quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bedankt.
Hier heb je een pizza.
[ afbeelding ]
Wat is dezenquote:
De kop van die vent ook echtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bedankt.
Hier heb je een pizza.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:04 schreef Socios het volgende:
Deze is op of na 00.00u geopend. Dit is de Nachtbagger van vandaag.
jij?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:05 schreef UnitedStates het volgende:
Voor mij is het vandaag weer de gehele nacht opblijven.
Iemand hier die ook de Finals in de NBA gaat kijken?
baaaah vieze meneer met vieze piemol op z'n pizza. wat doet ie nou.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bedankt.
Hier heb je een pizza.
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:05 schreef UnitedStates het volgende:
Voor mij is het vandaag weer de gehele nacht opblijven.
Iemand hier die ook de Finals in de NBA gaat kijken?
RUN BITCH RUUUUNNNNNquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bedankt.
Hier heb je een pizza.
[ afbeelding ]
die ken ik al, leuken .gifquote:
Je ziet aan haar hoofd dat ze niet houdt van olijven op haar pizza.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bedankt.
Hier heb je een pizza.
[ afbeelding ]
Er zitten helemaal geen olijven op haar Pizza.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je ziet aan haar hoofd dat ze niet houdt van olijven op haar pizza.
Wees voorbereid, binnenkort ben jij het die hij vermoord.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:34 schreef monkyyy het volgende:
He gadverdamme, mijn kat komt binnen met een dode vogel.
waarom dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:37 schreef Dimens het volgende:
Nog 6 notes en ik ga een Fok! abonnement kopen.
Mijn kat deed dat ook altijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:34 schreef monkyyy het volgende:
He gadverdamme, mijn kat komt binnen met een dode vogel.
koop het dan gewoon?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:42 schreef monkyyy het volgende:
Nog 1d en 11h tot mijn torrent binnen is.
[ afbeelding ]
Als jij weet waar ik Wimbledon.2008.Men's.Final.AC3.5.1.720p.x264-QXE in de winkels kan halen ga ik dat morgen doen.quote:
Torrentsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:42 schreef monkyyy het volgende:
Nog 1d en 11h tot mijn torrent binnen is.
[ afbeelding ]
Waarom een tennis wedstrijd nog een keer kijken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als jij weet waar ik Wimbledon.2008.Men's.Final.AC3.5.1.720p.x264-QXE in de winkels kan halen ga ik dat morgen doen.
Is maar 14.36 GiB, dat heb je toch wel in 10 minuten binnen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als jij weet waar ik Wimbledon.2008.Men's.Final.AC3.5.1.720p.x264-QXE in de winkels kan halen ga ik dat morgen doen.
Dezelfde reden waarom het aanbevolen wordt om bepaalde films meer dan 1x te zien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom een tennis wedstrijd nog een keer kijken?
Omdat leuk?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom het aanbevolen wordt om sommige films meer dan 1x te zien.(Nee, niet omdat de verhaal lijn ingewikkeld is, een andere reden.)
Ja!quote:
Mm, ik zie mij niet nogmaals de giro of de tour te kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom het aanbevolen wordt om bepaalde films meer dan 1x te zien.(Nee, niet omdat de verhaal lijn ingewikkeld is, een andere reden.)
wrmquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net een prijs gewonnen op de FOK!s.
vrijdag 3 juni 2011 @ 00:51:52quote:
wrmquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vrijdag 3 juni 2011 @ 00:51:52
Goeie tijd.
dunno, zeg ji het maar.quote:
hoiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:53 schreef ConscienceNL het volgende:
ewa zijn er hier nog EKTE BAZEN aanwezig
ik sowieso dus alvast 1tje
ik ook dus 2quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:53 schreef ConscienceNL het volgende:
ewa zijn er hier nog EKTE BAZEN aanwezig
ik sowieso dus alvast 1tje
we zijn de toekomstquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
jullie zijn wel allemaal jonge nachtbagger kippies
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
jullie zijn wel allemaal jonge nachtbagger kippies
aanrechtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:55 schreef ConscienceNL het volgende:
ok ok ff tijd voor een raadseltje dan goed?
wat is het enige recht van vrouwen?
ok gr gr
aanrechtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:55 schreef ConscienceNL het volgende:
ok ok ff tijd voor een raadseltje dan goed?
wat is het enige recht van vrouwen?
ok gr gr
hehe vond em zelf wel een goei eikquote:
Lichtblauwquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:57 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
hehe vond em zelf wel een goei eik
ok ok komt een nieuw raadseltje:
het is blauw en niet zwaar
ok gr gr
Mijn username komt van deze deodorant.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Daar komt je username vandaan toch, nooit je afkomst verloochenen he.
hey die kwam bij somertijd voorbijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:58 schreef Rodawa het volgende:
ok ik weet ook iets, een soort raadsel
wat is het toppunt van lef?
gr
er ligt een dode man tussen 3 muren de 1e is blauw de 2de is rose en de 3de is paars wat klopt er niet ?quote:
Ja, daarom. Axe dimensION.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn username komt van deze deodorant.
[ afbeelding ]
Zijn hart.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
er ligt een dode man tussen 3 muren de 1e is blauw de 2de is rose en de 3de is paars wat klopt er niet ?
zal ik het zeggen? hihiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:59 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
hey die kwam bij somertijd voorbij
ff denken wat was het...
Het is roze.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
er ligt een dode man tussen 3 muren de 1e is blauw de 2de is rose en de 3de is paars wat klopt er niet ?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:58 schreef monkyyy het volgende:
Zolang jullie blijven zeggen dat het enige recht van vrouwen aanrecht is en dat soort dingen blijven wij lekker golddiggen heur.
SS.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahah xDXDXD
nou gr gr∞
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:00 schreef Rodawa het volgende:
wat is het toppunt van lef?kintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahah xDXDXD
nou gr gr
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:00 schreef Rodawa het volgende:
wat is het toppunt van lef?aaaaaaaaaaaahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahah xDXDXD
nou gr gr
kint
hoord zo man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig he?Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is groen en het slaapt..Ja vrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig he?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is groen en het slaapt..nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig he?
ok ok komt een goeie
Het schijnt dat Bin Laden vroeg om in zee gedumpt te worden. Hij wilde nog 1x een bommetje maken
ok gr gr
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik was erbij toen ze die postte, ik was erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:03 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
nee.
ok ok komt een goeie
Het schijnt dat Bin Laden vroeg om in zee gedumpt te worden. Hij wilde nog 1x een bommetje maken
ok gr gr
Niet nodig, ik ben self-sustainable en heb geen sugar daddy nodig.quote:
Mooi om te horenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ben self-sustainable en heb geen sugar daddy nodig.
Ik ben broke, doodziek.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:08 schreef monkyyy het volgende:
Waar wil je hem?quote:
graph or never happened.quote:
vleugels en skulls gap.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
mijn onderarmen zijn nog blank
quote:
Socios geïrriteerd.quote:
Awww, stake nodig?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet meer beschikbaar; alles al verwijderd.
Menend? Heb je plaatjes ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb al skulls en vogels ( dus vleugels )
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Socios geïrriteerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kom hier dan heen jongen, ik heb eten in overvloedquote:
Kinderlokkerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kom hier dan heen jongen, ik heb eten in overvloed
Waar is hier?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kom hier dan heen jongen, ik heb eten in overvloed
TV programma zeker?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend een ratelslangetje gezien.
Ik ook! In de film Anacondas: The Hunt for the Blood Orchid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend een ratelslangetje gezien.
goeiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mooie slangen he?
[..]
IK NIET !
Staat 'ie hier tussen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan ff niet op een naam komen.
Zanger, brits, biseksueel, heeft een nummer genaamd freak ofzo iets...
dries roelvinkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:58 schreef monkyyy het volgende:
Hoe ziet ie eruit?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:58 schreef monkyyy het volgende:
quote:
Leusden > Amersfoort > Utrecht > Nederland > Europa > Aarde > Hersenspinsel van Japanse Anime Tekenaars.quote:
Mij te ver weg, de shoarma tent is nog dichterbij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Leusden > Amersfoort > Utrecht > Nederland > Europa > Aarde > Hersenspinsel van Japanse Anime Tekenaars.
Ik was even shoarma aan t halen mangquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij hebt minder gepost de laatste pagina's, dan gaat het gelijk veel trager.
Mensen die niet vrij zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:00 schreef Rodawa het volgende:
ja maar het is daar toch niet te vreten.
en ik had me voorgenomen om vroeg te slapen maar het is al 3:00 uur en mn wekker gaat om 5:30
gr
Vast niet grquote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:05 schreef Dimens het volgende:
Weet iemand of Pyramide Zoetermeer open is op dit tijdstip?
kk honger.
Welterusten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga slapen, om 12 uur gaat de wekker weer. Doei!
Waarom pesten?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:21 schreef MajorTom. het volgende:
Ik ben pizza quattro formaggi aan het eten.
Is leuk.quote:
Yeauuu, da's lang geleden kerel!quote:
haha, hey,quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Yeauuu, da's lang geleden kerel!
Hoe gaat het?
Ook geen brood?quote:
Achja, ik kom dagelijks een aantal uren in de KSC, en sporadisch in nacktbauer, dus tja. Je zou het zo kunnen noemenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
haha, hey,
jij bent ook echt een hardcore fokker geworden he, ben je ondertussen afgestudeerd op de berg
dat heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, ik kom dagelijks een aantal uren in de KSC, en sporadisch in nacktbauer, dus tja. Je zou het zo kunnen noemen
Nee man, ben nu nog net bezig met de laatste weekjes van 3 HAVO, volgend jaar 4 MAVO, dan eindexamen, en dan ben ik er van af
Mij lukt HAVO, weliswaar met een enorme moeite en enorm veel leerwerk, maar het lukt me net niet. Sta nu een aantal 5,3-en, wat omgerekend naar mavo allemaal 6 en zijn. En als ik volgend jaar al m'n onvoldoendes laat vallen, heb ik weer voor het eerst in 3 jaar echt tijd voor mezelf en zie ik eindelijk resultaat voor m'n harde lerenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan
maak je geen zorgen.. de berg is nogal op hun gemiddelde afstudeerpersentage, wat dus inhoud dat was je het hele jaar aan SE's hebt 2/3 keer moeilijker is dan het examen.. vrijwel iedereen slaagt dus.
quote:
Heb je Photoshop?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:49 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
![]()
Ik moet ook maar eens gaan leren hoe je gifjes maakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |