ik krijg anders mooi info van degene die achter de server zitquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:26 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
hahahaha viro geloven hahhahahaha
Echt wel. Live and let live...we willen gewoon voortzetten wat even spaak is gelopen, maar wat in principe gewoon gaaf is!quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Echt beneden alle peil als er daadwerkelijk een DDOS aanval is geweest
Ziggo.quote:
hoe kom je daar achter?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
als ik de snelheden hadquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:27 schreef Viro het volgende:
[..]
ik krijg anders mooi info van degene die achter de server zit
geloof er niks van, volgens mij zijn er zoiezo heel weinig mensen die weten hoe dat moet.. en als dat wel zo is dan is het niet met 30 min. opgelost...quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Test maar eens:quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ziggo.Nu zit ik wel op een draadloos netwerk, maar ik heb ook een kabeltje
Het is ook nog niet opgelostquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
geloof er niks van, volgens mij zijn er zoiezo heel weinig mensen die weten hoe dat moet.. en als dat wel zo is dan is het niet met 30 min. opgelost...
Het is ook niet opgelost..quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
geloof er niks van, volgens mij zijn er zoiezo heel weinig mensen die weten hoe dat moet.. en als dat wel zo is dan is het niet met 30 min. opgelost...
Heel laagquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Test maar eens:
http://speedtest.ziggo.nl/
Ditquote:
een heel zooitje troep naar een server sturen waardoor ie overbelast raakt dacht ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:29 schreef sharr het volgende:
Wat is nou weer een ddos aanval? Ik ken alleen dos van oude pc's
denial of service udp flood attackquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:29 schreef sharr het volgende:
Heb ook geen idee wat het inhoudt. Voor het eerst gehoord tijdens die wikileaks affairequote:Op donderdag 2 juni 2011 18:29 schreef sharr het volgende:
Toch maar een draadje op aansluiten danquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
Heel laagMaar dat is ook niet zo gek. Ik zit op een draadloos netwerk en de router staat drie verdiepingen lager
http://nl.wikipedia.org/wiki/Distributed_denial-of-servicequote:Op donderdag 2 juni 2011 18:29 schreef sharr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |