En jij denkt dat die daar wat aan doen ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:21 schreef aami325 het volgende:
aangiften doen en politie laten regelen?
is dit een lolpoging?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:26 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
Wel enorm simpel van die vriend. Hoe wil je in jezusnaam een tv laten verzenden. Kan dat wel?
Alleen als de ander ook een ING rekening heeft.....quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:26 schreef missyB het volgende:
als je ing hebt kun je bijv 1 cent overmaken dan krijg je vlak voor de boel weggestort word een naam en woonplaats te zien en of je d ejuiste persoon hebt.
als hij ing heeft, wil ik wel even kijken, ik heb ook ingquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:40 schreef Kleurdoos het volgende:
idd, hij heeft wel ing, tegenrekening niet.
asl hij ing heeft en d etegenrekening niet kun je het idd niet zienquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
als hij ing heeft, wil ik wel even kijken, ik heb ook ing
dat is wel een idee idd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Bank van die persoon aanschrijven dat je per ongeluk geld hebt overgemaakt naar een verkeerd rekeningnummer.
Dat zal niet veel opleveren. Op zijn hoogst gaan ze hem dan een brief sturen dat hij het geld terug moet betalen en dat gaat niet gebeuren natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Bank van die persoon aanschrijven dat je per ongeluk geld hebt overgemaakt naar een verkeerd rekeningnummer.
Waarna jij daarna zijn gegevens krijgt om zelf met hem contact op te nemen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat zal niet veel opleveren. Op zijn hoogst gaan ze hem dan een brief sturen dat hij het geld terug moet betalen en dat gaat niet gebeuren natuurlijk.
Lijkt me sterk in verband met privacy enzoquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarna jij daarna zijn gegevens krijgt om zelf met hem contact op te nemen.
Dit wel wat de bank (ABN) mij vertelde.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk in verband met privacy enzo
Ik lees niet letterlijk dat ze jou dan de gegevens gaan verstrekken al zou ik dat wel logisch vinden. Geen idee of jij dan iets voor elkaar gaat krijgen.quote:Als de begunstigde niet reageert op het verzoek van ABN AMRO, dan zult u uiteindelijk zelf contact op moeten nemen met de begunstigde.
Aan de telefoon vertelde ze me dat wel toen. En ze vertelde me ook dat deze werkwijze een afspraak tussen alle banken onderling was.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik lees niet letterlijk dat ze jou dan de gegevens gaan verstrekken al zou ik dat wel logisch vinden. Geen idee of jij dan iets voor elkaar gaat krijgen.
Klopt, het zou wel een logisch gevolg zijn inderdaad. Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:01 schreef LadyS het volgende:
[..]
Aan de telefoon vertelde ze me dat wel toen. En ze vertelde me ook dat deze werkwijze een afspraak tussen alle banken onderling was.
Het staat er inderdaad niet letterlijk, maar ik zou niet weten hoe je anders aan de gegevens van de 'verkeerde' ontvanger zou moeten komen. Het lijk mij dus een logisch gevolg als de bank jou die gegevens verstrekt.
Ik ben benieuwd, Kleurdoos!
Dat kan werken, tenzij de ontvanger betwist dat het een onbekende betaling is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:01 schreef LadyS het volgende:
[..]
Aan de telefoon vertelde ze me dat wel toen. En ze vertelde me ook dat deze werkwijze een afspraak tussen alle banken onderling was.
Het staat er inderdaad niet letterlijk, maar ik zou niet weten hoe je anders aan de gegevens van de 'verkeerde' ontvanger zou moeten komen. Het lijk mij dus een logisch gevolg als de bank jou die gegevens verstrekt.
Ik ben benieuwd, Kleurdoos!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |