straks draait iedere fok!kerquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Welke versie van SAM geeft nu wel en welke geen problemen ?
Ben van plan om ook een keer te gaan draaien
Dat is toch de bedoeling ?quote:
Nergens voor nodig. Heb geen foutjes gehoord.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:31 schreef -Datdus- het volgende:
Dankje, Dankje!Meestal krijg ik paniekaanvallen als het er op aan komt.
alleen als er niets ge Ddost wordtquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil jij binnenkort nog een keer draaien?![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:33 schreef Zokunen het volgende:
eerst 4.2.2 installeren, dan 4.5.6 er over zonder te activeren en dan ozone.
niet met ONZquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je was er duidelijk niet bij toen het allemaal begon?
waren de problemen dan op het thuisfrontquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Je kan nu weer draaien hoor, niks mis met de stream
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:35 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh ok dat is dus nu nog even de mijne.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de Verzoekjesmachien Dr. Bernhard genoemd
Ja, de overgangen gaan echt superquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:35 schreef mr-green het volgende:
geen enkele vertraging of wat dan ook met overgang
Draait je verzoekjesmachine nu nog steeds?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ok dat is dus nu nog even de mijne.
Hihihi, ik moest 'm inplannen in het rooster en dus even snel een naam bedachtquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ok dat is dus nu nog even de mijne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |