Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:36 schreef zerokil het volgende:
Welke formatie spelen jullie?
Ik denk dat ik voor 4-3-3 ga.
Maar die is verrekte duur.
Scheelt nog best veel hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:52 schreef Fenomeno het volgende:
Als je voor 4-3-3 wil gaan zou ik 4-3-2-1 pakken, ontloop elkaar bijna niks en de formatie kaarten kosten nog geen kwart..
Dus jij raadt het niet aan? Voor mij zou het misschien nog wel kunnen, ik ben vandaag pas echt begonnen met FUT. Heb nu een team vol met 4-3-3, iedereen heeft nog wel groene formatie als je wisselt, dus dat is ook wel handig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Scheelt nog best veel hoorje spelers lopen bij 4-3-3 een stuk anders dan met 4-3-2-1
Ja kan ook handig zijn voor mijn team.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:24 schreef mash_ het volgende:
Nou je kan ook gewoon 4-3-3 spelen en dan je spelers 4-3-2-1 kaartjes geven. heb ik ook op het moment. als de rest gewoon goed is haal je 100 chem
ik speel ook zo met mn duitsers, en het speelt geweldigquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
ik speel met mn BPL 4-3-1-2, speelt redelijk, alleen komen de spitsen nog wel eens aan de flanken te staan, en dat werkt niet zo lekker
met mn Bronze Boys speel ik 4-3-2-1, speelt net als 4-3-3, maar de vleugels spelen meer naar binnen, dus je kan kiezen voor kappen en schieten of de voorzet geven.
Met mn <80 Bundesliga team ga ik 3-4-1-2 spelen, weet niet hoe dat gaat
Wel supertraag middenveld, levert dat nooit problemen op in de omschakeling?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ik speel ook zo met mn duitsers, en het speelt geweldig
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fTx6SCPzbaWJZ
nee hoor valt wel mee, meestal zoeken mn tegenstanders toch de flanken als ze mn opstelling zien, en daar heb ik met marin en reus genoeg snelheid. Anders houden mijn verdedigers ze wel tegen, want die zijn ook superchillquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel supertraag middenveld, levert dat nooit problemen op in de omschakeling?
lekker team hoor!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:19 schreef Erik1991 het volgende:
De contractkaarten zijn, in ieder geval op dit moment, weer goedkoop (250/300 buy now, PS3).
Dit is nu mijn team (5-2-2-1). Speel lekker aanvallend met opkomende backs:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#EzcLtmIebaWKC
Misschien Silva i.p.v. VdV voor extra chemistry?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:19 schreef Erik1991 het volgende:
De contractkaarten zijn, in ieder geval op dit moment, weer goedkoop (250/300 buy now, PS3).
Dit is nu mijn team (5-2-2-1). Speel lekker aanvallend met opkomende backs:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#EzcLtmIebaWKC
Heb Silva verkocht om daarmee Forlan te financieren. VdV is een zekerheidje, vind ik een heerlijke speler.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:32 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Misschien Silva i.p.v. VdV voor extra chemistry?
Klopt, die wissel ik ook vaak met elkaar. Vind ik allebei erg fijn spelen aan die linkerkant. Novakovic IF is ook een prima spits, zeker in het afmaken en aanspelen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je kunt ook Elia op de plek van Mata zetten natuurlijk.
Gooi ze in je Trade Pile.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:52 schreef zerokil het volgende:
Kutttt,,
ik heb iets van 20 contract cards gekocht maar heb nu geen genoeg ruimte om het te plaatsen.
Wat moet ik nu doen?
Graag snel antwoord..
Ik kan ze alleen maar discraden...
En nu op de webapp kan ook niet, wat gebeurd er eigenlijk als ik nu mijn console uit zet ben ik dan al die cards kwijt?
Nutteloze items discarden in je consumables. Of wachten totdat je er wat verkocht wordt.quote:
Als je op de webapp hetzelfde hebt na het kopen van een pakje dan kan je gewoon F5en en dan staan ze ook bij de items die je nog moet wegzetten..normaal max 5 ofzo, maar er kan een complete premium staan als je op F5 drukt.quote:
Same problem. Nou ja gedeeltelijk, blijkbaar heb ik hem ooit eens zo hard gebashed dat de rechter trigger regelmatig blijft hangen. Wat een kut spel is het eigenlijk ook.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:29 schreef Fenomeno het volgende:
Gvd ik kom er net achter dat ik vanmiddag m'n controller kapot heb gegooid, m'n R1 toets doet het niet meer
Je bloeddruk komt wel weer op de goeie hoogte. Weer een voordeeltje aan dit alles.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:32 schreef Fenomeno het volgende:
Ik speelde tegen een gast die constant diepe ballen hoog gaf. Verthongen kopte 3 keer finaal mis terwijl de tegenstander 2-3 meter voor hem was, toen moest de frustratie eruit
Kost me wel weer 30 euro en 8 dagen voor ik weer fifa kan spelen
Je kan beter geen packs kopen en gewoon handelenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:39 schreef Idioteque het volgende:
Heeft het nut om van die packs te kopen? Is er altijd kans dat er een IF speler in zit, of alleen op bepaalde dagen/tijdstippen? Welke pack kan ik het beste kopen om kans te maken op een IF speler?
Tijdens happy hour is de kans iets groter, maar kans op een IF blijft mega, mega klein. Meesten hier spelen al sinds het begin zo ongeveer en hebben er 1 of 2 keer eentje gehad e ndan vaak ook nog eentje die geen fuck waard was..quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:39 schreef Idioteque het volgende:
Heeft het nut om van die packs te kopen? Is er altijd kans dat er een IF speler in zit, of alleen op bepaalde dagen/tijdstippen? Welke pack kan ik het beste kopen om kans te maken op een IF speler?
Gold packs of premium gold?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:41 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Je kan beter geen packs kopen en gewoon handelen
Betalen voor coins is al vrij dubieus, maar als je dat in dit stadium van het spel nog gaat doen..quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:56 schreef Fenomeno het volgende:
Op ebay vragen ze 30 dollar per 100k coins ongeveer, als ik m'n spelers verkoop en m'n coins verkoop tegen die prijs heb ik m'n PS3 er onderhand uit
Lijkt met ook sterk dat die gasten tegen zulke rates verkopen, maar er zijn natuurlijk vaders met dikke CC's die alles voor hun kroost over hebben..quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Betalen voor coins is al vrij dubieus, maar als je dat in dit stadium van het spel nog gaat doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |