Hij heeft het over afgestudeerden. Dat zijn mensen die gestudeerd hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:08 schreef Biekuh het volgende:
TS wordt ondanks zijn werkervaring ondergesneuwd door InHolland-broekies.
Heerlijk altijd, die ' Ik heb geen WO aangekund, dus WO'ers kunnen niks en ik haal het oneindige ervarings 'argument' maar weer aan' topics.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:06 schreef Monco10 het volgende:
Afgestudeerden die een organisatie binnenrollen en niet verder komen dan een hoop poeha en blabla brengen. Veel geschreeuw maar ondertussen weten ze niet hoe ze iets moeten aanpakken en tot uitvoering kunnen brengen.
Doe eerst maar eens wat ervaring op en kom dan nog eens terug.
WO dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij heeft het over afgestudeerden. Dat zijn mensen die gestudeerd hebben.
Minstens... Het liefst hoger...quote:
Helaas is het wel de praktijk dat ze niet weten hoe ze iets moeten aanpakkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:16 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Heerlijk altijd, die ' Ik heb geen WO aangekund, dus WO'ers kunnen niks en ik haal het oneindige ervarings 'argument' maar weer aan' topics.
Het liefst in een powerpoint, of niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:23 schreef Aethereal het volgende:
Beetje vage OP TS, kun je het wat concreter maken met wat voorbeelden?
Ik gok dat je, ondanks je ruime ervaring in de telecom, niet eens weet wat een Markov-proces is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:20 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Helaas is het wel de praktijk dat ze niet weten hoe ze iets moeten aanpakken
Ik gok dat ik meer geld heb dan jij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:24 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ik gok dat je, ondanks je ruime ervaring in de telecom, niet eens weet wat een Markov-proces is.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:16 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
hha ja zo had ik er ook een die goser was de trotwaar aan het aanvege en toen zij ik hha je kan beter met j hoofd over het trotwaar fegen want er is geen grootere bezem dan jij [ afbeelding ]
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:28 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Hoop ik wel voor je, ik ben namelijk student.
Dan leg je ze dat uit en dan weten ze het voortaan welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:20 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Helaas is het wel de praktijk dat ze niet weten hoe ze iets moeten aanpakken
Alsof jij weet waar je over praat.. Gezien je argumentatie ben je niet veel verder gekomen dan de middelbare school.quote:
Ik heb alles op de rit, ik ben succesvol.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:33 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Alsof jij weet waar je over praat.. Gezien je argumentatie ben je niet veel verder gekomen dan de middelbare school.
neuh, je mist nog een persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:36 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik heb alles op de rit, ik ben succesvol.
Als je succesvol was, was je de directeur en had je die zogenaamd bijdehante niets-kunnende ex-feuten ontslagen. In plaats daarvan open je een topic op FoK waarin je niets anders doet dan je eigen onbenul tentoonstellen met als klap op de vuurpijl de claim dat je succesvol bent. Maar goed, dream on, ik ga er ook maar voorbeeld aan nemenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:36 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik heb alles op de rit, ik ben succesvol.
Je zal best een goede baan kunnen krijgen, alleen zul je de klepel moeten gaan zoeken, dag in dag uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:40 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
neuh, je mist nog een persoonlijkheid.
Maar goed, t zal mij verder een zorg zijn, ik weet dat ik na mijn studie toch wel een goede baan kan krijgen en tot die tijd leef ik op jouw belastingcenten. Dus werken jij, want ik wil morgen weer gaan zuipen!
Haha gast, de dingen waar ik mij mee bezig hou en bezig ga houden in de toekomst ga jij in nog geen 100 jaar begrijpen. Dus ga nou maar helpdesk spelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Je zal best een goede baan kunnen krijgen, alleen zul je de klepel moeten gaan zoeken, dag in dag uit.
Dat dachten die duizenden andere studenten ook, laat me raden je hebt nog nooit gewerkt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:47 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Haha gast, de dingen waar ik mij mee bezig hou en bezig ga houden in de toekomst ga jij in nog geen 100 jaar begrijpen. Dus ga nou maar helpdesk spelen.
Lol, heb al meerdere stages in het bedrijfsleven gehad en dat ging eigenlijk wel prima. En wat betreft mijn toekomstig salaris, het schijnt dat het in de wereld op het gebied van consultancy in de pensioenwereld goed toeven is. Maar gelukkig heb jij ook een declaratietarief van 250 euro per uur, dus staan we over 10 jaar op gelijke voetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:52 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Dat dachten die duizenden andere studenten ook, laat me raden je hebt nog nooit gewerkt?
Wat ik verdien ga jij in nog geen 100 jaar verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |