeker? Ze liegt hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terecht ook (van wat ik heb gehoord)
Nou dan!quote:
Excuus voor de verkeerde vraagstelling. Waarom had je er bijna 30 jaar voor nodig om daar achter te komen?quote:
Nope!quote:
Het is in het verleden best een issue geweest, mijn zelfbeeld. Laatste jaar enorme stappen in gezet, voelt als een bevrijding.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou dan!
Gewoon elke dag naar die foto's kijken en van jezelf leren houden!
Goed zo! Nu volhouden!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is in het verleden best een issue geweest, mijn zelfbeeld. Laatste jaar enorme stappen in gezet, voelt als een bevrijding.
Groot pluspunt. Ik heb nog nooit een vrouw gezien die mooier werd van veel make up. Misschien een beetje, maar liever zo weinig dat je het nauwelijks ziet.quote:
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Excuus voor de verkeerde vraagstelling. Waarom had je er bijna 30 jaar voor nodig om daar achter te komen?
Je stadsgenootquote:
Je kan er heel veel opsmeren zonder dat een man het ziet. Jullie zijn schattig naief.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot pluspunt. Ik heb nog nooit een vrouw gezien die mooier werd van veel make up. Misschien een beetje, maar liever zo weinig dat je het nauwelijks ziet.
Ach, dat herken ik ook wel hoor. Heb ik soms nog steeds, maar bij mij is het niet zo diep geworteld als bij jou denk ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Toen ik jonger was had ik gewoon een aantal gekke ideetjes over de wereld en mezelf en mijn plek op deze wereld. Met de jaren is dat er toch uitgesleten.
Dank jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Toen ik jonger was had ik gewoon een aantal gekke ideetjes over de wereld en mezelf en mijn plek op deze wereld. Met de jaren is dat er toch uitgesleten.
Beetje onzekerheid is heel menselijk, zeker als je jong bent.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, dat herken ik ook wel hoor. Heb ik soms nog steeds, maar bij mij is het niet zo diep geworteld als bij jou denk ik.
En nog was hij vol lof over jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Die trof me op een slechte dag, zo vlak nadat ik ziek was geweest.
De laatste keer dat ik een vrouw met teveel make up trof, kwam ik er inderdaad te laat achterquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan er heel veel opsmeren zonder dat een man het ziet. Jullie zijn schattig naief.
Toen ze de deur uitging 's morgens en je het plamuursel van je kussenslopen kon krabben?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een vrouw met teveel make up trof, kwam ik er inderdaad te laat achter
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen ze de deur uitging 's morgens en je het plamuursel van je kussenslopen kon krabben?
Dat laatste is zo'n rijkdom.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank je![]()
En niks mis met gek natuurlijk. Nog mindert mis met acceptatie. En vrolijkheid. En weten wat je waard bent.
Haha echt?quote:
Toen waren jullie 15 he? Ja toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Een oud klasgenootje van me ging altijd vroeg haar bed uit als ze bij haar vriend sliep om haar make up te doen, dan ging ze opgemaakt en wel weer in bed liggen.
Zo sneu vond ik dat
Je bedoelt weg gooien, samen met de lakensquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen ze de deur uitging 's morgens en je het plamuursel van je kussenslopen kon krabben?
Dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Een oud klasgenootje van me ging altijd vroeg haar bed uit als ze bij haar vriend sliep om haar make up te doen, dan ging ze opgemaakt en wel weer in bed liggen.
Zo sneu vond ik dat
Serieus? Hoeveel had je op?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bedoelt weg gooien, samen met de lakensEn 1 1/2 uur douchen
Ja he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh ja, straks haal je Peuter zn hoofd eraf.
Zij was 18quote:
Zo erg ben ik nietquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja he?
Misschien is het ook gewoon een proces dat jaren duurt. Voor iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net te weinig om hem niet meer omhoog te kunnen krijgen, en niet genoeg om er niks meer van af te wetenquote:
Of misschien zijn wij gewoon traagquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien is het ook gewoon een proces dat jaren duurt. Voor iedereen.
quote:
quote:
Die herinnering blijft dus altijd bij je.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net te weinig om hem niet meer omhoog te kunnen krijgen, en niet genoeg om er niks meer van af te weten![]()
Jáááren iddquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier geen last van hoor, dat ik 15 was ofzo daarna niet echt meer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik m niet.quote:
Ik kan de afstandsbediening niet vindenquote:
Maar jij bent dan ook een Ubermensch.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier geen last van hoor, dat ik 15 was ofzo daarna niet echt meer.
Mijn laatste reutelende woorden op mijn sterfbed, familie erbij: "Ik moet *rochel* mijn lakens verschonen, die doos *rochel* was wel zoooo'n *rochel* vieze geverfde slet! *rochel*"quote:
Maakt niet uit, wat we ook doen, wij zijn gewoon leukquote:
Ja dat ben ik wel een beetje. Hoewel ik ijdeltuit zo'n stom woord vind.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je ook zon ijdeltuit bent. Heb je helemaal niet nodig.
En dat je vijf kinderen en zeventien kleinkinderen vragend naar je weduwe gaan kijken dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn laatste reutelende woorden op mijn sterfbed, familie erbij: "Ik moet *rochel* mijn lakens verschonen, die doos *rochel* was wel zoooo'n *rochel* vieze geverfde slet! *rochel*"
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
MissB vergeet sowieso soms dat ze eigenlijk een prachtwijf is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zal vast in mijn testament een verklaring op laten nemen: "Kinderen, wat ik ook rochel op mijn sterfbed, het gaat niet over je moeder!"quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:26 schreef L-E het volgende:
[..]
En dat je vijf kinderen en zeventien kleinkinderen vragend naar je weduwe gaan kijken dan.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MissB vergeet sowieso soms dat ze eigenlijk een prachtwijf is.
Jammer wel
Ja eigenlijk altijd ik weet hetquote:
Na dertig jaar wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wat we ook doen, wij zijn gewoon leuk![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MissB vergeet sowieso soms dat ze eigenlijk een prachtwijf is.
Jammer wel
Die heb je zo bij elkaar geneukt johquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:29 schreef Barbusse het volgende:
Btw, 5 (VIJF!!) kinderen?!? Damn, I gotta get busy then.....
Geweldige vrouw jijquote:
quote:
quote:
Ja ik schrijf me bij dezen inquote:
Is gewoon zo!!quote:
Voor zover ik weet, ben ik nog steeds nageslachtloos....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb je zo bij elkaar geneukt joh
Ja, stiekem geil ik altijd een beetje op mezelfquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is gewoon zo!!
En dat weet je stiekem heus wel.
En
Moet ik je de 18de oppikken en naar Purm brengenquote:
ik kan er niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb echt zelden make up op.
Ik vergeet het gewoon
Dat is dan weer het andere uiterstequote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, stiekem geil ik altijd een beetje op mezelf
Consult vind plaats in een cocktailbar op Maltaquote:
Voor zover je weet << Dat dusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, ben ik nog steeds nageslachtloos....
Doen we toch allemaal?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, stiekem geil ik altijd een beetje op mezelf
Hehe, ik ook ja. Toen ik 16 was probeerde ik nog wel eens wat, echt grote fail allemaal. Ik hou het bij mascara.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan er niet mee omgaan.met oogpotlood of eyeliner ben ik n mislukte gothic.
Het is ook niet snel goed hequote:
Ja same herequote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan er niet mee omgaan.met oogpotlood of eyeliner ben ik n mislukte gothic.
Met alleen mascara zie ik er niet uit hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, ik ook ja. Toen ik 16 was probeerde ik nog wel eens wat, echt grote fail allemaal. Ik hou het bij mascara.
Je weet toch dat ik mateloos benquote:
Mijn clinique concealer en mascara doen het wel. Daarnaast wel mijn superdeluxe Vichy-creme en de wenkbrauwen in model kammen. Ja, dat doe ik echt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met alleen mascara zie ik er niet uit hoor.
Mijn wenkbrauwen zijn zo wit dat je ze haast niet zietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn clinique concealer en mascara doen het wel. Daarnaast wel mijn superdeluxe Vichy-creme en de wenkbrauwen in model kammen. Ja, dat doe ik echt.
Does effe niet zo bijdehand en schud eens met je tieten?quote:
Okquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Does effe niet zo bijdehand en schud eens met je tieten?
quote:
Ik hou van mijn wenkbrauwen, geloof ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn wenkbrauwen zijn zo wit dat je ze haast niet ziet![]()
En bijtekenen is gewoon lelijk bij mij
Dank jequote:
ik ook, mascara gebruik ik wel vrijwel dagelijks. Verder doe ik weleens iets op naar n feestje, oogschaduw ofzo maar nee vind t niet bij me passen ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, ik ook ja. Toen ik 16 was probeerde ik nog wel eens wat, echt grote fail allemaal. Ik hou het bij mascara.
Dat heb ik met lippenstift. Dat kan gewoon écht niet bij mij. Best jammer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook, mascara gebruik ik wel vrijwel dagelijks. Verder doe ik weleens iets op naar n feestje, oogschaduw ofzo maar nee vind t niet bij me passen ofzo
Een gediplomeerd visagiste is ooit bezig geweest op mijn gezicht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou van mijn wenkbrauwen, geloof ik.
Bijtekenen is vaak lelijk met een potlood, maar je hebt er poeder voor, staat natuurlijker.
Eens.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zie soms vrouwen die hun wenkbrauwen deels geepileerd hebben en dan met potlood hebben kloten.....
Epileer dan beter ofzo....
HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zie soms vrouwen die hun wenkbrauwen deels geepileerd hebben en dan met potlood hebben kloten.....
Epileer dan beter ofzo....
Trustenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij wordt het tijd naar bed te gaan als het over make-up gaat
Dat heeft er dan een diploma voor he.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een gediplomeerd visagiste is ooit bezig geweest op mijn gezicht.
Ik heb dus een witte huid, wit haar, witte wenkbrauwen en witte wimpers.
Het kreng dacht dat bijtekenen met zwart potlood wel leuk zou staan
Das heul niet jammerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb ik met lippenstift. Dat kan gewoon écht niet bij mij. Best jammer.
Ja dat dus, basis moet goed zijn zeg maar. En dan wel eens alleen mascara en wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn clinique concealer en mascara doen het wel. Daarnaast wel mijn superdeluxe Vichy-creme en de wenkbrauwen in model kammen. Ja, dat doe ik echt.
Diploma wat ze gratis kreeg bij een kruidvat eigen merk mascara gok ik zoquote:
Ik investeer heel veel geld in een mooie huid, veel liever dan in troep voor op die huid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dus, basis moet goed zijn zeg maar. En dan wel eens alleen mascara en wenkbrauwen.
Je mag van mij wel blijven hoorquote:
Ik zie het al voor me.... Huppel met make up..... a la Panda.....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Diploma wat ze gratis kreeg bij een kruidvat eigen merk mascara gok ik zo![]()
Zwart is een kleur die je gewoon ver weg van mijn gezicht moet houden dat ziet een blinde nog wel
Ik heb de afgelopen 24 uur al twee keer een make-uploze foto geplaatst hier, je bekijkt het nu maar even.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:38 schreef Barbusse het volgende:
Dat hele make up geneuzel schreeuwt natuurlijk om met en zonder pics
Rot op danquote:
quote:
Ja echt hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.... Huppel met make up..... a la Panda.....
Ja, die bikini pic oaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 24 uur al twee keer een make-uploze foto geplaatst hier, je bekijkt het nu maar even.
Ik heb nog nooit mn wenkbrauwen geëpileerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Wenkbrauwen zijn hier prima, niet te licht van kleur en heel fijntjes qua haartjes hoef er amper iets aan te doen, enkel n verdwaald haartje weghalen
Maar, maarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 24 uur al twee keer een make-uploze foto geplaatst hier, je bekijkt het nu maar even.
En toen ik om een bikini pic vroeg zei ze Neequote:
AH, C'MON!quote:
Ik krijg binnenkort weer extencionsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:40 schreef L-E het volgende:
Ik had niet lang geleden een kapster die zei dat blond me flets en bleek maakt.
Oh, sorryquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:41 schreef missbehavin het volgende:
Echt helemaal zonder make-up.. daar heb ik denk ik niet eens foto's van. Minimaal mascara
Weltrusten jongquote:
Boehoe, sue me, als mascara al niet mag. Wees blij, mij met een blote billenkop wordt niemand vrolijk van..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:43 schreef L-E het volgende:
Omdat ik een klein narcistje ben. En omdat ik 'm gewoon echt lief vind.Verdomme, ik vind je net een model daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Omdat ik een klein narcistje ben. En omdat ik 'm gewoon echt lief vind.Die pic bedoelde ik jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik een klein narcistje ben. En omdat ik 'm gewoon echt lief vind.Zal ik nu weer over varkensgezichtjes beginnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GRAPJE!!
Echt een geweldige foto, heel mooi
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Omdat ik een klein narcistje ben. En omdat ik 'm gewoon echt lief vind.Prachtwijf met mooie ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Het is wel typisch mannelijk om op zo'n foto waar eigenlijk heel veel op staat, het op grond van 3 mm bikini een bikinifoto te noemen he.quote:
het is hier ook niet echt nodig, moet ook met vergrotende spiegel zoeken naar dat enkele haartje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mn wenkbrauwen geëpileerd.
Je ziet ze toch niet
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik nu weer over varkensgezichtjes beginnen?
GRAPJE!!
Echt een geweldige foto, heel mooi
Ik sue niemand, alles mag je van mij. Wil alleen niet betekenen dat ik er achter sta.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Boehoe, sue me, als mascara al niet mag. Wees blij, mij met een blote billenkop wordt niemand vrolijk van..
Ik haal altijd mn benen open als ik ze scheer. Dat doe ik dus maar zelden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is hier ook niet echt nodig, moet ook met vergrotende spiegel zoeken naar dat enkele haartje.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik sue niemand, alles mag je van mij. Wil alleen niet betekenen dat ik er achter sta.
En zo hoort het ook.quote:
Prioriteiten...Ik kan het wel Peuterfoto noemen maar ik zou liegen als ik als eerste Peuter zou bekijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is wel typisch mannelijk om op zo'n foto waar eigenlijk heel veel op staat, het op grond van 3 mm bikini een bikinifoto te noemen he.
quote:
Or, grab her. Grab each other!quote:
Hierom heb ik Miss dus een foto van Peuter laten bewerken waarop mijn benen te zien zijn. Dat wordt dan de benenfoto namelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Prioriteiten...Ik kan het wel Peuterfoto noemen maar ik zou liegen als ik als eerste Peuter zou bekijken.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Hierom heb ik Miss dus een foto van Peuter laten bewerken waarop mijn benen te zien zijn. Dat wordt dan de benenfoto namelijk.
quote:
Nu is het een Peuterfoto!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Hierom heb ik Miss dus een foto van Peuter laten bewerken waarop mijn benen te zien zijn. Dat wordt dan de benenfoto namelijk.
quote:
Wacht maar, als je niet oppast verras ik je een keer make-uploos, eens zien hoe leuk je het dan nog vindtquote:
Trustequote:
Weltrustenquote:
quote:
quote:
Jij bent make-uploos lang zo erg niet als je denkt hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wacht maar, als je niet oppast verras ik je een keer make-uploos, eens zien hoe leuk je het dan nog vindt
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wacht maar, als je niet oppast verras ik je een keer make-uploos, eens zien hoe leuk je het dan nog vindt
Ook jij trustenquote:
Would love toquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent make-uploos lang zo erg niet als je denkt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |