quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:43 schreef FruitenCo het volgende:
Ik vind dat je je achterlijk gedraagtIk wil niet Dr.Phil spelen, maar vrouwen zijn geen neukobjecten, beetje liefde toepassen is niet verkeerd vriend.
Geforceerd doen alsof?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:43 schreef FruitenCo het volgende:
Ik vind dat je je achterlijk gedraagtIk wil niet Dr.Phil spelen, maar vrouwen zijn geen neukobjecten, beetje liefde toepassen is niet verkeerd vriend.
Inderdaad, maar voor sommige mensen is het een drang omdat ze bang zijn dat ze zichzelf te kort doen, ze willen hun ego nog groter maken, of ze willen iets bewijzen tegenover vrienden. Ik erger me mateloos aan dat soort figurenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:00 schreef ABombali het volgende:
Maar een beetje respect hebben voor vrouwen is ook niet verkeerd. Het is niet alsof ze zich even beschikbaar stellen zodat je er over heen kan. Laat haar ook genieten, en anders moet je er niet aan beginnen vind ik. Het is niet stoer om even zoveel mogelijk vrouwen te neuken, en ze te gebruiken als alleen maar een lustobject.
Fuck dat vriend, waarom moet je je verontschuldigen naar dit FOK! volk? Wat jij doet is gewoon een one-night-stand klaar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:16 schreef Nils22 het volgende:
dank voor de reacties!
Ik doe dit niet ieder weekend ofzo...sterker nog...bijna nooit.
ik ben absoluut geen versierder ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt... teringlijer...quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:13 schreef FruitenCo het volgende:omdat ik mensen altijd goed in kan schatten heb ik waarschijnlijk al 20 neukbeurten voorkomen waar ze achteraf spijt van zou hebben gekregen.
Alleen als het frans totaal is, anders niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef cinnamon_M het volgende:
Je vraagt t aan de mannen, maar ik reageer toch ff.
Mwah... kan dit wel begrijpen; bij mij ligt t er echter meer aan hoe moe ik ben e.d., soms ben ik gewoon niet in de mood voor lange seks en wil ik een vluggertje (kan zowel bij ONS als bij relatie zijn). Op zo'n moment vind ik het alleen maar fijn als de man gewoon lekker zelfzuchtig bezig is met zijn eigen genot - dan hoef ik me daar niet al te druk om te maken en heb ik de ruimte om egoďstisch bezig zijn met míjn eigen genot. En ik vind het ook wel geil als een man snel klaarkomt, eigenlijk (uiteraard als het binnen een relatie is liever niet altíjd).
Wil je in zo'n geval ook niet gepijpt worden trouwens, of is dat wel ok?
Er is geen liefde in het spel bij TS.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:43 schreef FruitenCo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |