quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:57 schreef ZangerVogelzoekergeileha het volgende:
[..]
ah, de moraalridder is gearriveerd
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, IEDEREEN.
Computerprobleem, Etsu, Joosterd, etc.
Ik weet niet wat jullie probleem met elkaar, in jullie hoofd, of waar dan ook is, en eigenlijk WIL ik het ook helemaal niet weten.
DOE NORMAAL tegen elkaar, en als je dat niet kunt, zeg dan gewoon NIETS tegen elkaar.
Kusjes,
Mo
Het punt is dat wij doodnormaal doen, en hij steeds met bijdehante opmerkingen komt aanzetten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, IEDEREEN.
Ik weet niet wat jullie probleem met elkaar, in jullie hoofd, of waar dan ook is, en eigenlijk WIL ik het ook helemaal niet weten.
DOE NORMAAL tegen elkaar, en als je dat niet kunt, zeg dan gewoon NIETS tegen elkaar.
Kusjes,
Mo
Dat zou zonde zijn inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
In de middag had ik gewoon Pizza en net nog een Donner genuttigd. Op de een of andere manier leek een Kapsalon niet echt een goed plan.
Even serieus, welk probleem?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, IEDEREEN.
Kusjes,
Mo
Niet janken, normaal doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het punt is dat wij doodnormaal doen, en hij steeds met bijdehante opmerkingen komt aanzetten.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, IEDEREEN.
Computerprobleem
Ik weet niet wat je probleem is, in jullie hoofd, of waar dan ook , en eigenlijk WIL ik het ook helemaal niet weten.
DOE NORMAAL tegen elkaar, en als je dat niet kunt, zeg dan gewoon NIETS.
Kusjes,
Mo
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het punt is dat wij doodnormaal doen, en hij steeds met bijdehante opmerkingen komt aanzetten.
Voorbeelden? Ik zie geen trollachtige dingen op deze pagina.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het computerprobleem het trollen en zaniken en zeiken.
slotjequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
Dan negeer je daten als hij dan door blijft gaan
dan is het alleen aan hem te wijten
opgelost
En leeell krijgt wél een ban voor het lapo-hunten en dit en dat, wat wij niet zo erg vinden en JIJ dus wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
Dan negeer je daten als hij dan door blijft gaan
dan is het alleen aan hem te wijten
opgelost
Jawel maar moet je premium abo nemen oid.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Is er geen block-functie op het forum?
Was het maar zo feest.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Is er geen block-functie op het forum?
Laat hem lekker. Negeer hem gewoon.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
En leeell krijgt wél een ban voor het lapo-hunten en dit en dat, wat wij niet zo erg vinden en JIJ dus wel.
Als computerprobleem begint te kloten en ons allemaal zit te beledigen, wat jij niet erg vindt blijkbaar, krijgt diegene geen ban?
Krom, heel krom.
klachten over moderatie mogen natuurlijk gewoon in FBquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
En leeell krijgt wél een ban voor het lapo-hunten en dit en dat, wat wij niet zo erg vinden en JIJ dus wel.
Als computerprobleem begint te kloten en ons allemaal zit te beledigen, wat jij niet erg vindt blijkbaar, krijgt diegene geen ban?
Krom, heel krom.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:01 schreef Beatles het volgende:
[..]
Jawel maar moet je premium abo nemen oid.
Mijn klacht heb je. Zie maar wat je er mee doet. Maar zo te zien kan het jou geen drol schelen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
klachten over moderatie mogen natuurlijk gewoon in FBOverigens ban ik geen mensen, daar heb ik niet eens de mogelijkheid voor.
Doe maar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:03 schreef Ezell het volgende:
Mag ik weer een nieuw onderwerp verzinnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |