Klopt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:28 schreef zakjappanner het volgende:
Dat is altijd al geweest in windows. Internet Explorer kan op deze manier uitgeschakeld worden. Is in Windows 7 / Vista niet anders geweest.
Ik ga binnenkort proberen het in een virtuele machine te draaienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:43 schreef VladimirPoetin het volgende:
Heeft iemand Windows 8 build 7989 geinstalleerd? Ik wel en gebruik het nu als main OS.
Dat had ik dus geprobeerd, maar ik kreeg een foutmelding voor mn neus van vmwarequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort proberen het in een virtuele machine te draaien
Waarom een Alpha build in vredesnaam als Main OS gebruiken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:43 schreef VladimirPoetin het volgende:
Heeft iemand Windows 8 build 7989 geinstalleerd? Ik wel en gebruik het nu als main OS.
Windows 8 werkt niet in Vmware, met Virtual Box wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat had ik dus geprobeerd, maar ik kreeg een foutmelding voor mn neus van vmware
Omdat verbetering een onjuist woord zou zijn en je moet toch wat zeggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:57 schreef Ritmo het volgende:
Waarom zeggen ze bij elke versie dat het 'de grootste verandering sinds windows '95' is?
Correctedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:19 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Windows 8 werkt bij mij niet in Vmware, met Virtual Box wel.
Komt door de resolutie, je hebt minimaal 1024x768 nodig nu.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:18 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Heb het geinstalleerd op mijn netbook, helaas werken de pre-geinstalleerde tiles niet hier.
HEb je de laatste Virtualbox 4.1.2?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef Faux. het volgende:
Ik probeer Windows 8 (vanaf hier gedownload, 32-bits-versie) te installeren in een virtuele machine. Virutal PC zegt geeft echter een HAL_INITIALIZATION_FAILED-error en Virtual Box geeft alleen een droge error met de melding dat ik m'n pc opnieuw moet opstarten.
Meer mensen met dit probleem?
Heb hetzelfde probleem, krijg ook die melding met pc opnieuw opstarten.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef Faux. het volgende:
Ik probeer Windows 8 (vanaf hier gedownload, 32-bits-versie) te installeren in een virtuele machine. Virutal PC zegt geeft echter een HAL_INITIALIZATION_FAILED-error en Virtual Box geeft alleen een droge error met de melding dat ik m'n pc opnieuw moet opstarten.
Meer mensen met dit probleem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |