Hoezoquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nouja, alleen Dastan. Stelletje polygamisten..
Oja?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
heb ik een leuk plaatje van gr gr
Ik zou Snuf. nooit durven vergeten, maar hij is nooit online.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:49 schreef ThaTim het volgende:
Etsu vergeet mij en Snuf.. Kwalijke zaak.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Die moet in de OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij 't zegtquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nicequote:
Het was maar een grapje hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee. Dastan wilde dat niet hebben inderdaad.
Meer van dat ik niet wil dat al m'n gegevens bekend en openbaar is voor iedereen. Sander en VR2 zijn een uitzondering.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu wil liever niet dat zn rl vriendjes erachter komen dat hij online vriendjes toevoegt, ja dit is het he? ;$
quote:
Ik wil ook uitzondering zijnquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meer van dat ik niet wil dat al m'n gegevens bekend en openbaar is voor iedereen. Sander en VR2 zijn een uitzondering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |