quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Ikquote:
quote:
Ik heb jou nog nooit gemeet en heb al een slecht beeld van jouquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik
[..]![]()
Ik heb jou in totaal misschien 1 half uurtje ontmoet en dan al zo'n slecht beeld van mij
Kun je nagaan watvoor trauma!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik
[..]![]()
Ik heb jou in totaal misschien 1 half uurtje ontmoet en dan al zo'n slecht beeld van mij
Nou lekker is dat danquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gemeet en heb al een slecht beeld van jou
quote:
quote:
Huppel is best gezellig, voor een ajacied zekerquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gemeet en heb al een slecht beeld van jou
Best gezelligquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel is best gezellig, voor een ajacied zeker
Heeft hij het overleefd dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Heb je dan geen medelijden met die arme Ezechielk? Die zat veel langer met ons opgescheept
Zeker zeker.quote:
Ja die staat er nog in jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Best gezellig![]()
Oe staat Jiskefet nog in de random playlist?
Goed bezig jij!!quote:
En dat is vrijwillig?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeker zeker.
En we mogen nog een keer langskomen
Ninja editquote:
Het is dat Emmen zo ver isquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou lekker is dat dan![]()
Verdomme Roy!! Jouw schuld!!
Nu zit ik serieus waar te overwegen om sinas bij je te komen drinken
Ik verveel me echt dood hier
En indianen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is dat Emmen zo ver isanders had ik wel een keer willen langskomen.
Aubergine zijn nooit meer hetzelfde sinds ik jou ken
Die spelen een bijrol die vond ik al raarquote:
Heb je in ieder geval gezogenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh zo'n prachtige zonnige dag.
Enige dat ik heb gedaan is stofzuigen
Ik mis de merwelandenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die spelen een bijrol die vond ik al raar![]()
Ik heb een "rondje" Dordrecht gefietst vanmiddag. Ik ben een beetje moe.
Dat is zeker waarquote:
Productief dagjequote:Op donderdag 2 juni 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
Het enige wat ik heb gedaan is een bad nemen en me aankleden
Ik heb 10 minuten staan tobben om mn topje aan te krijgenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
Het enige wat ik heb gedaan is een bad nemen en me aankleden
Dat valt ook niet mee he blondiequote:Op donderdag 2 juni 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 10 minuten staan tobben om mn topje aan te krijgen
Het is een apart topjequote:
Logischquote:
Ja zelfs dat!quote:
Sure babequote:Op donderdag 2 juni 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een apart topje![]()
Zat in de knoop enz
Mja, ik mag dan ook niet in de zon. Anders had ik wel meer gedaan.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een apart topje![]()
Zat in de knoop enz
Dan geloof je me niet.quote:
Dat zal niet aan dat in de knoop gelegen hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geloof wel dat je er 10 minuten over gedaan hebt
Ik kan ook even langskomen om een vervelende kroegbaas te treiterenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geloof wel dat je er 10 minuten over gedaan hebt
Dat wilde ik er dan weer niet bijzeggenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zal niet aan dat in de knoop gelegen hebben
En dan kom je voordoen dat het 10 minuten kost om je topje aan te krijgen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan ook even langskomen om een vervelende kroegbaas te treiteren
hahahaquote:
Someone has gotta do itquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wilde ik er dan weer niet bijzeggen
Nu niet meer natuurlijk, nu is ie al uit de knoopquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan kom je voordoen dat het 10 minuten kost om je topje aan te krijgen?
Geen topless rondlopen voor jou dus vandaag.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu niet meer natuurlijk, nu is ie al uit de knoop
Ik krijg hem vast wel weer in de knoopquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En en en en de strandjes aan de rivier bij de A15 die mis ik ookquote:
Aan huppel, aanquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaasquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen topless rondlopen voor jou dus vandaag.
Pas op voor ik bij jou ergens een knoop in legquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg hem vast wel weer in de knoop
Deze dus ook!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
Sommige topjes zijn gewoon lastig. Mannen snappen dat niet.
Ja en dus uit de knoop!quote:
Kortom je wilt gewoon weer terugquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En en en en de strandjes aan de rivier bij de A15 die mis ik ook
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas
[..]
Pas op voor ik bij jou ergens een knoop in leg
Naar het westen jaquote:
Ik kan nu zoveel gemene opmerkingen maken.quote:
Die leven nogquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe is het met je buren trouwens huppel?
Nee doe maar niet, je hebt al genoeg schade aangericht op dat vlakquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan nu zoveel gemene opmerkingen maken.
Ik doe het gewoon niet
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, je hebt al genoeg schade aangericht op dat vlak
Als ze lastig zijn voor vrouwen, kunnen ze ook lastig zijn voor mannen. Met het uitdoen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
Sommige topjes zijn gewoon lastig. Mannen snappen dat niet.
Nieuwste hobby van de buren is stampend door het huis lopen.quote:
Uhuhquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik moet echt het biljart op de volgende keer dat ik daar ben he
Sommige mannen hebben al moeite met een t-shirt uittrekken bij een vrouwquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze lastig zijn voor vrouwen, kunnen ze ook lastig zijn voor mannen. Met het uitdoen bijvoorbeeld.
Daarom is het dus alleen maar treurig dat de mannen er hier zo lacherig over doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze lastig zijn voor vrouwen, kunnen ze ook lastig zijn voor mannen. Met het uitdoen bijvoorbeeld.
Helaas kunnen sommige vrouwen zich niet beter veroorloven.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Sommige mannen hebben al moeite met een t-shirt uittrekken bij een vrouw
Waarom denk je dat ik een zwaard op de slaapkamer heb staanquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben al moeite met een t-shirt uittrekken bij een vrouw
Welke mannen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom is het dus alleen maar treurig dat de mannen er hier zo lacherig over doen
Bij gebrek aan beter woordquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke mannen?
Alleen roy en sedan deden er grappig over.
Die vallen toch niet in de categorie "man"?
En wederom ga ik geen gemene opmerking makenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een zwaard op de slaapkamer heb staan
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nieuwste hobby van de buren is stampend door het huis lopen.
Lijkt mij heel vermoeiend maar ja
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke mannen?
Wij zijn per definitie goddelijk omdat we honda rijden bedoel je?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke mannen?
quote:
Ja leuk he.quote:
Dat zijn gelukkig dezelfde mannen waarvan de leuter de afgelopen maanden niet bij een natte poes in de buurt is geweest.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
Daarom is het dus alleen maar treurig dat de mannen er hier zo lacherig over doen
quote:
Uhh neequote:Op donderdag 2 juni 2011 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zijn per definitie goddelijk omdat we honda rijden bedoel je?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn gelukkig dezelfde mannen waarvan de leuter de afgelopen maanden niet bij een natte poes in de buurt is geweest.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn gelukkig dezelfde mannen waarvan de leuter de afgelopen maanden niet bij een natte poes in de buurt is geweest.
Andersom geldt dat voor hun natte poesjes ook.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ging toch sinas drinkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Al met al nog steeds geen idee wat ik ga doen
Que?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andersom geldt dat voor hun natte poesjes ook.
Bij Royquote:
Dacht dat je al in de auto zatquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Al met al nog steeds geen idee wat ik ga doen
Je bent altijd welkom en dat weet je bestquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij Roy
Nee ik ben alleen welkom als ik aan het bier ga
Even quotenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom en dat weet je best
Dat sowieso niet.quote:
Dat komt doordat jullie zo lang bezig zijn met die topjesquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
Godver, ik zie overal reclames van Hunkemoller. Willen ze me wat zeggen of zo
Lingerietijd!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
Godver, ik zie overal reclames van Hunkemoller. Willen ze me wat zeggen of zo
Dat daar geen piemel bij in de buurt is geweest.quote:
Maar die zijn ook lastig!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat komt doordat jullie zo lang bezig zijn met die topjes
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat daar geen piemel bij in de buurt is geweest.
Is dat het... Maar ik heb nergens last van... Ik koop nooit ingewikkelde kledingstukkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat komt doordat jullie zo lang bezig zijn met die topjes
Maar hij is zo leukquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat het... Maar ik heb nergens last van... Ik koop nooit ingewikkelde kledingstukken
Kleding zonder kindermannensloten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
Is dat het... Maar ik heb nergens last van... Ik koop nooit ingewikkelde kledingstukken
Ik een onschuldige blondine, met een goed stel hersens, een gigantisch stel tieten en de onweerstaanbare drang om een man als ik op alle mogelijke manieren te plezieren.quote:
Waarom onschuldig?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik een onschuldige blondine, met een goed stel hersens, een gigantisch stel tieten en de onweerstaanbare drang om een man als ik op alle mogelijke manieren te plezieren.
Hoiquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik een onschuldige blondine, met een goed stel hersens, een gigantisch stel tieten en de onweerstaanbare drang om een man als ik op alle mogelijke manieren te plezieren.
Dat past beter bij het spel.quote:
Waar heeft Samzz zich schuldig aan gemaakt dan?quote:
Mijn vijver is groter dan 'hier'.quote:
Allemaal toch?quote:
Te bijdehand, is niet erg maar dat wordt zo lastig dan hequote:Op donderdag 2 juni 2011 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar heeft Samzz zich schuldig aan gemaakt dan?
De oplossing!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Te bijdehand, is niet erg maar dat wordt zo lastig dan he
Ik vind het wel meevallen met die bijdehandheid. Ze is ad rem, maar niet te.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
Te bijdehand, is niet erg maar dat wordt zo lastig dan he
Ik ben missb niet.quote:
Fylquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver waarom ken ik hier in emmen alleen maar kroegpersoneel, mensen die in de zorg werken of mn ex.
Iedereen moet werken of wil ik niet mee terrassen
quote:
Jij niet dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg jij een melding als je naam genoemd word?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg jij een melding als je naam genoemd word?
3 maanden terug nog wat gedaanquote:
Zo lang geleden?quote:
Ik wil er ook op uitquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:33 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat ook maar even in z'n 1-tje er op uit..... Irritant, mensen met wisseldiensten of die "moe" zijn van het werk....
Het biljart is opgewarmdquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil er ook op uit![]()
Nu nog verzinnen waarheen
quote:
En morgen is zij zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Zo vrolijk was zij nooitquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ik ga zo maar eens richting ouders.. en AJ Kwak die geroosterd op me wacht
Je zelf weer volvreten aan vlees.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ik ga zo maar eens richting ouders.. en AJ Kwak die geroosterd op me wacht
Mn pompoms liggen nog steeds bij mn ex hequote:
Ja, ik zal aan je denken. Oh wacht, nee toch niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je eigen weer volvreten aan vlees.
Jaloers
What else is newquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik zal aan je denken. Oh wacht, nee toch niet.
Doe jij nou maar eens wat je beloofd hebt..quote:
Dat valt vast wel te compenserenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn pompoms liggen nog steeds bij mn ex he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |