Je baas is gewoon bang dat je allemaal hete kerels gaat hosselen daar, tijdens het werkquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:09 schreef Californium het volgende:
Wij krijgen binnenkort een kleding voorschrift...
Ja en idd... Ik werk aan de telefoon en mijn baas was gister al goed bezig.. Ik had een gewoon shirtje aan met spaghetti bandjes... En toen moest ik mijn schouders bedekken...
Gecondoleerd Morgane!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Omdat mijn oom onverwachts is overleden vorige weekGisteren was de uitvaart.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:47 schreef morgane het volgende:
Dankjewel IB! Misschien heeft iemand er vorige week nog wel iets over gelezen op Nu.nl en De Gelderlander. Iets met een Nederlandse toerist en een strand in Portugal.
Hoe gaat het met studeren?quote:
quote:Datum:26-05-2011
Aan:Alle studenten Geneeskunde, Biomedische wetenschappen, MMD en Tandheelkunde
Betreft:Aanscherping richtlijnen Surveillanten m.b.t. toetsen
Bericht:Er is een toenemend aantal klachten van surveillanten en studenten over het vele toiletbezoek tijdens toetsen. De examencommissies Geneeskunde, Biomedische wetenschappen en Tandheelkunde hebben besloten tot een aanscherping van de regels;
- Tijdens toetsen GEEN toiletbezoek.
- Alleen in noodgevallen, (waaronder onwel worden, of een medische reden) is een uitzondering mogelijk; er zal dan een notitie worden gemaakt van de naam en het studentnummer. Het studentnummer en de naam worden na de toets met de uitslagen doorgegeven aan de afdeling ONDERWIJSCOÖRDINATIE, en indien er aanleiding toe is aan de betrokken examencommissie.
De regeling gaat per direct in en zal dus al van toepassing zijn tijdens de toetsen van 3 juni aanstaande.
De overwegingen hierbij zijn:
- Minder belasting voor de surveillanten, die zich meer kunnen richten op toezicht in de tentamenzaal.
- Minder storing voor de deelnemers aan de toetsen.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:40 schreef Wolve000 het volgende:
Hooi!
Iedereen nog bedankt voor een gezellige bbq gisteren!
Oh!quote:
Ja, ik wist al wel wie je was, maar ik wist je nick helemaal niet! Normaal weet ik eerder de nick dan de naam!quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:44 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Oh!
Ik had je al wel eens gezien in Odessa. Maar dat was al wel lang geleden.
Je maakt uitsluitend kwaliteitsposts?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:49 schreef Wolve000 het volgende:
Nou, bij deze weet je dat ik ook nog een account heb.
Al sinds begin 2002 zelfs, maar met 3000 posts niet bepaald een grootverbruiker.
Ja, wat belachelijk!quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:42 schreef Swine het volgende:
[..]
Gecondoleerd
[..]
Hoe gaat het met studeren?
Heb je de nieuwe nazi-praktijken van onze faculteit al meegekregen?
[..]
Op de fietsquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, wat belachelijk!Niet dat ik ooit naar de wc ga tijdens een tentamen, maar toch.
Ik ken de stof best goed denk ik, maar het is dit jaar voor het eerst een extended-matching tentamen met een vrij zware puntentelling heb ik het idee (als je bijv. 3 van de 4 'matches' goed hebt bij een vraag, krijg je toch 0 punten, je moet dus alles goed hebben wil je punten krijgen).
Ik heb alleen echt geen zin meer om te leren. Ben gisteren/vandaag dus maar vast begonnen met verhuizen
op de fiets
.
Volg jij een blok nu? Of mag je al bijna beginnen aan je co-schappen?
quote:
Je kunt ook gewoon hier even vragen of er mensen kunnen helpen? Volgens mij zijn er zat personen met een auto hierquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:37 schreef Rituals het volgende:
[..].
Dan hoeven m'n ouders overmorgen minder te tillen. Lief dat ze willen/komen helpen, maar ik wil ze zo min mogelijk belasten.
Al moet ik niet teveel in één keer willen meenemen op te fiets, ik heb nu een beetje last van m'n schouder.
Je zegt het verkeerd, Yashi was rustig genoeg om hem niet meteen aanvallend de toegang tot het complex te weigeren, ook al was hij er toch alquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:47 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens vond ik het vooral mooi dat Remlof hier aan kwam gister en vroeg 'is dit huisnummer 3' in plaats van 1 waar we dan wonen
Stond hij even verdwaasd te kijken waarna hij argwanend vroeg 'oh, maar zijn jullie toch van fok dan'
Gelukkig waren DK en Laysa zo netjes om dat positief te beantwoorden
Hij had geluk dat ze net de wapens aan het doorladen was.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd, Yashi was rustig genoeg om hem niet meteen aanvallend de toegang tot het complex te weigeren, ook al was hij er toch al
Och zeker wel, de McDaddy begint vaak nog veel vroeger en dat scheelt met de wektijd ook absoluut. Maar dan ben ik 's ochtends ook geen peer waardquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:11 schreef Rituals het volgende:
Maar als je moet werken zul je toch wel vaker nog eerder opstaan? Of is half 8/8 uur echt uitzonderlijk vroeg voor je?
Ja. Dankje!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Is dat een voldoende dan of niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:59 schreef Rituals het volgende:
Wat een drama tentamen![]()
.
Heb nog nooit zo'n laag percentage gehaald (maar vergeleken met medestudenten valt het nog een klein beetje mee). Komt puur door de enorm zware puntentelling, bij een normale puntentelling had ik bijna een dubbel zo hoog percentage gehad.
Maar goed, weekend!
Het lijkt wel het libelle-forum!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:29 schreef Rituals het volgende:
Normaal gesproken absoluut niet, maar gezien de reacties op het prikbord krijg ik zelfs nog hoop(ik heb slechts 29% goed, maar moet je de reacties op het prikbord eens lezen)
60%quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:49 schreef Rituals het volgende:
Inderdaad. Ben dus ook heel erg benieuwd waar de norm komt te liggen.
Altijd leuk om jurkjes te kopenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanmiddag ff snel met mama wat kleren gekocht, eindelijk. Weer leuke jurkjes!
Leuk! Foto's?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanmiddag ff snel met mama wat kleren gekocht, eindelijk weer leuke jurkjes!
Nu nog gaan sporten en dan komt alles goed!
Voortaan grotere minimeets bij USC?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:06 schreef Laysa het volgende:
Mooi Kut Rituals!
Ik ga ook sporten bij het USC
Ik ga voor een abbo onbeperkt en wie weet krijg ik ooit DK meequote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:25 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Voortaan grotere minimeets bij USC?
Cool....ga ik je gewoon daar meetenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:34 schreef Rituals het volgende:
Misschien ga ik vanaf volgende week ook weer sporten! Dan woon ik dichterbij, dus heb ik al één excuus minder.
Ah nice! DK heb ik ook weleens meegenomen, anderhalf jaar geleden ofzo, toen ik net begon.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga voor een abbo onbeperkt en wie weet krijg ik ooit DK mee
Ik heb alleen geen idee hoe je eruit zietquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee hoe je eruit ziet. Mooi, als ik sommigen hier mag geloven
.
quote:
De laatste student die mij versierde wordt nu mn manquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:41 schreef Rituals het volgende:
[..]. Ik vrees dat ik erg onaantrekkelijk ben in het sportcentrum
. Maar goed, ik hoef je niet te versieren, dat scheelt
.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
De laatste student die mij versierde wordt nu mn man
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:46 schreef Rituals het volgende:
[..].
Als ik nog een kans wil maken moet ik dus even opschieten.
Bwhehehequote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
wtf![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)om_slaat_u_mij_.html
ik wordtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef IrishBastard het volgende:
Nou durfde ik ook wel een foto hier te posten, ik wordt toch niet herkend
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:23 schreef swarmahoer het volgende:
wel oppassen met bukken anders is je kont te zien
Maandag weer, ook water en zoutquote:Op zaterdag 4 juni 2011 06:02 schreef Rituals het volgende:
Ik heb gedroomd over jou Swine![]()
. Niets spectaculairs alleen.
Volg jou nu nog onderwijs?
Gewoon, omdat het kan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:58 schreef morgane het volgende:
Waarvoor heb je die Burka nou eigenlijk? Dat heb ik ff gemist
Ja ik moet eigenlijk nog zo'n onderjurk hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:23 schreef swarmahoer het volgende:
wel oppassen met bukken anders is je kont te zien
mocht je je nog vervelen kom ff langsfietsen zoquote:
Jou kennen, kennelijk?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:17 schreef Stranger het volgende:
Dus daar zit je dan, 20 jaar rookervaring, amper 3 weken sportervaring, op een spinningfiets denkende: 'Wat maakt mij het uit dat ik na 20 seconden dood over dat stuur lig, ik ken niemand en niemand kent mij.'
The fuck doe jij daar dan Faithy?
en ik nog glimlachen naar je, maar je glimlachte niet terugquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:17 schreef Stranger het volgende:
Dus daar zit je dan, 20 jaar rookervaring, amper 3 weken sportervaring, op een spinningfiets denkende: 'Wat maakt mij het uit dat ik na 20 seconden dood over dat stuur lig, ik ken niemand en niemand kent mij.'
The fuck doe jij daar dan Faithy?
Ik zou ook zeggen dat ik glimlachtequote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ik nog glimlachen naar je, maar je glimlachte niet terug
(ik twijfelde wel even, is lang geleden)
enneh, je ging idd dood!
Je hebt wel akelig veel insideknowledge voor iemand die hier nooit postquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:29 schreef Stranger het volgende:
Internetheld als ik ben heb ik natuurlijk een Cali'tje gepulled door op veilige afstand te blijven en daarna zo snel mogelijk iets op fok te posten.
ik gok dat hij ook wel eens wat van Hosti hoortquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je hebt wel akelig veel insideknowledge voor iemand die hier nooit post
Niet echt, paar keer, maar bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, heb je al vaker op de spinfiets gezeten? Je moet echt minder op je armen steunen man!
Niet recent, in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:39 schreef Stranger het volgende:
Ik heb nooit iets te doen op mijn werk dus lurk wat af
En nooit..
[ afbeelding ]
Gezelligquote:
Volgens mij moet je dan gewoon een statisch ip instellen toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Gezellig. In welke WG zit je?
Ik ben verhuisd!Nu alle zooi nog opruimen/inrichten.
Ik begrijp alleen niet hoe ik het internet aan de praat krijg. Straks nog maar even rustig proberen.
Zie DM.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:59 schreef Rituals het volgende:
@ mo, prima! Misschien kun je even je adres en telefoonnummer PMen? Dan zorg ik dat ik er rond 11 uur ben.
@ ib, ik heb wat nummers (ip, subnetmasker, gateway en meer van die dingen) en ik heb een internetkabel gekregen die ik moet 'doorlussen' zodat ik draadloos internet heb ofzoiets. Kan dat?
Nee gaat over je kamernr, dan kan ik je misschien helpenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:08 schreef Rituals het volgende:
Hmm, volgens mij kan ik geen DM lezen op mijn telefoon. PM werkt ook niet helemaal.
@ mo, misschien kun je beter even mailen (mailadres staat op FB denk ik)
@ Swine, gaat je dm over het internet?Moet ik dan een internetkabel in de slaapkamer aansluiten?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:26 schreef Rituals het volgende:
Internet! Handig om samen te wonen met Swine![]()
.
Nicequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rondje bruggen gelopen
Lekker uitgewaaid nu
Mojito'squote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, dat we nu mojito's gaan drinken gaat het wandelen volgens mij weer behoorlijk teniet doen
Vind ik leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rondje bruggen gelopen
Lekker uitgewaaid nu
quote:
Je moet de tanden en de vingers niet op dezelfde plek begraven!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef Rituals het volgende:
Ik ben bijna klaar met opruimen! Wat een werk.
ik was na een maand nog niet klaar en jij al binnen een dagquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef Rituals het volgende:
je hebt gelijk hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef Rituals het volgende:
.
Hoe het er vanmiddag uitzag was echt niet leefbaar! Vraag maar aan Swine. Ik moet alleen wel nog alle spiegels poetsen (maar dat komt ooit wel
), kleding opruimen en de router aansluiten.
En daarna ga ik uitpuffen en bijkomen.
want wat een teringzooi was dat zeg..!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef Rituals het volgende:
Zit nog met een maat van mij, gaan zo naar de stadquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:29 schreef Rituals het volgende:
Heb je zin en tijd om mijn internet te maken?Hoewel half 12 wellicht een wat vreemde tijd is om dat te vragen
.
Ik denk dat ie het misschien wel over ons had...maar dat zal wel op zich wel op zich laten wachten, waarschijnlijk is C(dan wel D)P op een mooi feestje geweest waar hij vlug zijn slag heeft geslagen!quote:
Oh, wilde ze gisteravond niet?quote:Op zondag 5 juni 2011 03:45 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het misschien wel over ons had...maar dat zal wel op zich wel op zich laten wachten,
quote:
Eerst CP aanspreken en het dan zelf ook doenquote:
Hypocrisie ftwquote:Op zondag 5 juni 2011 10:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
[..]
Eerst CP aanspreken en het dan zelf ook doen![]()
Laatste dagje om aan scriptie te werken, druk druk drukNog zó veel te doen, en weinig tevreden over kwaliteit.
Da dus.quote:Op zondag 5 juni 2011 03:45 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het misschien wel over ons had...maar dat zal wel op zich wel op zich laten wachten,
Scoor jij meiskes!quote:
Werkt het nog allemaal? Zit in wg 17 zie ik net. Jij?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Gezellig. In welke WG zit je?
Ik ben verhuisd!Nu alle zooi nog opruimen/inrichten.
Ik begrijp alleen niet hoe ik het internet aan de praat krijg. Straks nog maar even rustig proberen.
Sterkte!quote:Op zondag 5 juni 2011 17:26 schreef IrishBastard het volgende:
Gratis tips:
Niet met blote handen rode pepers snijden. Als je dit toch doet:
Niet met je handen aan je smulrol zitten als je moet plassen. Niet met je vingers in je neus zitten.
En ja, dit zijn mijn zojuist opgedane ervaringenEn dat terwijl ik net mijn handen al 'gewassen' heb met olie
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:26 schreef IrishBastard het volgende:
Gratis tips:
Niet met blote handen rode pepers snijden. Als je dit toch doet:
Niet met je handen aan je smulrol zitten als je moet plassen. Niet met je vingers in je neus zitten.
En ja, dit zijn mijn zojuist opgedane ervaringenEn dat terwijl ik net mijn handen al 'gewassen' heb met olie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik heb taugé gegetenquote:
mooi zo!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat het via internet verspreid wordt
Dat met die pepers en tampeloeris komt anders ook wel in de buurtquote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef IrishBastard het volgende:
Film is aan het begin heel onduidelijk, de tijdssprongen zijn in het boek waarschijnlijk wél goed te begrijpen. Eind is vrij impressive, lijkt me echt het ergste wat je mee kunt maken
Nee dat is een vrolijke filmquote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef Dupje het volgende:
Ik vond het boek (en de Weduwnaar trouwens ook) heel mooi en lekker door te lezen. Maar de film hoef ik niet te zien. Ik kan niet zo goed tegen drama
Net met vriendlief Indiana Jones Temple of Doom gekeken
Eens.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef Laysa het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar films waarvan ik het boek heb gelezen. valt altijd heel erg tegen in mijn beleving
Oja harryquote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
behalve Harry PotterOok al vind ik die iedere keer inderdaad "tegenvallen"
Naja echt tegenvallen is het ook niet maar meer dat ze dan bepaalde dingen niet in de film stoppen.. Maarja het zijn ook behoorlijk dikke boeken
Ik snap ook echt niet hoe je zoiets kunt doenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
mijn ex-schoonvader deed een kluuntje.
Ik moest me altijd inhouden om hem niet meteen op zijn bek te stampen!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe je zoiets kunt doen
Ik ga er niet over verder over uitweiden.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:21 schreef Rituals het volgende:
Toen ik het boek las was mijn ex-schoonvader of ernstig ziek of al overleden, dus dat maakte het het einde van het boek misschien wat herkenbaarder/emotioneler.
Gezellig avond gehad. Een vriendinnetje was even komen kijken naar mijn nieuwe kamer.
Vandaag een kastje opgehaald bij MoBlo, een kledingrekje bij iemand van marktplaats en nog even naar IKEA geweest. M'n kamer is nu iets meer aangekleed. Ik mis alleen nog iets aan de muur. Ik heb drie schilderijtjes voor in de keuken, 2 posters in de slaapkamer, maar moet nog een mooi, groot schilderij boven m'n bank laten maken. Komt wel een keer. Ik vind het heerlijk hier.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:21 schreef Rituals het volgende:
Toen ik het boek las was mijn ex-schoonvader of ernstig ziek of al overleden, dus dat maakte het het einde van het boek misschien wat herkenbaarder/emotioneler.
Gezellig avond gehad. Een vriendinnetje was even komen kijken naar mijn nieuwe kamer.
Vandaag een kastje opgehaald bij MoBlo, een kledingrekje bij iemand van marktplaats en nog even naar IKEA geweest. M'n kamer is nu iets meer aangekleed. Ik mis alleen nog iets aan de muur. Ik heb drie schilderijtjes voor in de keuken, 2 posters in de slaapkamer, maar moet nog een mooi, groot schilderij boven m'n bank laten maken. Komt wel een keer. Ik vind het heerlijk hier.
uhg.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah komt een vrouw bij de dokter op tv...Dat is al snel.
Waarover?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga er niet over verder over uitweiden.
Je bent altijd welkomquote:
Echte bazen keken natuurlijk The Truth behind Zombies op National Geographicquote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
uhg.
En om over dat boek nog maar te zwijgen
O, ik las maar de helft!quote:
Nou vooruit, Laysa mag jou meenemenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, ik las maar de helft!
Je bent altijd welkom? Geen jullie!
Nee, tv staat al hele avond uit. Maar ik vond het zulke gedrochten, die hele komt een vrouw bij de dokter meuk, echt slecht gewoon.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Echte bazen keken natuurlijk The Truth behind Zombies op National Geographic
Nja, ik ben zo iemand die tegen iedereen verteld dat het kitscherige meuk is zonder het zelf ooit gezien te hebben.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, tv staat al hele avond uit. Maar ik vond het zulke gedrochten, die hele komt een vrouw bij de dokter meuk, echt slecht gewoon.
Ja dat verontwaardigd erover zijn kan me aan de reet troesten was het een goed boek. Maar dat is het niet eens. Enige goede aan de film is Carice. Ach dat is net als die Dan Brown hype, alleen die zaten nog enigszins in elkaar als een boek. Die van Kluun niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nja, ik ben zo iemand die tegen iedereen verteld dat het kitscherige meuk is zonder het zelf ooit gezien te hebben.
Niet mijn ding, wil het niet eens zien of lezen, lekker collectief verontwaardigd zijn over iets maar ondertussen wel allemaal zijn boeken kopen.
DM maar eens de gegevens dan.quote:
Dan Brown boeken zijn vermakelijk, maar nergens echt goed.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat verontwaardigd erover zijn kan me aan de reet troesten was het een goed boek. Maar dat is het niet eens. Enige goede aan de film is Carice. Ach dat is net als die Dan Brown hype, alleen die zaten nog enigszins in elkaar als een boek. Die van Kluun niet.
Ik heb net de laptop afgesloten en lig nu in bed. DMen lukt niet met m'n telefoonquote:
Netjes! Heb meestal niet eens meer tijd om het door te lezen...quote:Op maandag 6 juni 2011 00:12 schreef AMDB het volgende:
Zo, scriptie af, morgen nog even één keer doorlezen voor de zekerheid en dan inleveren
Doe je goed!!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:12 schreef AMDB het volgende:
Zo, scriptie af, morgen nog even één keer doorlezen voor de zekerheid en dan inleveren
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:12 schreef AMDB het volgende:
?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:58 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hah, is DK nog steeds niet echt welkom dus
Moet ik even kijken, weet ik zo nog nietquote:Op maandag 6 juni 2011 10:25 schreef Mikkie het volgende:
Swarmi en IB (en eventuele andere belangstellenden): zaterdag wat te doen? Hardenbergrally
hmmmzzzz....met je gedachten ergens anders dusquote:Op maandag 6 juni 2011 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Oh wacht, ik zit met m'n gedachten even te ver. Die rally is volgende week zaterdag. De 18e dus.
Ja, zelfdequote:Op maandag 6 juni 2011 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Oh wacht, ik zit met m'n gedachten even te ver. Die rally is volgende week zaterdag. De 18e dus.
Wat ben je druk bezet, hossel je meer mossel dan hosti?quote:
Dat zou serieuze skills vereisen, skills van een niveau waarvan ik niet durf te garanderen dat Swarma die heeftquote:Op maandag 6 juni 2011 10:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ben je druk bezet, hossel je meer mossel dan hosti?
Yasha! Cali! Kom eens de scheidsrechtertjes spelen?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat zou serieuze skills vereisen, skills van een niveau waarvan ik niet durf te garanderen dat Swarma die heeft
Plannen is voor mensen met een glazen bol.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:56 schreef Difficult het volgende:
Vanavond ( hopelijk ) lachen in de schouwburg!
quote:Najib Amhali
ALLES KOMT GOED!
Dat dus. Want er zijn meer mensen die misschien wel mee willen die ik nog even ga benaderen.quote:
Punt is dat ik die zondag een verjaardag heb, en het dus behoorlijk afhankelijk is hoeveel werk ik nog voor de studie moet doen. Dat is nu gewoon nog niet in te schattenquote:Op maandag 6 juni 2011 11:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dus. Want er zijn meer mensen die misschien wel mee willen die ik nog even ga benaderen.
en hoeveel was t?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo geld van de belastingdienst ook binnen, en meteen maar door naar de spaarrekening.. dat wordt leuk voor de vakantie
Volgend jaar krijg ik wss ookveel terug door al de reserveringen en vakantiegeld dat ik uit heb laten betalen toen mijn werkgever van payrollorganisatie veranderde..
Nadeel is alleen dat dat "vakantiegeld" doordat het maart/april al betaald werd een beetje opgeraakt is..
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:04 schreef swarmahoer het volgende:
eo jongerendag, rutger van castricum interviewt een vrouw
rutger: ik geloof helemaal niet, weet je waarom niet? ik durf gewoon zelf na te denken, ik heb het helemaal niet nodig zo'n god
mevrouw: die heb jij echt wel nodig
rutger: echt niet
mevrouw: ja echt wel, god heb je echt nodig
rutger: ik ben al heel lang gelukkig zonder god
mevrouw: zonder god kan je niet gelukkig zijn
mevrouw: nee daar geloof ik niet in
Nee, want ze gelooft in godquote:Op maandag 6 juni 2011 14:04 schreef swarmahoer het volgende:
eo jongerendag, rutger van castricum interviewt een vrouw
rutger: ik geloof helemaal niet, weet je waarom niet? ik durf gewoon zelf na te denken, ik heb het helemaal niet nodig zo'n god
mevrouw: die heb jij echt wel nodig
rutger: echt niet
mevrouw: ja echt wel, god heb je echt nodig
mevrouw: zonder god kan je niet gelukkig zijn
mevrouw: nee daar geloof ik niet in
nee was in een klb topic een filmpjequote:
je wilde gaan sporten, hop inplannen dus, uur per dag hartslag boven de 140/150quote:Op maandag 6 juni 2011 14:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben echt zo blij nuvalt een hele hoop van mijn schouders.. Vraag me alleen af wat ik nu met mijn tijd moet gaan doen
![]()
Ga wss wel alvast een boek samenvatten voor augustus
Mooi filmpjequote:
Bron schaamteloze copy van GSquote:This report explores key trends and challenges to the right of all individuals to seek,
receive and impart information and ideas of all kinds through the Internet. The Special
Rapporteur underscores the unique and transformative nature of the Internet not only to
enable individuals to exercise their right to freedom of opinion and expression, but also a
range of other human rights, and to promote the progress of society as a whole
ik lees altijd van beneden naar bovenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wist gewoon dat het over sporten gingipv dat je me eerst ff feliciteert
nice! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
DE VAKANTIE GAAT GEWOON DOOOOOOR
Burg.verdiept: Contractenrecht (4BRVCONT) 6,5 ma 16 mei 2011
Ik denk ik kijk nog één keer vandaag en dan moet ik stoppen met kijken.. zie ik ineens een 6.5 staan
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
DE VAKANTIE GAAT GEWOON DOOOOOOR
Burg.verdiept: Contractenrecht (4BRVCONT) 6,5 ma 16 mei 2011
Ik denk ik kijk nog één keer vandaag en dan moet ik stoppen met kijken.. zie ik ineens een 6.5 staan
Nice!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
oh, endocenten
van
Engels
Als ik mijn Syntax 2 niet zou halen zou ze gaan zien wat er aan te doen is op afstand voor een herkansing![]()
![]()
al ga ik het natuurlijk wel gewoon halen
Geüpload door geenstijl op 12 nov 2009quote:Op maandag 6 juni 2011 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
afgelopen weekend, niet heel oud, tenzij je een eendagsvlieg bent
Inkoopdienstverlening voor bedrijven in de zorg, onderwijs en utilities (op basis van abonnementen), geschreven voor een consultant.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer wordt er gesport? en amdb wat was je onderwerp ook al weer
donker is minder erg dan regen, wat er nu met bakken tegelijk uit komtquote:Op maandag 6 juni 2011 18:07 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, dan maak ik binnenkort ook nog een kans.
Het wordt trouwens wel vroeg donker vandaag...Knap vervelend want ik moet zo nog de deur uit
Mikkie is bang in het donker?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:07 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, dan maak ik binnenkort ook nog een kans.
Het wordt trouwens wel vroeg donker vandaag...Knap vervelend want ik moet zo nog de deur uit
Die puntmuts kan je met dit weer wel gebruiken!quote:
Is dat je dag-drink-schema?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer droog idd, t is de hele tijd een flinke plens en dan weer droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |