Heb hem ook geïnstalleerd staan op mijn laptop. De metro interface is ff wennen maar werkt verder wel prima. Helaas ondersteund de metro interface versie van internet explorer 10 geen flash, waardoor je hem toch weer dedicated op moet starten, dat vind ik jammer. Daar hadden ze beter een keuze versie van mogen maken wat mij betreft.
Verder wel leuk dat je zelf relatief makkelijk een app in elkaar kan draaien voor de metro interface, gemaakt in html5 met css enzo. Daar wil ik wel eens mee gaan experimenteren, om te kijken of je zo php applicaties, meer een applicatie gevoel kan geven, ipv een browser experience. Daar lijkt het wel geschikt voor in ieder geval.
Verder vind ik het wel makkelijk werkt, alleen zoals Palomar al aan geeft, zou er meer beschikbaar moeten zijn in de metro interface. Overigens werkt alt+tab nog wel in de metro interface (gelukkig) en ben ik toch blij dat je nog kan overspringen naar de windows 7 look in een hoop gevallen, terwijl ik me daar ook weer bij afvraag waarom dat zo is, en of ze dat ook niet makkelijker hadden kunnen emuleren/intergreren binnen de metro interface. Daarnaast moet ik wel toegeven dat ie10 erg vlot is

en dat voor een firefox liefhebber

Nu nog de vraag waar je toevoegingen voor de metro interface kan downloaden (apps), want die spelletjes zijn leuk maar wel zo klaar natuurlijk... Er had van mij nog wel wat zinnigers in gemogen, zoals bijvoorbeeld een normale text editor, en misschien een klein spreadsheet programmatje, wat compatible zou moeten zijn met office, zodat het ook echt productief is.
Verder zoek ik nog een manier om zelf linkjes naar programma's toe te kunnen voegen in de metro interface. Als je een programma installeert komt het over het algemeen wel in de interface, maar kan je er ook bv zelf snelkoppelingen in zetten? i wonder, maar dat is misschien nog wel iets wat ik even moet uitvinden

ps, ik heb de developer preview x64 dus draaiende...
[ Bericht 5% gewijzigd door ViPeRII op 16-09-2011 17:05:42 ]