ze is in een menstruatie periodequote:Op donderdag 2 juni 2011 18:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja
En je hebt nu serieus een probleem jij kankersharr.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja
Zo sneu...quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mensen, er is een DDOS aanval op de server geweest / bezig. Viro & Redskillz zijn ermee bezig.
Ik gaat er zo ook 1 in de oven gooienquote:
Ik zaterdag ook.quote:
Torches and pitchforksquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:09 schreef 129383 het volgende:
als de boel ge-ddost wordt
zal dat vast achter en proxy gaan ...
anders ben je een mega nul
ik denk dat er gewoon aangifte moet worden gedaan
of een klopjacht
Jezus, doe niet zo godsgruwelijk stoer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zaterdag ook.
En Kareltje ken je wel joh sharr. Leuke jongen woont aan het einde van de Zoomwijcklaan in zo'n apart huisje
Doen we ook. Dit gaat om de troll mensen uit ARG. Wij hebben hier niet om gevraagdquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:10 schreef Zokunen het volgende:
Doe eens lief over koelkast, pizza, eze, hups en patje![]()
Als de toon zo negatief blijft ga ik niet meer draaien, terwijl ik het heel graag wil.
Voor mij is het een uitlaatklep, voor hun was het dat al tijden niet meer, maar ze deden het.
De meesten hier doen ook normaal hoor. Er wordt gewoon een beetje over en weer getrollt en gescholden. Is zo weer overquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:10 schreef Zokunen het volgende:
Doe eens lief over koelkast, pizza, eze, hups en patje![]()
Als de toon zo negatief blijft ga ik niet meer draaien, terwijl ik het heel graag wil.
Voor mij is het een uitlaatklep, voor hun was het dat al tijden niet meer, maar ze deden het.
is het mischien uit jalouzie ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doen we ook. Dit gaat om de troll mensen uit ARG. Wij hebben hier niet om gevraagd
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |