quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:00 schreef Falco het volgende:
Eeh, het lijkt er op dat de Belgen nu eindelijk wel eens goed bezig zijn! Ze staan nu tweede in hun poule achter Duitsland.
Dat vind ik eerlijk gezegd ook niet echt raarquote:Groep A: Duitsland, Turkije, Oostenrijk, België, Kazachstan, Azerbeidzjan
Kazachstan minder team noemenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd ook niet echt raar. En dan komt ook nog bij dat ze 6 wedstrijden hebben gespeeld in de poule en alleen hebben gewonnen van de mindere teams (Azerbeidzjan, Kazachstan en Oostenrijk).
Ik verwacht dus ook niet dat België die plek zal kunnen behouden aangezien ze nog tegen Duitsland en Turkije moeten.
http://www.fifa.com/assoc(...)/gender=m/index.htmlquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:32 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Kazachstan minder team noemen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:32 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Kazachstan minder team noemen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
http://www.fifa.com/assoc(...)/gender=m/index.html
Hoogste plek ooit: 98e. Goed team inderdaad[ afbeelding ]
Haten op Kazachstanquote:
Oostbloklanden kunnen niet voetballen. Landen buiten zuid amerika/west europa kunnen niet voetballen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:22 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
[..]
Haten op Kazachstan
Haten op Borat's team
Haten op Astana
Ja, maar in België zijn ze ervan overtuigd dat ze in potentie beter dan NL zijn...quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
België heeft best een leuke selectie, daar zou een goede coach toch best een degelijk team van moeten kunnen maken.
Tja het blijven natuurlijk wel Belgen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar in België zijn ze ervan overtuigd dat ze in potentie beter dan NL zijn...
Oranje -17 Europees kampioen (met overmacht). Zitten er wel weer een paar tussen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:13 schreef Waaghals het volgende:
Als de huidige oranje generatie ermee stopt, kunnen die belgen nog even door
en ik zie in Nederland niet meer zo heel veel talent rondlopen om oranje nog een beetje op niveau te houden na 2015
maar dat zegt zo weinigquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oranje -17 Europees kampioen (met overmacht). Zitten er wel weer een paar tussen.
Ik ben benieuwd wat ze op het WK laten zien deze zomer.
quote:Doel: Tim Krul (Newcastle United), Koen Verhoeff (Ajax), Nicholas Skverer (NEC).
Verdediging: Dirk Marcellis (PSV), Jordy Buijs (Feyenoord), Martijn van der Laan (FC Groningen), Erik Pieters (FC Utrecht), Mike van der Kooy (FC Utrecht), Tom Hiariej (FC Groningen).
Middenveld: Ruud Vormer (AZ), Vurnon Anita (Ajax), Jeffrey Sarpong (Ajax), Niels Vorthoren (Willem II), Geert-Arend Roorda (sc Heerenveen), Jan-Arie van der Heyden (Ajax).
Aanval: Diego Biseswar (Feyenoord), Melvin Zaalman (Sparta Rotterdam), John Goossens (Ajax), Mitchell Schet (Feyenoord), Marvin Emnes (Sparta Rotterdam).
2002...quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:14 schreef Caland het volgende:
België, die denken vooral van zichzelf dat ze heel goed zijn
Wat was ook alweer het laatste grote toernooi dat ze meededen?
2002quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
2002...
ze zijn altijd zo vol zichzelf
Het zegt niet alles inderdaad, maar er zit in ieder geval genoeg potentieel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:17 schreef Waaghals het volgende:
[..]
maar dat zegt zo weinig
Deze selectie werd bv 2e op ek in 2005 en 3e op het wk
[..]
Omdat ie dan niet meer voor Belgie mag uitkomen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:21 schreef Smoofie het volgende:
Daarom moet Vertonghen ook een NL paspoort nemen.
Omdat hij dat bij een goed nationaal elftal kan, Nederland .quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:21 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Omdat ie dan niet meer voor Belgie mag uitkomen?
Nee dat kan nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat hij dat bij een goed nationaal elftal kan, Nederland .
Heitinga en Mathijsen zijn 1000x beter dan die prutser...quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:21 schreef Smoofie het volgende:
Daarom moet Vertonghen ook een NL paspoort nemen.
Je kunt toch 1x switchen als je minder dan x interlands hebt? Of is het op leeftijd?quote:
Nee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heitinga en Mathijsen zijn 1000x beter dan die prutser...
tot maximaal 21 jaar dacht ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt toch 1x switchen als je minder dan x interlands hebt? Of is het op leeftijd?
[..]
Nee.
Nee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ik nomineer deze post als zieligste openingspost ever on fok ...quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:55 schreef voice-over het volgende:
De zogenaamde Belgische talentjes die maar blijven roepen dat zij in 2014 wereldkampioen zullen worden en makkelijk Nederland kunnen voorbij streven, blijven maar verliezen van rare Oostblokploegjes. Tegen de Turken zullen we weer zien hoe dramatisch slecht het gesteld is met de Belgische verdedigers. De misselijkmakende arrogantie van de Belgen zal weer worden afgestraft.
Hollanders (en zeker van poppel) die beweren dat belgen vol zijn van zichzelf, gekker moet het toch niet worden hoor ...quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
2002...
ze zijn altijd zo vol zichzelf
Hazard (verkozen tot beste speler in Frankrijk) is ook een prutser volgens jou, tot zover je kennis.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
zeg ik bewust. NL'ers (uit NL Limburg of Brabant bvb) leunen dichter aan bij de Belgische (Vlaamse) mentaliteit. Hollanders (van boven de moerdijk dus) worden in Vlaanderen (en heel vaak terecht) aanzien als arrogant. Daarom zeg ik dat het niet gekker moet worden, als Hollanders nu ook al (veelal te bescheiden) Belgen gaan verwijten dat ze arrogant zijn ...quote:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-2014-wereldkampioenquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:10 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik nomineer deze post als zieligste openingspost ever on fok ...
Wie roept er dat we wereldkampioen worden? Wie zegt dat we NL voorbijstreven? Welke arrogantie? Ben jij Poppel in vermomming ofzo?
De komende 2 jaar, misschien wel 4, zullen de belgen Nederland niet kunnen verslaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:21 schreef Pedroso het volgende:
Ze hadden al enkele jaren talent maar nu komt het er in het nationaal elftal ook uit.
Enige 'zwakke schakels' zijn volgend mij de backposities (daar spelen morgen uit nood Alderweireld en Vertonghen, beide niet hun positie) en morgen ontbreekt er een goede spits.
In de toekomst hebben ze daar Lukaku voor maar die is nu nog niet top (nu ook geblesseerd trouwens).
Zou ze graag willen zien op een EK of WK, altijd leuk om dan ook op de Belgische TV hun wedstrijden te volgen.
Een knock-out duel tussen de lage landen zou ook mooi zijn, is al veel te lang geleden dat die onderlinge wedstrijden nog ergens om gaan.
Zie ze morgen redelijk gemakkelijk winnen van de Turken. Bijna iedereen blij, de Belgen om dat ze winnen en Guus omdat die zijn zakken weer ergens kan gaan vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |