quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Jeetjequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom weet ik het. Daar waren ze laatst op RTL boulevard over aan het klagen.
Iedereen pikt ons idee
Ik let daar opquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan mij dat haar rotten. Echt een heul gek hoofd
Heb jij al gestemd? En waar heb je op mij gestemd?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:40 schreef Godtje het volgende:
Je hoeft ze niet te neuken.
Gewoon stemmen is goed genoeg.
Heb jij al gestemd dan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te neuken.
Gewoon stemmen is goed genoeg.
Ik heb mijn tijdelijke lijst (draft) zelfs gepostquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij al gestemd? En waar heb je op mij gestemd?
Nee.quote:
Air stond er in!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb mijn tijdelijke lijst (draft) zelfs gepost
Sorry ik zal voortaan eerst lezen en dan domme vragen stellen.quote:
Dank je.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry ik zal voortaan eerst lezen en dan domme vragen stellen.
Tenzij je opeens siliconen hebt genomen in de tijd dat je er niet bentquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef Kluts het volgende:
Ik ben zo weinig online tegenwoordig dat ik volgens mij op geen enkele positie voorbij kom.
Ik kan vast wel iets verzinnen? Wat schuift het?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef Kluts het volgende:
Ik ben zo weinig online tegenwoordig dat ik volgens mij op geen enkele positie voorbij kom.
Dat ik er niet mee te koop loop wil niet zeggen dat ik niet degene ben met de beste tetten uiteraard.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tenzij je opeens siliconen hebt genomen in de tijd dat je er niet bent
Je hebt in teveel Singles topics gepost de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:44 schreef Godtje het volgende:
Ik heb mijn tijdelijke lijst (draft) zelfs gepost
Dan zal de prijs aan je voorbij gaan. En wat heb je nou aan goeie tetten zonder erkenning.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ik er niet mee te koop loop wil niet zeggen dat ik niet degene ben met de beste tetten uiteraard.
Ik zal het zo even zoekenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt in teveel Singles topics gepost de afgelopen dagen.En ik ben te lui om alles te gaan doorzoeken.
quote:
Die krijg ik wel hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan zal de prijs aan je voorbij gaan. En wat heb je nou aan goeie tetten zonder erkenning.
Volgens mij was je Single die je graag wil ontmoeten, en Slimste single.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil jij niet ff voor mij terugzoeken?
Ik heb wel op jou gestemdquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef Kluts het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig welke categorie natuurlijk.quote:
Nice.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef L-E het volgende:
Volgens mij was je Single die je graag wil ontmoeten, en Slimste single.
De eerste ingeving is meestal het beste.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef L-E het volgende:
Maar dat was een draft he! Alles kan nog veranderen, ALLES!
Slechtste spellerquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig welke categorie natuurlijk.
Kut dat het geen meerkeuze is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eerste ingeving is meestal het beste.
Meeste zelfkennisquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig welke categorie natuurlijk.
Is er ook een categorie voor grootste hater?quote:
quote:
Pff lastig inderdaad, ik ga gewoon overal mezelf invullen behalve bij de vrouwenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:52 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wat een lange lijst om op te stemmen trouwens.
Jij was echt de enige die ik op kon noemen waarvan ik vind dat zij een goede zelfkennis heeftquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
![]()
Ik kom een heel eind, maar ik moet ook nog een heel eind.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:53 schreef Kluts het volgende:
![]()
Ik kom een heel eind, maar ik moet ook nog een heel eind.
Ik heb een heleboel vragen open gehouden omdat ik geen idee hadquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:54 schreef Kluts het volgende:
Ik zou al niet weten wat ik op de eerste 2 vragen zou moeten antwoorden.
Waar heb je op mij gestemd?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een heleboel vragen open gehouden omdat ik geen idee had
[Singles] Zonder sport, met L-E's boobies O+quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nice.
[..]
De eerste ingeving is meestal het beste.
Die kan ik bijna één-op-één doorsturen. Ik weet alleen onvoldoende over de tieten van Rip om te zeggen dat zij de beste tetten heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:55 schreef Godtje het volgende:
[Singles] Zonder sport, met L-E's boobies O+
Iemand nomineren wil je het liefste wilt ontmoeten die je al hebt gezien is .... niet erg correct he?
En antwoord gehad of komt men daar nog op terug?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vul gewoon niets in
En heb op mn werk gevraagd of ik mag blijven, afwachten nu. Vond t best eng...
Van welke tetten weet je wel voldoende dat je er op wilt stemmen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kan ik bijna één-op-één doorsturen. Ik weet alleen onvoldoende over de tieten van Rip om te zeggen dat zij de beste tetten heeft.
MissMSX natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:57 schreef Godtje het volgende:
Van welke tetten weet je wel voldoende dat je er op wilt stemmen?
komt dus nog. Gesprek was iig niet negatiefquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En antwoord gehad of komt men daar nog op terug?
Oh, mag dat niet? Dan moet ik mijn lijst aanpassen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
Jammer dat je niet op jezelf mag stemmenik weet wel een paar waar ik op mijzelf zou stemmen.
Ik hecht grote waarde aan discretie.quote:
Succesquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:59 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
komt dus nog. Gesprek was iig niet negatief
Dan had je nog ergens kans gemaakt?quote:
Voor zover ik heb gehoord is er sowieso 1 foto in omloop en die beloofde niet veel goeds.quote:
Het zou te makkelijk zijn om nu te zeggen dat is die van mij natuurlijkquote:
ja, was op projectbasis, maar vind het bedrijf echt heel leuk, dus wol graag blijven.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SuccesJe contract loopt binnenkort af?
Had Baby hem niet eerst gewassen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gehoord is er sowieso 1 foto in omloop en die beloofde niet veel goeds.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gehoord is er sowieso 1 foto in omloop en die beloofde niet veel goeds.
Dan hoop ik voor je dat het kan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ja, was op projectbasis, maar vind het bedrijf echt heel leuk, dus wol graag blijven.
En wat maakte dat het niet veel goeds was?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:01 schreef Kluts het volgende:
1: Hij was van Baby!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat maakte dat het niet veel goeds was?
Laten we het erop houden dat het nogal een... Vreemde... Foto wasquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom op. Praat niet zo in raadselen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
Laten we het erop houden dat het nogal een... Vreemde... Foto was
Ah, gevalletje 'de persoon die er aan vast zit'.quote:
Ik heb overigens de hele foto niet gezien. Ik kom zelden in topics waar mannen naakt zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, gevalletje 'de persoon die er aan vast zit'.
dan hoeft er nog niets mis te zijn met het geval(letje) zelf toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, gevalletje 'de persoon die er aan vast zit'.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Babs post daar toch ook materiaal in dat soort topics?quote:
Ik heb het zelf gelukkig niet gezien. Komt ook omdat ik de persoon in kwestie al allesbehalve aantrekkelijk vindt en dus daar al helemaal niet op zit te wachten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
WIE WAS HET DAN!!!???!!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gelukkig niet gezien. Komt ook omdat ik de persoon in kwestie al allesbehalve aantrekkelijk vindt en dus daar al helemaal niet op zit te wachten.
Namen wil ik, feiten... Dat halfzachte gedraai is niets voor jou.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:07 schreef Kluts het volgende:
Ik heb het zelf gelukkig niet gezien. Komt ook omdat ik de persoon in kwestie al allesbehalve aantrekkelijk vindt en dus daar al helemaal niet op zit te wachten.
Ja, dat las ik. Maar dat is niet de foto waar Kluts op doeltquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Babs heeft ook zijn slurf gepost was hij hier vorige week aan het vertellen
Yipyip?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat las ik. Maar dat is niet de foto waar Kluts op doelt
Geld.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat bezielt mensen om mee te doen aan een programma als The Pain Game?
Ik heb de foto niet gezien, maar misschien was die ook klein.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Namen wil ik, feiten... Dat halfzachte gedraai is niets voor jou.
Jij begon er over.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb zelf kaasstengels gemaakt. Vindt vast niemand interessant, maar mij boeit die piemels dan weer niet.
OMG is daar ook een foto van.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat las ik. Maar dat is niet de foto waar Kluts op doelt
Ja, en de naam?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:09 schreef Kluts het volgende:
Ik heb de foto niet gezien, maar misschien was die ook klein.
Ik zit het, zonder dat ik het doorheb, ook te kijken... Die champagnekurkquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb mijn hersencellen uitgeleend aan Viola Holtquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geld.
Dat hadden je twee herencellen ook nog wel kunnen bedenken.
Ja, dat kan je dan toch wel raden Air.quote:
of het te produceren of ernaar te kijken...quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Van Babs? Niet dat ik gezien heb... Maar het schijnt van wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
OMG is daar ook een foto van.
Waar gaat het heen met de wereld.
Ik heb door gezapt. Wil mijn eten graag binnen houdenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit het, zonder dat ik het doorheb, ook te kijken... Die champagnekurk
Jij zegt 'kleine pik' en jij denkt dat ik dan direct een associatie heb?quote:
Ik heb tot nu toe alleen nog maar de voorstukjes gezien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:10 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
of het te produceren of ernaar te kijken...
Jofu.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zegt 'kleine pik' en jij denkt dat ik dan direct een associatie heb?
Doe ik ook voor het juiste bedrag.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijn hersencellen uitgeleend aan Viola Holt![]()
Maar kom op he. Voor geld iemands oksel insmeren met pindakaas en dan uitlikken![]()
Bah ransapen
Nee, ik heb de foto niet gezien, dus ik kan hooguit over het formaat van de user zelf oordelen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zegt 'kleine pik' en jij denkt dat ik dan direct een associatie heb?
Hahaha, dat is een vriendin van mijn collegaquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijn hersencellen uitgeleend aan Viola Holt![]()
Maar kom op he. Voor geld iemands oksel insmeren met pindakaas en dan uitlikken![]()
Bah ransapen
Ik zapte erlangs.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe ik ook voor het juiste bedrag.
Hun bedrag ligt alleen iets lager.
Jij kijkt er naar en je krijgt er geen geld voor. Dat is misschien nog wel erger.
Gadver!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, dat is een vriendin van mijn collega
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:13 schreef Kluts het volgende:
Nee, ik heb de foto niet gezien, dus ik kan hooguit over het formaat van de user zelf oordelen.
Het basis principe, iets doen voor geld, snapte je al niet. Zo simpel is het dus kennelijk niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zapte erlangs.
Kijk dat soort simpele shows niet.
'Alle verhoudingen kloppen' krijgt zo een hele aparte betekenis.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:13 schreef Godtje het volgende:
Leef die ook nog?![]()
En hij? Naakt?![]()
![]()
Dat is gewoon slapstick! Dat is humor van de bovenste plank.
Ja, die leeft nogquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leef die ook nog?![]()
En hij? Naakt?![]()
![]()
Dat is gewoon slapstick! Dat is humor van de bovenste plank.
sararaats.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef Kluts het volgende:
Welke user was dat eigenlijk ook al weer met die wortel in die ontplofte molshoop?
Je kan me iig niet verwijten dat ik het niet subtiel gebracht heb.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar had ik het nou niet direct van verwacht.
Is het raar dat ik nu benieuwd ben naar een foto?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef Kluts het volgende:
Welke user was dat eigenlijk ook al weer met die wortel in die ontplofte molshoop?
Het hielp dat Samzz het wel gewoon zei hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef Kluts het volgende:
Je kan me iig niet verwijten dat ik het niet subtiel gebracht heb.
Ik leer het nog wel.
Mijn god. Ik wist dat die dom was. Maar zo dom?!?!quote:
Geloof me, dat ben je niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het raar dat ik nu benieuwd ben naar een foto?
Dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hielp dat Samzz het wel gewoon zei hoor.
Google safe search uitzetten en dan zoeken op die nick. Dan krijg je de foto zonder wortel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
Is het raar dat ik nu benieuwd ben naar een foto?
Je kunt je lijstje nog aanpassenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn god. Ik wist dat die dom was. Maar zo dom?!?!
![]()
Heeft iemand dat al naar zijn ouders gestuurd?
'dwerggroei'quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Alle verhoudingen kloppen' krijgt zo een hele aparte betekenis.
Rot toch eens een eind op!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het basis principe, iets doen voor geld, snapte je al niet. Zo simpel is het dus kennelijk niet.
Zeg dat dan gewoon in plaats met vragen aan te komen die je zelf ook kennelijk wel snapt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rot toch eens een eind op!!
Ik snap gewoon niet dat mensen voor een beetje geld en een te grote kans dat ze gewoon geen geld winnen zichzelf zo voor lul zetten.
Alhoewel het stiekem wel weer grappig zou zijn als hij een pik formaatje boomstam had gehad. Die had dan echt over de grond gesleept.quote:
Ik heb de foto nog niet gezien. Dat zou ook weer niet eerlijk zijn. Als een goed journalist zou ik onderzoek moeten doen en mijn feiten moeten checken. Laat ik daar in dit geval nou net geen zin in hebben.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
Jullie bedoelen die foto van een harige kut?
Not againquote:
Dat noemen ze de olifantziekte.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alhoewel het stiekem wel weer grappig zou zijn als hij een pik formaatje boomstam had gehad. Die had dan echt over de grond gesleept.
Ja, heel eighties.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
Jullie bedoelen die foto van een harige kut?
Nixxx heeft de volledige serie nog wel, vermoed ik. Tenzij hij die heeft moeten verwijderen van z'n chick.quote:
Het is maar FOK!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb de foto nog niet gezien. Dat zou ook weer niet eerlijk zijn. Als een goed journalist zou ik onderzoek moeten doen en mijn feiten moeten checken. Laat ik daar in dit geval nou net geen zin in hebben.
Die is wel nasty ja... En ook nog eens rood haarquote:
arme jongenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alhoewel het stiekem wel weer grappig zou zijn als hij een pik formaatje boomstam had gehad. Die had dan echt over de grond gesleept.
Ow, ik dacht dat je dan last hebt van een zak ter grootte van een skippybal.quote:
Hoe heeft hij dat Engeland in gekregen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nixxx heeft de volledige serie nog wel, vermoed ik. Tenzij hij die heeft moeten verwijderen van z'n chick.
Een echte.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
Die is wel nasty ja... En ook nog eens rood haar
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je dan last hebt van een zak ter grootte van een skippybal.
Ik denk dat hij die dan nog wel ergens op een geheim plekje ergens in de krochten van het internet verstopt heeftquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nixxx heeft de volledige serie nog wel, vermoed ik. Tenzij hij die heeft moeten verwijderen van z'n chick.
USB stickje verpakt in één van z'n tarrels waarschijnlijk.quote:
Je kan dat in elk lichaamsdeel krijgen geloof ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je dan last hebt van een zak ter grootte van een skippybal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:
Die maakt het iddquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
De piercing is nog even een leuke touch he!
User met beste google image skills: Godtjequote:
Maar goed dat die er zit, anders had ie iedere ochtend bij het plassen naar z'n pikkie moeten zoekenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:20 schreef Kluts het volgende:
Je kan dat in elk lichaamsdeel krijgen geloof ik.Medisch Centrum West?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Op het moment dat ik me besefte dat het een eikelpiercing moest zijn, besefte ik me ook pas dat dat zijn pik was die verzwolgen word door dat gezwel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, heb ik dat ofzo. Laaaaang geleden.quote:
Die heeft er ook nog eens olifantenpoten bijquote:
Ow ja, nu je het zo zegt...quote:
Zeg dat nou nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow ja, nu je het zo zegt...
De echte liefhebber googled verder op: elephantitis
Vooral een hele vreemde anus ook.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef Godtje het volgende:
Misschien is er iets mis met mij maar dit zijn toch ook vrij grote ballen naar mijn mening!![]()
[ afbeelding ]
Jij houdt wel van een bos hout tussen de benen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Are you trying to turn me on?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef Godtje het volgende:
Misschien is er iets mis met mij maar dit zijn toch ook vrij grote ballen naar mijn mening!![]()
[ afbeelding ]
Als je dan toch bezig bent, doe dan ook de blue oyster en de lemon party nog ff.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:25 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Zij stond in de top 100 van lekkerste vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
Damnquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:25 schreef Godtje het volgende:
Nog meer gevonden!![]()
[ afbeelding ]
http://www.penispumpers.org/super-sacs
Neu, die ken ik al. Blue Wafflequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, doe dan ook de blue oyster en de lemon party nog ff.
Oh ja, fuck... Blue waffle.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:25 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Zij stond in de top 100 van lekkerste vrouwen.Mooie benen voor een ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Que?quote:
Olie lieve schatquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
ze lijken van plastic. Dus lijken mij niet echt maar geshopt.
Die pic van girl-next-door-model sararaats leuk mij toch vrij naturel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
En bestaan er nog niet geshopte foto's van modellen tegenwoordig?
Ja ik weet wat olie is schat. Maar vind je hete r serieus uitzien als olie?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Olie lieve schat
En bestaan er nog niet geshopte foto's van modellen tegenwoordig?
Toch wel?quote:
Auberginequote:
Hey Bengelquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
Kom ik ook weer eens in singles kijken, krijg ik dit te zien.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik weet wat olie is schat. Maar vind je hete r serieus uitzien als olie?
Het is zo eng glad en strak. Ziet er voor mij erg onnatuurlijk uit.
Ja daar zit wel een laagje shop opquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
ze lijken van plastic. Dus lijken mij niet echt maar geshopt.
Ik wil niet weten hoe het voelt als je erachter komt dat je date een pik heeftquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. Aan zijn kop te zien zou elke kerel daar intrappen
[ afbeelding ]
Dan kies ik jou.quote:
Hoe vaak ben jij al geschrokken dan, vraag ik mij dan af?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
Ik wil niet weten hoe het voelt als je erachter komt dat je date een pik heeft
Angel en Babyquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe het voelt als je erachter komt dat je date een pik heeft
Hoi Tijn.quote:
Leuke snoet heeft deze knul.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:33 schreef Ang3l het volgende:
Ja daar zit wel een laagje shop opOf olie.
Dit is hem trouwens:
[ afbeelding ]
Is het een Vulcan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar zit wel een laagje shop opOf olie.
Dit is hem trouwens:
[ afbeelding ]
Als man zijndequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij al geschrokken dan, vraag ik mij dan af?
Ik schrik juist als ik er achter kom dat ie er GEEN heeftquote:
Ah... Dat detail had ik even gemist.quote:
Aan de reacties te zien hebben deze ook een verrassing onder het rokjequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schrik juist als ik er achter kom dat ie er GEEN heeft
Niet met J-K daten dan als ik de vuige roddels mag geloven.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:35 schreef Ang3l het volgende:
Mja, ik had het erbij moeten zetten, maar ik dacht dat 't wel duidelijk wasquote:
Dat was 't ook wel, maar daar heb ik mij niet door laten weerhouden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik had het erbij moeten zetten, maar ik dacht dat 't wel duidelijk was
Heeeeel androgynquote:
Ik had ook niet anders van je verwacht, eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was 't ook wel, maar daar heb ik mij niet door laten weerhouden.
JK?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet met J-K daten dan als ik de vuige roddels mag geloven.
Ik vind het sowieso al geweldig als ik een date hebquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets aan zijn wenkbrauwen doen, wat opvulling en ja dan trap ik ook wel in het "vrouw" zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:38 schreef Ang3l het volgende:
Heeeeel androgyn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You'll take, chicks, dicks and chicks with dicks?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al geweldig als ik een date hebdus maakt het niet uit over wel of niet iets zit
Op die onderste foto zeer zeker. Qua wenkbrauwen is het gewoon een brooke shields vrouwquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iets aan zijn wenkbrauwen doen, wat opvulling en ja dan trap ik ook wel in het "vrouw" zijn.
I try a lot of things oncequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You'll take, chicks, dicks and chicks with dicks?
IFAW?quote:
Zal wel komen door de olifantenballen.quote:
Dat is het enige dat je opvalt?quote:
Nee, die dt had ik ook al gezien.quote:
Ik vind ze gewoon heel liefquote:
Mijn donatie kunnen ze wel vergetenquote:
Postadolecente abortie?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
De beslissing om kinderen te nemen terug gedraaid?
Oh zo. Dat is fijn, koester ze maar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon heel liefOpbeurende lieverds
quote:
Denk niet dat ik dat ooit zal kunnenquote:
Geen goede band met je ouders?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat ooit zal kunnen
Ja idd. Maar ik heb ook wel geboft met ze, ik ken eigenlijk geen lievere mensen dan die 2.quote:
Dat lijkt me heel normaal. Mijn ouders zijn dood, en ik ben soms nog boos op ze.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik houd ook van mijn oudersAlleen soms kan ik ze wel schieten, maar dat is normaal denk ik
Zoals de band nu is, is het goed. Maar goed is die band eigenlijk niet te noemen. Bepaalde dingen zoals het verleden zijn taboe. Daar wordt niet over gepraat.quote:
Dat wordt beter zodra je uit huis bent, is mijn ervaring.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik houd ook van mijn oudersAlleen soms kan ik ze wel schieten, maar dat is normaal denk ik
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt beter zodra je uit huis bent, is mijn ervaring.
Net perse.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een fijne stabiele thuisbasis hebben is prachtig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd. Maar ik heb ook wel geboft met ze, ik ken eigenlijk geen lievere mensen dan die 2.
Daar zal ik je aan herinneren als je weer eens drie uur met je moeder aan de telefoon hebt gezetenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast niet bij iedereen nee.quote:
En dat verleden was niet geheel rooskleurig? Kun je nu bij ze terecht, voor je gevoel?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals de band nu is, is het goed. Maar goed is die band eigenlijk niet te noemen. Bepaalde dingen zoals het verleden zijn taboe. Daar wordt niet over gepraat.
Ja en natuurlijk zijn er wel eens dingen enzo, maar als het erop aankomt zijn ze er. Punt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Een fijne stabiele thuisbasis hebben is prachtig.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Een fijne stabiele thuisbasis hebben is prachtig.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Daar zal ik je aan herinneren als je weer eens drie uur met je moeder aan de telefoon hebt gezeten
Over het algemeen zal je vast gelijk hebbenquote:
Lijkt me geweldig. Ik mag hopen dat mijn zoon dat later ook kan zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en natuurlijk zijn er wel eens dingen enzo, maar als het erop aankomt zijn ze er. Punt.
Nou idd, daar ga je wel voor he.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig. Ik mag hopen dat mijn zoon dat later ook kan zeggen.
Nee niet echt. Als ik dat al zou willen en dat wil ik niet zullen ze daar niet echt voor open staan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
En dat verleden was niet geheel rooskleurig? Kun je nu bij ze terecht, voor je gevoel?
Ik wel. Niet elke ouder.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou idd, daar ga je wel voor he.
Door haar praat ik zo weinig. Je komt er toch nooit tussen.quote:
Je leert beter richten als je uit huis bent?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
Wil je er over praten lieverd?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Door haar praat ik zo weinig. Je komt er toch nooit tussen.
Pijnlijk. Kans op verbetering/verandering in die situatie? Of vind je het 'wel goed' zo..?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet echt. Als ik dat al zou willen en dat wil ik niet zullen ze daar niet echt voor open staan.
die zijn de titel ouder dan niet waard.quote:
Daar zijn er meer van dan je denktquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die zijn de titel ouder dan niet waard.
Daar zijn er te veel van. Schrijnend.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die zijn de titel ouder dan niet waard.
Minder noodzaak om te richten gelukkig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
Je leert beter richten als je uit huis bent?
Ik vind het wel goed zo omdat ik vermoed dat er geen verbetering iig niet op korte termijn mogelijk is. Dat ik het er nog steeds moeilijk mee soms. Zoals nu bijvoorbeeld. Moge duidelijk zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Pijnlijk. Kans op verbetering/verandering in die situatie? Of vind je het 'wel goed' zo..?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed zo omdat ik vermoed dat er geen verbetering iig niet op korte termijn mogelijk is. Dat ik het er nog steeds moeilijk mee soms. Zoals nu bijvoorbeeld. Moge duidelijk zijn.
Ik heb het een plaats gegeven zo goed en kwaad als het gaat. Maar voor sommige dingen is toch nog iets meer nodig. Een goed gesprek met mijn ouders maar dat gaat er denk niet komen
Dat is wel heel mooi ja. Zoiets heb ik met mijn moeder, zij snapt mij niet, ik snap haar niet. Maar toch hou ik wel van haar...zoiets. Zou haar niet willen missen iig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Het mooiste van mijn ouders vind ik dat ze, ondanks dat ze soms de ballen snappen van me, toch gewoon onvoorwaardelijk van me houden
Ik weet niet exact wat er speelt, maar ik herken het denk ik wel. Soms ligt de winst dan ook in het accepteren dat mensen zijn zoals ze zijn, dat mensen doen wat binnen hun macht ligt, ook al is dat voor ons als kinderen niet genoeg. Soms is dat het beste dat ze kunnen geven, helaas.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed zo omdat ik vermoed dat er geen verbetering iig niet op korte termijn mogelijk is. Dat ik het er nog steeds moeilijk mee soms. Zoals nu bijvoorbeeld. Moge duidelijk zijn.
Ik heb het een plaats gegeven zo goed en kwaad als het gaat. Maar voor sommige dingen is toch nog iets meer nodig. Een goed gesprek met mijn ouders maar dat gaat er denk niet komen
Ik kan me altijd zo verbazen om die Savannah-gevallen. Ik kan me daar echt totaal niets bij voorstellen dat je je kind zoiets aandoetquote:
Nee precies. Het bots vaak genoeg, maar dat kan ook gewoon.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is wel heel mooi ja. Zoiets heb ik met mijn moeder, zij snapt mij niet, ik snap haar niet. Maar toch hou ik wel van haar...zoiets. Zou haar niet willen missen iig.
Gevalletje postnatale depressie?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan me altijd zo verbazen om die Savannah-gevallen. Ik kan me daar echt totaal niets bij voorstellen dat je je kind zoiets aandoet
Dat gevoel heb ik nooit gekend eigenlijk. Maar het lijkt me heerlijk, een warm bad van liefde.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Het mooiste van mijn ouders vind ik dat ze, ondanks dat ze soms de ballen snappen van me, toch gewoon onvoorwaardelijk van me houden
Je denkt dat dat gesprek dingen voor jou oplost? Zou iemand anders dat niet in de plaats van kunnen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
En zo zou het altijd moeten zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Are you serious?quote:
Het is een vraag. Ik heb dat allemaal niet gevolgd.quote:
Ik weet wel dat iemand met een postnatale depressie echt enorm rare dingen kan gaan doen met eigen kind.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Mwah, denk dat zo iemand gewoon enorm fucked-up is. Ook zonder dat kind.
Nou ja, ik weet natuurlijk ook niet wat er speelde, maar dit meisje was al wat ouder en werd systematisch mishandeld tot ze aan de gevolgen daarvan is overleden. Vervolgens is haar lichaam (ik meen zelfs in stukken) gedumpt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een vraag. Ik heb dat allemaal niet gevolgd.
Tsja ik ben niet anders gewend.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel verdrietig zeg.
Dat dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet exact wat er speelt, maar ik herken het denk ik wel. Soms ligt de winst dan ook in het accepteren dat mensen zijn zoals ze zijn, dat mensen doen wat binnen hun macht ligt, ook al is dat voor ons als kinderen niet genoeg. Soms is dat het beste dat ze kunnen geven, helaas.
Sommige dingen wel. Of iig het gevoel dat ze het begrijpen dat ik er nog mee zit etc.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je denkt dat dat gesprek dingen voor jou oplost? Zou iemand anders dat niet in de plaats van kunnen?
Dat er enige mentale problematiek speelde lijkt me in ieder geval wel duidelijk ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat iemand met een postnatale depressie echt enorm rare dingen kan gaan doen met eigen kind.Dus het zou maar zo kunnen, toch?
ik ben niet anders gewendquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nooit gekend eigenlijk. Maar het lijkt me heerlijk, een warm bad van liefde.
Dat denk ik ook eerder.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
Mwah, denk dat zo iemand gewoon enorm fucked-up is. Ook zonder dat kind.
Sommige mensen zijn gewoon enorm ziek in hun hoofd. Ik snap mensen (vooral vrouwen) met Munchhausen by proxy ook niet, maar ze zijn er en ze kunnen het niet helpen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet natuurlijk ook niet wat er speelde, maar dit meisje was al wat ouder en werd systematisch mishandeld tot ze aan de gevolgen daarvan is overleden. Vervolgens is haar lichaam (ik meen zelfs in stukken) gedumpt.
Dan denk ik? WHAT THE FUCK?!?
Hoef je toch geenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben niet anders gewend
Wel op een noordelijk nuchtere manier overigens, maar m'n ouders staan wel altijd voor ons klaar.
Ik vind het verschil in cultuur wel grappig om te zien tussen mijn ouders en bv de ouders van m'n mexicaanse schoonzusje: net zoveel liefde, maar op zo'n vreselijk verschillende manier geuit
Rond dezelfde tijd had je toch ook het meisje van Nulde? Die was in stukken gechopt geloof ik.quote:In Holten (Overijssel) heeft de politie Twente afgelopen nacht rond drie uur het lijk van een peutermeisje in de kofferbak van een auto gevonden. De inzittenden, een man zonder vaste woon- of verblijfplaats en een vrouw uit Alphen aan den Rijn, zijn gearresteerd en zullen vrijdag worden voorgeleid aan de rechter-commissaris in Den Haag.
De auto viel op omdat hij reed op een plaats waar dat 's nachts niet is toegestaan. Toen de politie poolshoogte kwam nemen en de kofferbak bekeek werd het dode meisje aangetroffen. Op het lichaampje van het meisje zal sectie worden verricht om de doodsoorzaak vast te stellen, de politie gaat er vooralsnog van uit dat de peuter door een misdrijf om het leven is gekomen. Door de politie Hollands Midden, aan wie de zaak is overgedragen, zijn zo'n twintig rechercheurs op de zaak gezet. Over de identiteit van het meisje is nog niets bekendgemaakt.
Ik denk dan dat er, vaak, een psychische stoornis achter zit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook eerder.Er bestaan vreselijk zieke mensen
Yep, die was in stukken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:23 schreef MissMSX het volgende:
Owh ja, dit was het verhaal:
21 september 2004
Rond dezelfde tijd had je toch ook het meisje van Nulde? Die was in stukken gechopt geloof ik.
ik heb het het grootste deel van mijn leven voor kennisgeving aangenomen en het als normaal gezien. Vandaar dequote:Op donderdag 2 juni 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoef je toch geenbij te zetten? Geniet ervan, koester het!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep, die was in stukken.![]()
Kwamen beide niet om omdat nieuw vriendje liever geen kinderen wou?Weet het niet meer.
Nou ja, het interesseert me eigenlijk niet wat de reden is. Ik kan er niet tegenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon enorm ziek in hun hoofd. Ik snap mensen (vooral vrouwen) met Munchhausen by proxy ook niet, maar ze zijn er en ze kunnen het niet helpen.
Ik zeg nu niet dat dit perse bij Savannah ook gebeurd is. En een depressie ben je ook niet zomaar kwijt, daar heb je vaak wel medicatie voor nodig.
Vind het wel fijn om te lezen als iemand een mooie/fijne jeugd heeft gehad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:25 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb het het grootste deel van mijn leven voor kennisgeving aangenomen en het als normaal gezien. Vandaar de
Ik weet inmiddels dat het treurig genoeg helemaal niet zo vanzelfsprekend is en waardeer het daardoor veel meer.
Ik vind dat soort psychoses wel interessant, wat drijft iemand om iets te doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, het interesseert me eigenlijk niet wat de reden is. Ik kan er niet tegen
Of nog erger dat de kinderen totaal ongelukkig zijn in het nieuwe land.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
Oh echt he, dat programma 'ik vertrek'. Mensen die emigreren naar Spanje maar geen woord Spaans spreken. En dan verbaasd zijn dat het lastig is om je eigen bedrijf te beginnen.
Die passen zich vaak het makkelijkst aan nog.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of nog erger dat de kinderen totaal ongelukkig zijn in het nieuwe land.
Het leven draait niet altijd om de kinderen alleen, hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of nog erger dat de kinderen totaal ongelukkig zijn in het nieuwe land.
Neem dan geen kidsquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het leven draait niet altijd om de kinderen alleen, hoor.
Dat zouden sommige mensen inderdaad eens moeten overwegenquote:
De meeste mensen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zouden sommige mensen inderdaad eens moeten overwegen
Ik wilde het aardig houden... Maar je hebt gelijkquote:
ik heb het met je te doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
Ik heb vakantie maar moet morgen al om 6 uur op. Boehoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |