quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
nopequote:
Dat ligt eraan hoe je het opvatquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan is het alleen pinksteren, niet pasen EN pinksteren
Hoezo, jij ging door de regels heenquote:
Volgens mij lullen we langs elkaar heen. Ik noem jou nergens bot, ik zeg simpelweg dat als ik 'open en oprecht' zeg ik niet bedoel dat je te pas en te onpas je mening ventileert zonder rekening te houden met je medemens, dat is bot. Maar daar doelde ik totaal niet op.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, jij noemt het bot, terwijl jij geen idee hebt hoe ik in het echt tegen mensen ben..... dus....
Hier op Fok ben ik wel eens bot ja, maar dat is vaak tegen mensen die om koetjekroel aandacht vragen terwijl dat eigenlijk niet op z'n plek was....
ik wil mijn nier bewaren voor versie 10quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Rare fanboys![]()
Jongen (17) verkoopt nier voor iPad 2
is ook niks meer waard dan zo'n nierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Rare fanboys![]()
Jongen (17) verkoopt nier voor iPad 2
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij lullen we langs elkaar heen. Ik noem jou nergens bot, ik zeg simpelweg dat als ik 'open en oprecht' zeg ik niet bedoel dat je te pas en te onpas je mening ventileert zonder rekening te houden met je medemens, dat is bot. Maar daar doelde ik totaal niet op.
Oprecht zijn houdt voor mij in dat je trouw bent aan jezelf, luistert naar jezelf, keuzes maakt waarbij je jezelf in de ogen kan kijken, de eer houdt aan jezelf. Dat je niet meegaat met de meute omdat je niet links durft waar iedereen rechts gaat. Dat je niet mee doet met het oeverloze bashen om te bashen hier op FOK als je niet van bashen houdt. Dat je leeft volgens de standaarden die je jezelf oplegt, niet de maatschappij. Etc etc. Oprecht zijn zit voor mij in hoe je jezelf wenst op te stellen, niet in of je het durft te zeggen als die broek iemand dik maakt.
Duidelijk!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij lullen we langs elkaar heen. Ik noem jou nergens bot, ik zeg simpelweg dat als ik 'open en oprecht' zeg ik niet bedoel dat je te pas en te onpas je mening ventileert zonder rekening te houden met je medemens, dat is bot. Maar daar doelde ik totaal niet op.
Oprecht zijn houdt voor mij in dat je trouw bent aan jezelf, luistert naar jezelf, keuzes maakt waarbij je jezelf in de ogen kan kijken, de eer houdt aan jezelf. Dat je niet meegaat met de meute omdat je niet links durft waar iedereen rechts gaat. Dat je niet mee doet met het oeverloze bashen om te bashen hier op FOK als je niet van bashen houdt. Dat je leeft volgens de standaarden die je jezelf oplegt, niet de maatschappij. Etc etc. Oprecht zijn zit voor mij in hoe je jezelf wenst op te stellen, niet in of je het durft te zeggen als die broek iemand dik maakt.
quote:
Dat je het topic nog durft te openenquote:
Als je dat denkt, snap je er echt geen fuck van.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
Alleen jammer dat je dat wel kan doen maar de wereld zo niet in elkaar steekt en je dus alsnog geen bal bereikt.
dit is een nieuw topic hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je het topic nog durft te openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |