Alleen mag ook hoor, of durf je niet?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
das wel jammer dan
\volgend x kom ik wel ff een potje bier doen met knetters
nee johquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar omdat je opeens weg was en zo
I know, ik was erbijquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee joh
server was gehacked , ruzie in topic en ben ondertusse ook ff met files naar almere gereden
ik was ook echt woedend op sharr en die hackers zo flauw mja is nu weer goedquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know, ik was erbijTrillend van woede.
Almere?
Moet ik je condoleren?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik was ook echt woedend op sharr en die hackers zo flauw mja is nu weer goed![]()
nja mn vriendin woont in almere dus ja
echt wel mja jij bent altijd aan het werk behalve voor Knetter zelfs op je verjaardag mot je werkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen mag ook hoor, of durf je niet?
Tjaah.. Dat Knetter nou vrij reizen heeft en dus kan als ik vrij heb kan ik weinig aan doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
echt wel mja jij bent altijd aan het werk behalve voor Knetter zelfs op je verjaardag mot je werken
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dus dit is de nieuwe topic-reeks?
Slaap lekker in dat gevalquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar ik ging slapen, en jullie houden me weer op![]()
Dat mogen alleen Samzz, Knetter, Carool en Faye enzo
Avondquote:
Dus als ze een nieuwe snelweg gaan aanleggen, vragen ze jou gewoon ff om daar op de grond te gaan hoesten!quote:
Ik wil best wat uitbraken ja, wil er wel vergoeding voor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus als ze een nieuwe snelweg gaan aanleggen, vragen ze jou gewoon ff om daar op de grond te gaan hoesten!
MIquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil best wat uitbraken ja, wil er wel vergoeding voor.
Nooit klachten ontvangen van niet-rokers.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
MI
Maar, het is toch helemaal niet lekker zoenen met een rookbek?
Hou je van gerookte paling?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
MI
Ik vind het wel meevallen eigenlijk..quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
MI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |