Je adem ruikt er i.i.g. wel frisser van.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:41 schreef Bluezz het volgende:
2X smorgens/savonds electrisch.
Tanden poetsen omdat je knoflook hebt gegeten helpt trouwens niet hoor
Ja, minstens 3 minutenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Je adem ruikt er i.i.g. wel frisser van.
lijkt mij niet, dat 8 minuten compenseren. Schoon is schoon op een gegeven moment zou je toch zeggen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 04:18 schreef Sardonical-Jope het volgende:
1x. Tanden zijn wit zat, nooit gaatjes. Vind het heel raar om s'avonds m'n tanden te gaan poetsen, ruik je zo fris en dat associeer ik met wakker worden/de dag beginnen.
Soms wel voor 't uitgaan nog een keer, maar zelden nodig.
Let wel, ik poets een goede 8 minuten, dus dat zal compenseren.
Jongeren vaak nog wel, maar zie al die gasten over 20 jaar nog eens terug.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:00 schreef pussywillow het volgende:
Altijd twee keer, 's ochtends na het ontbijt en 's avonds voor het slapen gaan. 's Ochtends altijd elektrisch, 's avonds ben ik meestal te lui om dat ding te gaan halen en poets ik met een handtandenborstel.
Ik zie overigens zelden mensen met gele tanden, zelfs de meest verstokte rokers die ik ken hebben meestal gewoon redelijk witte tanden
Alleen met iets vrij zuurs of zoets/zouts.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:29 schreef QBay het volgende:
Let er wel op dat je een uur voordat je gaat tandenpoetsen niks gegeten en gedronken hebt...dan poets je namelijk je glazuur van je tanden af...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |