Ok, thanks voor het testen kerel!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:14 schreef vosss het volgende:
Ja hallo die vraag was voor mij bedoeld![]()
Wel even geprobeerd, maar heel soepel liep dat net niet zegmaar. Frames per second geen idee; net niet vloeiend genoeg.
Is dat inclusief de enhanced edition patch? Lijkt mij zelfs dan nog vrij veel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik t nou zo lang niet meer gespeeld dat ik ineens een patch van 10gb moet downloaden ?
Ik heb ze allebei gedaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:45 schreef vosss het volgende:
Ik moet hem eigenlijk ook nog een keer uitspelen met die boself zn kant zegmaar.
Al een paar keer toe proberen te zetten, maar nog niet gelukt, jhoewel het zeker een vette game is
Ja manquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:54 schreef Silv het volgende:
[..]
Is dat inclusief de enhanced edition patch? Lijkt mij zelfs dan nog vrij veel.
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:34 schreef Quotidien het volgende:
Wat blijft dit moeilijk zeg, alleen al dat eerste gevecht in de tutorial kom je gewoon niet doorheen op normal.
quote:
Gisteren op tweakers gezien inderdaad, meteen dat sfeertje weer te pakken en witcher 2 opgestartquote:
Zal wel puik draaien met die nieuwe kaart van je niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gisteren op tweakers gezien inderdaad, meteen dat sfeertje weer te pakken en witcher 2 opgestart
Vosss? Verkeerde account?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zal wel puik draaien met die nieuwe kaart van je niet?
Jouwes doet het ook nog altijd zeer prima hier
Nee het goeiequote:
Wtf, nu een dedicated troll account aangemaakt? :pquote:
Daar heb ik er wel meer van hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wtf, nu een dedicated troll account aangemaakt? :p
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef Geralt het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/vosss
100K
Ik zag hem al staan in steamquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef DeeCruise het volgende:
[..]No-lifer achievement unlocked!
Fijn om te horen, maar had niet anders verwacht. Zorg altijd goed voor mijn hardwarequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zal wel puik draaien met die nieuwe kaart van je niet?
Jouwes doet het ook nog altijd zeer prima hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |